خوانندگان عزیز اسم مطالب امروز را چه بگذاریم ؟ تایتل را شما نام گذاری کنید.

همایون عزیز منصور اصانلو هستم و5 روز است در جستجوی پدرت هستم .اگر می توانی مرا به او وصل کن تا 2 دقیقه صدایش را بشنوم واو را ببینم در هر وضعیتی که هست چه در بیمارستان چه در خانه چه در امریکا چه در شکنجه خانه های حکومتی تلفن من در امریکا هم میهنان هر کدام از شما یک همایون شجریان مرا در یافتن شجریان یاری کنید.
0012013601075 این پیام همایون شجریان است ، که بسیار گیج کننده است . در فیس بوک او منتشر شده است. امن‌ترين و گرم‌ترين جای دنيا، همون جايی كه ديگه نياز به هيچ چيز و هيچ كس نداری. جايی كه از هيچ چيز نمی‌ترسی و بهت آرامش ميده و عزيزت می‌داره. جايی كه آخر هر تلاشی بايد آرزو كنی اونجا باشی و وقتی اونجا بودی ديگه همه تلاشت رو برای اون می‌كنی. جايی كه قانونش فراتر و پرقدرت‌تر از هر قانونيه. جايی كه كسی نمی‌تونه بهش حكمرانی كنه و براش تصميم بگيره. جايی كه اونجا جاودانه ميشی، هر لحظه متولد ميشی و هرگز نمی‌ميری. همون جايی كه هم دنياست و هم آخرت. جايی كه با هيچ چيزی نميخوای عوضش كنی، چون واقعاً امن‌ترين جای دنياست چون با هيچ سيل و طوفان و زلزله‌ای خراب نميشه... فقط قلب مردمه، قلب مردم، مردم و مردم. خوشا به حال اون كسانی كه لايق قلب مردمن و به اونجا تعلق دارن. 


همایون شجریان
۳ فروردین ۱۳۹۵
آدرس فیس بوک همایون شجریان . عکسی از رایان وشجریان در این فیس بوک نیست.

https://www.facebook.com/HomayounShajarian/
آدرس فیس بوک رایان شجریان عکسی از او وشجریان نیست

https://www.facebook.com/rayan.shajariyan

لطفا بروید وبه این دوصفحه فیس بوک همایون ورایان نگاه کنید بسیار غیر عادی ووحشت امگیز وغم آفرین است .انها در چنبره چه چیزی گیر کرده اند؟


آدرس فیس بوک هادی خرسندی که عکسی از رایان وشجریان از دیروز گذاشته است.


https://www.facebook.com/Hadi-Khorsandi-247819131902635/?fref=ts


در هر دو فیس بوک همایون ورایان غم می بینیم وکاور تیره وسیاه .اما عکسی از بیماری ویا شجریان با رایان در انها نمی بینیم . فقط در فیس بوک های منتسب به هادی خرسندی عکسی از رایان وشجریان منتشر شده است ،


دوستان!

------

تفسیرها و شایعات راجع به ویديوی استاد شجریان که در زندان است و سرش را تراشیده اند و مجبوری جلوی دوربین آمده، بی اساس است. نگران نباشید.

این جملات در فیس بوک آقای هادی خرسندی نوشته شده است ودر دیگر فیس بوکش که دیدم . چرا عکس رایان وشجریان در فیس بوک خود رایان وهمایون نیست ؟اما از دیروز تا به حال از فیس بوک هادی خرسندی سر در اورده است؟

2- کنجکاوی وادارم می کند به هادی خرسندی تلفن بزنم . شماره اش را در لندن می گیرم .جواب می دهد .سلام وخوش وبش در باره حضورش در برنامه نوروزی بی بی سی BBC وسپس پرسش های من :عموهادی شما پریروز شماره تلفن اقای علی ن را به من دادید ومن با او گفتگو کردم . به شما نتیجه اش را می گویم. دیدم در روی فیس بوکتان عکسی از رایان وشجریان انداخته اید خوشحال شدم . با توجه به نوشته های شما وعکسی که گذاشته اید لطفا ممکن است به من بگویید با خود اقای شجریان صحبت کردید ویا با کتایون خانم همسرشان ویا اقای علی ن . مکث می کند واز من می پرسد در جستجوی چه چیز هسنی ؟
می گویم 2 دقیقه صحبت کردن با استاد ودودقیقه دیدار در یک وضعیت عادی که ایشان باشند .گفتم چون شما نوشته اید با ایشان صحبت کرده ام خواستم از شما خواهش کنم به اقای علی ن ویا کتایون خانم بگویید همانطور که اجازه داده اند ایشان با شما صحبت کنند به ایشان بفرمایید لطف کنند دو دقیقه هم با من صحبت کنند. پرخاش کرد که شجریان به من چه ربطی دارد او در امریکاست ومن در لندن ! گفتم می دانم عموهادی ولی چون شما عکس رایان وشجریان را گذاشته اید گفتم حتمن با شما ارتباط دارند. راستی شما با خود شجریان صحبت کردید یا با کتایون خانم چون اقای علی ن به من گفت شجریان با هیچکس صحبت نمی کند. وشما ووزیر بهداری جمهوری اسلامی تنها افرادی بودید که در این 5 روز تحقیق من ، اعلام کرده اید با 
خود اقای شجریان صحبت کرده اید . عصبانی شد وگفت به من ربطی ندارد من همان حرف ها که در فیس بوک نوشتم همان است ونوروز شما مبارک وعیدتان مبارک باشد. گفتم چرا عصبانی می شوید من فقط پرسیدم ایا واقعا با شجریان ،با خودش 
صحبت کرده اید ویا با کتایون خانم همسرش وچرا عکس های مربوط به شجریان در این چند روز که من کنجکاوی می کنم چرا از صفحه فیس بوک شما پخش می شود نه از صفحه اعضای خود خانواده مثل همایون ورایان ؟ بیشتر عصبانی شد 

