نامه ای از یک ستمدیده دادخواه

با سپاس وارج گذاری به کارانساندوستانه شما درراستای اطلاع رسانی واگاهی بخشی من بعنوان یک انسان درد کشیده ازگزمه های شاه وشیخ با شنیدن ودیدن صدورهرحکم ضدبشری برای زنان ومردان پاک واگاه ومدافع حقوق بشروفعالین کارگری ومعلمان توسط بیدادگاههای رژیم داعشیان اول حاکم برکشورمان دلم بشدت به درد می اید وبغض گلویم را می فشارد که مشتی دزد ودروغگو وقاتل وتروریست وشکنجه گر وقاچاقچی حرفه درمقام رهبرووزیرووکیل ورئیس دادگاه ورئیس قوه های سه گانه اینچنین برملتی ظلم روامیدارند من با اندوه فراوان ازصدورحکم سی ونه سال ونیم زندان برای یک جوان سی ساله بدون داشتن حق وکیل ودسترسی به امکانات دفاع ازخود را بشدت محکوم میکنم وازجامعه جهانی تقاضا دارم نسبت به بیدادگریهای رژیم اخوندهای جنایتکاربی تفاوت نباشند وعلیه حاکمان بدنام وبدسابقه حکومت ولایت مطلقه فقیه بپاخیزند ودست ازمماشات ومعامله وبازیهای پنهان واشکاربا این رژیم داعشی بردارند. امیداست وجدانهای بیدارصدای مظلومیت ملت ایران را بشنوند ودرمقابل این حکمان سفاک اقدامهای انساندوستانه را انجام دهند وموجبات رهایی زندانیان گرفتارامده درزندانهای مخوف ولی فقیه رافراهم کنند.به امیدفردای ازادی متحدوپیروزباشید.

با احترام،
نام محفوظ