داستان شاید تمام نشده : یکی از خواننده گان خبرگر

با درود به شما آقای اصانلوی گرامی
خود من هم با یک میهمان پانزده ساله ای سالهاست که آشنام و دوست شدیم با همدیگر ، الان هم بخاطر او اینجا ایستاده ام و طبق دستور ایشون من موهای سرم رو هم کوتاه کردم ، بچه حرف گوش کنی شده ام و یک چند وقت دیگر هم اینجا هستم چون آرامش خوبی دارم و خیلی راحتم ، اینجا برای اینکه با این میهمان بتونیم به تفاهم برسیم ، انشاالله.به تفاهم که رسیدیم
نگاه تبوری توطیه یا کار کار انگلیسی هاست که همواره برای کوچک کردن یا وارونش بکار می برند نیست که بگوییم همه زیر سر رژیم است و ....
ولی گفته برادرش و نوشته تلگرامی ،منطقا نگرانی را از بین می برد؟
آیا باشناختی که از نحوه کار عوامل اطلاعاتی در دست است و شما می دانید ، اینکه در راستای تفاهم ! گفته شده استاد ، می توان مطمین بود به اطلاعات برادرش ؟
یا صفحه تلگرام را هم در راستای "تفاهم " چیزی نوشتن
ما هم بسیار خورسند و خوشحال هستیم مشکلی ب ای هیچ ایرانی نباشد ، ولی هوشبار تر باشیم و بار دیگر پیامش را ببینیم 
در جایی از پیامش خوب ببینید ، جایی که می گوید ، الان من بخاطر او اینجا ایستاده ام ، حتا با حرکت سر و با چشمش اشاره به جایی می کند ، تو گویی به فردی ، ناخودآگاه و شاید آگاه اشاره کرد
آیا در آمریکا ، نمی شود یک گروه پنج نفره را مامور این کار کرد؟ داستان شاید تمام نشده
هرچند من هم مانند شما امیدوارم همه چیز روبراه باشد ، ولی بار دیگر پیامش را خوب ببینیم
امید ح احمدپور