حكومتيان غارت مي كنند ، كارگران شلاق مي خورند!

شلاق ممنوع!احكام زندان ، اخراج، اعدام ، شكنجه و شلاق زدن كارگران وديگر مردم از همان سال ١٣٥٧ آغاز شد ، اما افكار صادقانه ضد امپرياليستي ، انها را ناديده گرفتند تا كشور ما به اين روز افتاد! حالا هم مي خواهيم دنبال بيانات دروغين  ضد امپرياليستهاي  دور وبر ولايت فقيه باشيم؟

اینجا ایران است. اینجا کشوری است که در آن کارگران بدلیل مبارزه برای گرفتن ابتدائی ترین حقشان با شلاق مجازات می شوند. همین روزها بود که ۱۷ کارگر معدن
طلای “آق دره” تکاب در استان آذربایجان غربی را شلاق زدند.
تصور شلاق خوردن کارگران دردناک است و آتشی از خشم را در وجودت شعله ور می سازد. نه فقط این مجازاتهای قرون وسطایی باید برچیده شود بلکه صادر کنندگان و مجرین چنین مجازاتهایی خود باید به دلیل جرم و جنایت علیه کارگران مجازات شوند. جمهوری اسلامی به خیال خود می خواهد  با این اعمال ضد انسانی طبقه کارگر و مردم زحمتکش را مرعوب کند. این احکام میخواهد اعلام بکند به مردم ایران و مزدبگیران حق شما در این زندان بزرگ سکوت است. در غیر این صورت زندان و شلاق حکومت الله برتنتان فرود میایید. تصویری که اوج توحش و بربریت مشتی قاتل و دزد و آدمکش رابه نمایش میگذارد. اما اینها نه فقط مردم و کارگران را به سکوت نمی کشاند بلکه خشم و اعتراض بیشتر را درو خواهد کرد.
در آستانه برگزاری کنفرانس سالانه سازمان جهانی کار نزدییک می شویم بایداین سازمان را تحت بیشترین فشارها گذاشت و خواهان اخراج نمایندگان این حکومت هار اسلامی شد. در روزهای نشست این سازمان باید زمین را زیر پای مزدوران سرمایه داغ کرد. جمهوری اسلامی و تشکل های دست ساخته اش باید از اجلاس سازمان جهانی کار اخراج شوند. باید خواهان آزادی فوری همه کارگران زندانی شد.ياراني كمپيني به راه انداخته اند تا جلوي اين جنايت ها را بگيرند . به تلاش براي متوقف كردن اين احكام بپيونديم!
ستم ديده گان دادخواه