رضا ملک : بمباران مجلس دهم قبل از افتتاح توسط کریم شیره ای حضرت آقا

گماشته کیست!!
گماشته کیست ??
آنان که ، حسین شریعت مدار افاضه فرموده!?
یا اژدهای هفت سر حاکمیت خونریز و پدر خواندگان داعش !?
آری حسین ، این غلام سیاه خامنه ای ، در روزی نامه ی بدنامی که با هدایت دفتر مجتبی خامنه ای منتشر می گردد ، یعنی کیهان !
وقیحانه !
با وقاحت فاحشه گونه !

منتخبین اصلاح طلب را گماشته نامید !
گماشتگان غربی ها !

ابتدا لازم میدانم بگویم :

تکلیف من با اصلاح طلبان همانطور که از زندان خطاب به " بان کی مون" گفتم معلوم است ؛ 
" فیلمی که از سلول منتشر شد و هم اینک نیز پس از پانصد هزار بیننده ، هنوز روی یوتیوب و فیسبوک خودم قابل رویت است ."

" هرگز مرده ی متعفن ، قابلیت زنده شدن و اصلاح را ندارد.شما را هم با خودبه قعر گور می کشاند ."

ولی اینکه خامنه ای با ناراحتی ، از انتخاب تعداد معدودی از مثلا جناح مخالفش ، آنگونه که در ملاقات با یزدی و مصباح و اوباش دیگر ترکید ، بگوید !!
مجتبی نیز در روزی نامه ی کیهان ، آنان را گماشته بنامد !
تنها می توان گفت که ؛

دیکتاتور و ژنرال هایش ، هیچ حداقل و کفی را هم، نمی تواننداز مخالفین ضمنی خود بپذیرند .
چه رسد به مخالفین واقعی!

آیا این پیامی ، برای معتقدین به اصلاح این پیکره ی فاسد و عفن نیست که ??!! ؛
تنها گزینه و تنها راه ممکن برای رهایی از استبداد نعلین ؛ 
سرنگونی و براندازی است و لا غیر ?!

بد نیست دوستان بدانند ؛

وزارت و حسین شریعت مدار

بیاد دارم در شرف انتصابش در کیهان ، روزی از پله های ساختمان بررسی " در داخل وزارت " بالا می رفتم . 
حاج حسین بالای پله ها ایستاده بود و بشدت بر سیگارش پک می زد !
از اضطرابش پرسیدیم ، گفت : منتظر حکم حضرت آقا هستم .

حاج حسین که مدیر کل اجتمایی معاونت بررسی بود . چند تحلیل اجتمایی در روزنامه ی کیهان ، بعنوان سر مقاله ی اجتمایی بچاپ رسانده بود . 
او با توصیه ی حاج احمد غدیریان ، مسیول خوراک رسانی امنیتی به مغز حضرت آقا ، قرار بود از دست مقام عضما حکم بگیرد !
حکم انتصال به سرپرستی کیهان را !
در واقع بر خلاف دیدگاه روزنامه ی شرق که افرادی را بعنوان پشت صحنه ی این روزی نامه معرفی می کند باید عرض کنم : 
روزی نامه ی کیهان توسط دفتر مجتبی خامنه ای اداره می گردد .
افرادی همچون شریعت مدار و فردی که روزنامه شرق معرفی کرده است، به همراه ده ها نفر از سوپر داعشی های کله خراطلاعاتی ، در واقع ؛
گماشتگان آن کثافت ، یعنی مجتبی و پدرش هستند .

حج و حسین شریعت مدار " سال هفتاد "

در خاطره ای دیگر از حسین شریعت مدار ، من در سفر به حج با همسرم در سال هفتاد که از جیب خودمان رفته بودیم " اولین سال بعد از باز شدن راه حج " .
روزی در خیابانی " یادم نیست مکه بود یا مدینه " حاج حسین رادیدم . او که ظاهرا از طریق بعثه با همسرش آمده بود ، در یک خیابان خلوت و روی جدول نشسته بود و بشدت سیگار می کشید ! 
همسرش نیز ماماست .
آری ....حسین با آن چهره ی مشکوکش و تکیده با لبانی سیاه ، ولو شده بود ! این صحنه را بعدها در هواخوری های قزلحصار ، هر روز شاهد بودم !
آنگاه که قبل از ظهر ، هنوز بار حفاظت زمین نخورده و همه خمار مواد ، در گوشه و کنار روی زمین ولو بودند!!!
تا نانجیبان حفاظت با درآمد های سالانه تا چند صد میلیاردی خود زندانیان را سیر آب نمایند !!!!!

با آرزوی نجات ملت سرکوب شده وخاموش ، از یوغ استبداد ولایت مطلقه ی فقیه .