بر اجرایی شدن خواسته های کمپین معیشت پا فشاری می کنیم.

در استقبال از روز دوازدهم اردیبهشت روز اتحاد کارگران ومعلمان ودیگر مزدبگیران ، کمپین معیشت با طرح خواسته های اصولی وپیشنهاد چگونگی  دریافت حقوق همه محرومان وگرسنگان ایران درکنار همه زحمتکشان ومزدبگیران ایستاده است ،وخواهان استیفای حقوق همه مردم ستم دیده ایران می باشد. کماکان بر جمع آوری هر چه بیشتر امضا از سوی هم وطنان ستم دیده دادخواه برای کمک به تحقق خواسته های برحق کمپین پافشاری واقدام می کنیم. 


کمپین معیشت : دست های پاک در برابر ناپاکان حکومتی


بیش از هزار نفر از هم میهنان به کمین معیشت وفریاد گرسنگان پیوسته اند ،که همانا طلبکاری دست های پاک مزدیگیران ومحرومان جامعه در برابر غارتگران حکومتی است. هم وطن همراه شو 
كمپين معيشت
خط فقر در کشورسه ونیم میلیون تومان برای هر خانوارچهارنفره است، درحالی که حداقل دستمزد امسال ۷۱۲ هزارتومان تعیین شده بود. آیا هیچ وقت خودتان یا اعضای دولت یا سایر مقامات کشور، سعی کرده‌اید با ماهی ۷۱۲ هزار تومان زندگی کنید تا ببینید چگونه درخجالت خانواده می‌مانید. البته اگر خوشبخت باشید و کاری به دست بیاورید و یا از کار فعلی‌اتان اخراج نشوید.
درآستانه سال نو ما امضاء کنندگان این نامه از شما می خواهیم که:

۱ـ حداقل دستمزد برای تمامی حقوق بگیران اعم ازکارگر وکارمند را درسال ۹۵، متناسب با حد اقلهای تضمین کننده رفاه خانواده ایرانی از محل دارائیها ، درآمدها ، و سرمایه های غنی متعلق به کشور ما ایرانیان را تثبیت کنید. خط فقر سه و نیم میلیون تومان است.
۲ـاشتغال زائی نموده وبه داد ارتش بیکاران کشور برسید. ازکارخانه‌ها وموسسات فعال کشور حمایت و مانع از ورشکستگی واحدهای تولیدی کوچک و پیشه وران و شر کتهای کوچک که به واسطه هیولاهای اقتصادی انحصاراطلبی نابود می شوند گردید تا جلوی توقف آنان و از بین رفتن اشتغال موجود گرفته شود. آقای روحانی ما صدقه و پول مفت نمی خواهیم ، ما کار شرافتمندانه با دستمزد منصفانه می‌خواهیم. ما حق بهره مندی از دارائی و سرمایه میهنمان را داریم .
۳ـ همچون بسیاری از کشورها صندوق بیکاری کارآمد و صندوق حمایت از مشاغل درست کنید تا امنیت شغلی ایجاد شود وترس و نگرانی هر روزه ما از بیکاری و گرسنگی رفع شود.

۴ـ فعالین صنفی مدافع حقوق کارگران ومعلمان و سایر فعالان مدنی و زندانیان سیاسی و عقیدتی را آزاد کنید و امکان انتخابات آزاد تشکل‌های هر بخش را فراهم کنید تا نمایندگان واقعی آن ها بتوانند در تشکل‌های مربوطه ،نقش واقعی اجتماعی و مدنی خود را ایفا نمایند .
سفیر جمهوری اسلامی در لبنان گفته است که به خانواده هر فلسطینی کشته شده ۷ هزار دلار(۲۱ میلیون تومان) و برای هر خانه خراب شده ۳۰هزار دلار (۹۰ میلیون تومان) می پردازند. توقع زیادی نیست که ؛ بگوییم فقط نصف این مبلغ را به هر خانوار زحمتکش ایرانی بدهید،باز کم خواسته ایم . نگویید دولت پول ندارد. پول در کشور موجود است. 150 میلیارد دلار ازاد شده پس از برجام و نهادها و بانک‌ها و صدها شرکت زیر نظر رهبری و سپاه و بسیج و آیت‌الله‌ها و موسسه‌های مختلف اعوان و انصارحکومت، بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان (یک تریلیون دلار) از ثروت کشور را دراختیار دارند. بیش از نیمی از کل تولید ناخالص ملی درکنترل همین نهادهایی است که از هر نظارتی هم بیرون هستند و این اموال ملت را با رانت‌های حکومتی و زور و مصادره و تصاحب کرده اند.نگویید قدرت قانون‌گزاری ندارید. لایحه‌ای به مجلس بدهید و این موسسه‌ها و هر موسسه‌ای که به نوعی با استفاده از امکانات ورانت‌های حکومتی تصرف شده و درآمدهای آن‌چنانی به دست آورده‌ را ملی نمایید و از ثروت انباشته شده در آن‌ها در جهت تحقق چهار خواسته گفته شده در بالا و به نفع محرومان جامعه استفاده نمایید.
اکنون که مردم اکثریت مجلس را هم به شما داده‌اند، دیگر مانعی برای خدمت به انها وجود دارد.
با احترام و درانتظار انجام وظیفه‌ دولت برای یاری محرومان وستم دیدگان جامعه هستیم.

برای امضا روی گزینه NEXT کلیک کنید
https://docs.google.com/forms/d/1TV10ZPF7I4r_VpTi-j3uW2j2SmIwVb_S5R28FiIdI_o/viewform