بيانيه جبهه دموكراتيك ايران : حشمت اله طبرزدى كجاست ؟!

از حشمت اله طبرزدى خبرى در دست نيست، در آخرين تماس فرزند ايشان با قاضى مربوطه در بى دادگاه انقلاب، قاضى پرونده إظهار داشت كه طبرزدى با بازجويان همكارى نمى كند و خانواده ايشان ديگر پيگير پرونده ايشان نباشند، اين قاضى ضمنا اعلام نموده است كه طبرزدى در اعتصاب غذااست.

اكنون يك هفته از آخرين خبر رسيده، سپرى شده است و از وضعيت جسمى طبرزدى خبرى در دست نيست، قاضى پرونده خانواده ايشان را از پيگيرى پرونده منع نموده است، و هيچ منبع خبرى ديگرى كه از وضعيت طبرزدى اطلاعى داشته باشد در حال حاضر موجود نيست. حشمت اله طبرزدى بيش از ده سال از عمر خود را در زندانهاى جمهورى اسلامى سپرى نموده است و در تمام اين سالها تنها به يك اتهام در بند بوده است و آن اقدام عليه امنيت حكومتگران بوده است، اكنون نيز طبرزدى با همين اتهام در بند حكومت قرار گرفته است . مقاومت و اعتصاب غذاى طبرزدى بايد براى بازجويان مزدور حكومت كفايت كند كه بيهوده اتهام ديگرى بر وى وارد نكنند. طبرزدى سالهاست كه جمهورى اسلامى را مسئول تمام نابسامانيهاى جارى در كشور دانسته و آنها را متهم به سوء استفاده از رانتهاى اقتصادى و فساد گسترده نموده است، موضوعى كه اظهر و من الشمس است. 

جبهه دموكراتيك ايران اعلام ميدارد، آگاهى يافتن از وضعيت جسمى و روحى طبرزدى حق مسلم خانواده ايشان است و دادگاه انقلاب حق ندارد آنها را در بى خبرى مطلق نگه دارد. جبهه دموكراتيك در روابط مربوط به پرونده و وضعيت جسمى حشمت اله طبرزدى سكوت نخواهد كرد و اقدامات لازم را بعمل خو اهد آورد.
زنده باد آزادى
گسسته باد زنجير استبداد
برقرا باد دموكراسى در ايران
جبهه دموكراتيك ايران برون مرز