در سوگ هم میهنان سیستان و بلوچستان، هرکسی که با این جنایت ها مخالف است می تواند از طریق ارسال ایمیل در سایت خبر گر ثبت نام نماید .

در سوگ هم میهنان سیستان و بلوچستان"خبر اعدام تمامی مردان روستایی در سیستان و بلوچستان" به جرم "قاچاق مواد مخدر" توسط "معاون رییس جمهور ایران در امور زنان" و تایید "دبیر شورای حقوق بشر قوه قضائیه" و "سرنوشت اندوهناک بازماندگان بی سرپرست شان، مایه تاسف و اندوه فراوان است.بدون تردید، این کشتارِ بی رحمانه نشانی از پاک‌سازی قومی داشته و نزد همه انسان‌های متمدن و آزاده جهان که برای کرامت انسانی احترام قائل‌اند، محکوم و مردود است.
تاسف‌بارتر این که این جنایت توسط نهادی انجام شده که بگفته خودشان پایبند به "چهره رحمانی اسلام" بوده و خود را پشتیبان "حقوق فردی، اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت" ملت می داند...این حادثه دردناک در شرایطی اتفاق می‌افتد که سپاه پاسداران با استفاده از نیروهای بومی عضو سپاه در مناطق محروم در ازای پرداخت مبلغ "ماهیانه 2 میلیون و 500 هزار تومان" اقدام به دعوت جوانان روستایی "بی کار" و "فقیر" برای شرکت در "دوره های آموزشی" و آمادگی برای "اعزام به سوریه" برای جنگ با "مخالفان بشار اسد" کرده است...همچنین بنابر اطلاعات موثق، "اشرار مسلح" و افرادی که "سابقه سوء" دارند هم اکنون جذب سپاه منطقه شده و با دریافت حقوق و مزایا، در "اهداف و برنامه های پنهانی و شوم سپاه" مشارکت دارند...افسوس از این که انتظار می‌رود "رژیم بی تدبیر جهل و جنون" همه توان خود را برای آبادانی منطقه "زرخیز" سیستان و بلوچستان صرف کند اما به خشونت، ترور و افراط گری در "تنها بندر اقیانوسی" ایران دامن زده و از "قوم دلیر بلوچ" و "نوادگان کیومرث" چهره ناشایستِ "سوداگران مرگ" به سایر ایرانیان شناسانده و با همین بهانه در بیدادگاه هایش خون هزاران انسان بی‌گناه بر زمین ریخته می‌شود.امضا كنندگان این نامه ضمن محکومیت این حادثه دردناک، خواهان "توقف اعدام" در ایران و بررسی دقیق این جنایت توسط "گزارشگر ویژه حقوق بشر، جناب دکتر احمد شهید" و جبران ظلم روا شده به خانواده مظلوم و بی گناه اعدامیان می باشد و از مجامع بین المللی درخواست می نماید تا با استناد به شواهد و مدارک موجود، جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار سیاسی و دیپلماسی قرار دهند و از مسئولان بخواهند طبق میثاق های سازمان ملل متحد و منشور حقوق بشر، به حقوق شهروندان و حقوق اقلیت های قومی و دینی ارج نهد.همچنین از هم میهنان درخواست ميشود تا با همبستگی، برنامه‌ها و نقشه‌های تفکیک قومی را در هم شکسته و گام‌های اساسی در همدلی اقوام، یکپارچگی ملی و تماميت كشور برای ایرانی آزاد و آباد بردارند.

امضا کنندگان:1. دکتر اسد ابراهیمیان2. مهین ارجمند3. شبنم اسداللهی4. منصور اصانلو5. افشین افشین جم6. مریم اکبری7. رضا پرچی زاده8. زینا تهرانی9. دکتر جاوید جوان10. پرویز حدادی زاده11.دكتر رضا حسین بر12. محبوبه حسین پور13. خسرو دانشور14. دکتر سیامک رفیع زاده15. سهیلا زرندی16. مهندس هوشنگ سلامی17. دکتر ایرج شاه ولایتی18. پرویز ضرغامی19. پرویز ظفری20. آرتمیس علی آبادی21. دکتر ایمان فروتن22. دکتر حسن کیان زاد23. ابراهیم گنجی24. دکتر حسین لاجوردی ،25. دکتر شهلا مزده26. ناصر مستشار27. دکتر آویده مطمئن فر28. منوچهر مهرپویان.٢٩. آرمان نجم.٣٠. مهندس شاهین نژاد ٣١. ولی یوسفی