جنتی اگه مقاومت کنه ممکنه بالاخره عزراییل را احضار کنند تا جانش را بگیرد . نامه ای ازدرون کشور ووسط دعوا

نامه رسیده زیر از سوی یکی از هم میهنان شجاع ارسال شده است ، او با برسی خود به تضادهای بیشتر حکومتی ها اشاره کرده واطلاعات داده شده توسط سخنگوی شورای نگهبان را برای دور دوم انتصخابات حکومتی به اطلاع هم میهنان رسانده ومنابع مطلب را هم گام به گام معرفی کرده است. 
جسارت این آقای سخنگو در ریختن پته شورای نگهبان نشون میده این یک برنامه ریزی بوده که جنتی و یزدی و بقیه ارازل حذف بشن . 
و در یک نمایش مضحک جناب مهندس اشک تمساح بریزه برای یاران قدیم ...
اما سوال اینجاست که آیا اینها فریب میخورند ؟ 
به یزدی امید ندارم ولی از مصباح و جنتی و همینطور کوچک زاده و کوثری ، انتظار دارم وقتی متوجه نقشه بشن ساکت ننشینن . 
کوچک زاده تقریبا فهمیده و برای همین دیروز حذف کننده هایش را ارازل نامید (البته زیرکانه گفت که تعبیر به مردم رای دهنده شد ) . و یک نکته جالب اینکه بزودی حضرت عزراییل سراغ جنتی خواهد آمد و شایعه بستری شدن او امروز بود . جنتی اگه مقاومت کنه ممکنه بالاخره عزراییل را احضار کنند تا جانش را بگیرد . 
بنظرم روزهای طوفانی در پیش است .
ی نکته که همیشه در این کشور سابقه داشته اینکه هر کس میخواهد اسمی برایش خودش دست و پا کند و جانشین رییس خود شود چنان رییس سابق خود را مفتضح میکند که هرگز از زبان دشمنش هم نمیشنیدی . 
++++++++
♦ سخنگوی شورای نگهبان: اختلاف سلیقه با دبیر شورای نگهبان دارم
🔹 وقتی می‌گویم اختلاف نظر و تفاوت دیدگاه داریم دلیل دیگری لازم نیست
من اقرار می‌کنم که داریم. و اتفاقا خوب هم هست اما سازو کار قانونی می‌گوید شما دعوا کنید رای‌گیری کنید اگر یک رایی اکثریت را آورد باید تبعیت کنید
🔹 در بحث مربوط به استعفا در مورد شیوه اطلاع‌رسانی و نوع برنامه‌ریزی برای مهیا شدن برای انتخابات و پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها اختلاف سلیقه با دبیر شورای نگهبان دارم. که البته طبیعی است.
🔹متاسفانه مساله بررسی صلاحیت‌ها برای من خاطره خوبی نیست.
🔹صدا و سیما رسانه مطلوب و محبوب من نیست.
🔹فکر می‌کنم بخشی از گناه علم شدن بشقاب‌های ماهواره‌ای بر گردن صدا و سیما است.

♦ تکمیلی /سخنگوی شورای نگهبان:
🔹 در مورد شیوه ارزیابی صلاحیت توسط شش عضو فقیه من اطلاعات کاملی ندارم.
🔹 تا زمانی که اطلاعیه دادند و با توضیحاتی که آقای مومن به من دادند بطور مستمر گفتم قاعده کلی آزمون است، اما فقها نمی‌خواهند آزمون دلیل منحصر باشد. 
🔹 برای همین هم گفتم که اصولا کسی که در آزمون شرکت نکرده فرصت احراز صلاحیت را از دست داده است.
+++++++
اظهارات کم‌سابقه سخنگوی شورای نگهبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها