یکی از غارتگران وعاملان تعطیلی صنعت ذوب فلزات کشور، فاطمه دانشور را از قول هم میهنان بهتر بشناسیم.

درود آقای اسانلو 
در یکی از مصاحبه هایتان بیان کردید که سنگ آهن به چین صادر می شد .و...
دقیقا همین مورد . در کنار چند مورد دیگر را من در سال 1387 با اتاق بارزگانی تهران بخش بازرسی مطرح کردم .
به قوت می گویم اینکار کاملا عامدانه انجام شد البته کارهایی از این دست بسیارند که انجام شده و می شوند .زیر ان موقع کاملا ابعاد فاجعه را برایشان شرح دادم .

ولی مثل گاو مدیر مسئول ثبت سفارش اتاق را درک کرد زیرا به تنها چیزی که فکر می کنند حقوق سر برج و حفظ سمت بدون دردسر وکوچک ترین ریسک است . هیچوفت یادم نمی رود .
اکنون هم که این موضوع پر رنگ شده بخاطر ته کشیدن دلارهای نفتی است 
شخصی هم که از اینکار پر و بال گرفت و برای خود اکنون کسی شده . 

خانمی هست بنام فاطمه دانشور که الان همین اپوزیسون آلوده وبی سواد از او به عنوان کار افرین یاد کرده اند و می کنند. و عضو ارشد اتاق بازرگانی تهران هم می باشد.

این اپوزیسیون متاسقانه ماهیتش بگونه ای شده که دوستان و دشمنان ایران را در بسیار وقتها اشتباه تشخیص می دهد .

پشت پرده این خانم و شوهرش رو به خوبی می دانم
به شما قول می دهم همین خانم حتی اگر حکومت کنونی عوض شود .تقدیر نامه از طرف همین افراد حاضر در اپوزیسیون می گیرد . حجم صادرات سنگ آهنی که این خانم به چین صادر نمود به حدی است که یک خیانت بزرگ به خاک ایران محسوب می شود . 

اوج این صادرات زمانی بالا گرفت که ژاپن تصمیم به ساخت یک شهر هرمی نمود در ان سال الومینیوم هم به یاد دارم به شدت افزایش قیمت یافت . وچین در خالت گسترش پروژه های عمرانی بود . 

برای اینکه به ابعاد این خیانت کمی بهتر پی ببرید . بزرگترین معادن اهن دنیا در ارسترالیا زیر گوش چین می باشد . مالک این معادن خانمی است بنام جینا راینهارت حجم سنگ اهنی که این خانم در اختیار دارد . اگر عمرش کفاف دهد . پروژه های عمرانی در جهان گسترش یابد او با اختلا ف بسیار زیاد از بیل گیتس پیشی خواهد گرفت.

اینرا گفتم چون خانم دانشور چنان پیشنهادهای سکسی برای غارت سنگ اهن به چینی ها می داد با اینکه استرالیا نزدیک به چین بود . را رها کرده بودند . من در جریان ابن موضوع قرار گرفتم زیرا دوستان چینی من دائما از من می خواستند که برایشان یک کریدور تجاری در این باب بازکنم.   
امضا محفوظ