وپرسید تو چیکار به کار شجریان داری این موضوع را رها کن .من دیگر حرفی ندارم وعیدت مبارک باشد. من به شجریان هیچ کاری ندارم. وبا پرخاش تلفن را قطع کرد درست به همان شکلی که دیروز غروب آقای علی ن تلفن را قطع کرد وابراز ناراحتی کرد از پیگیری من در باره شجریان . به هر حال خانواده من شاهد این گفتگو بودند به علاوه دوستی که از خط تلفنی فیس بوک با من در ارتباط بود. تلفن روی اسپیکر است همیشه در منزل ما برای حفظ امنیت وشاهد تاریخی . الان بعد از این رفتار عموهادی خرسندی با من ، بسیار متعجب وکنجکاو تر شدم . از سویی دوباره به صفحات فیس بوک همایون ورایان نگاه کردم .در ساعت 3:35 عصر به وقت شرق امریکا . اما هیجکدام از عکس های منتشر شده در فیس بوک هادی خرسندی در صفحات همایون ورایان نبود .حالا دارم جستجو می کنم ببینم خانم کتایون هم فیس بوک دارند یانه ؟ واز سویی با .م. عزیز صحبت کردم گفت: مطالبت را خوانده ام دقیق وقرین به واقعیت است، فقط من به شما قول ندادم حتمن با پزشک ایشان قرار گفتگویی ویا گرفتن شماره تلفن ویا ادرس را بگذارم .بلکه گفتم سعی می کنم .تماسی برقرار کنم .گفتم باشه تصحیح می کنم 

هر جور که شما بگویید الان انطور می تویسم فقط تلاش کنید شماره تلفن وآدرس اقای شجریان را پیدا کنیم ،تا دودقیقه با خودش حرف بزنیم. همین . ایشان مقداری در باره بیماری سرطان وعکس العمل های افراد مختلف راجع به ان برایم گفت که بسیار اموختم .اما خواهش کردم در صدد یافتن شماره تلفن وآدرسی از شجریان باشد که دیگران از ما پنهان می کنند ومن نمی فهمم چرا ؟ گفت با شه .از او خواهش کردم با اقای .نه . هم تماس بگیرند که دیشب بعد از مذاکره کنفرانس تلفنی سه نفره از ایشان خواهش کردیم که یا شماره کتایون خانم ویا شماره شجریان را برای ما بیاورد با توجه به اینکه مدعی شد با انها را بطه دارد وحال اقای شجریان خوب است وتحت درمان است وگفت من به منزل انها نرفته ام که ادرس داشته باشم . اما آدرسشان را بلد هستم .اگر اجازه بدهند به شما می دهم . ما اقای شجریان وکتایون خانم را در رستوران ها ومیهمانی ها گاهی می بینیم . الان هم روزها به بیمارستان میروند وشیمی درمانی وپرتو درمانی می کنند و غروب به خانه می ایند. من گفتم دیدن ان تصاویر محقرانه برای پیام نوروزی شجریان به نظر شما غیر عادی نبود توهین به شجریان آقای اواز ایران کسی که صدای جنبش سبز وخس وخاشاک است نبود؟
 ان لباس گشاد ان یقه زیر کت گیر کرده ان میز دسته دار بی معنی آ ن شمع های غلنبه سلنبه ، ان ادبیات سخیف که شجریا که فریاد زده است تفنگت را زمین بگذار ودر BBCفاتحه رژیم ولایت فقیه را خوانده است وگفته است گذار سختی خواهیم داشت ووقتی صادق صبا از او می پرسد چرا گذار سخت وشجریان می گوید درگیری سختی بین این دوتا خواهیم داشت وصادق صبا مدیر BBC می پرسد ، کدام دوتا وشجریان می گوید بین مردم وحکومت ! وصادق صبا از او می پرسد نمی ترسی این حرف ها را می زنی ؟ وشجریان با غرور می گوید نه ! صادق صبا می پرسد اگر بازداشت کنند به زندان ببرند؟ وشجریان می گوید مهم نیست . وحالا شجریان نشسته ومی گوید این مهمان از من خواسته موهایم را کوتاه کنم .گفتم چشم وموهایم را کوتاه کردم گفتم بچه حرف گوش کنی بشم. ... این حرف ها شایسته شجریان است؟

وبعد بگوید اگر با هم به تفاهم رسیدیم واجازه داد بالاخره دوباره پیش شما مردم می ایم وبرایتان برنامه های هنری ام را اجرا خواهم کرد. واین جا هم خیلی خوبه خیلی راحت هستم .ارامش دارم. یعنی چه ادم در خانه خودش از این حرف ها می زند/و هی شانه بالا می اندازد؟ در همین وقت آقا ی .م .نازنین گفت واقعا راست میگه این جای محقرانه شایسته پیام نوروزی استاد شجریان نبود . که اقای .نه. در حرفش پرید وگفت خوب خانه آقای شجریان در اینجا ساکرامنتو خیلی ساده است ودر همان اتاق زندگی می کنند ومیز هفت سین راکنار دیوار هل داده اند. من خنده ام گرفت .هیچ نگفتم . بالاخره اقای .نه . قبول کرد که سعی کند با آقای شجریان یا کتایون خانم گفتگو کند وسعی کند که یا شماره انها را برای من بگیرد ویا شماره مرا بدهد واگر انها قبول نکردند از انها خواهش کند که ،حدااقل آدرس بدهند که برای اقای شجریان کارت پستی بفرستم. بالاخره مکالمه پایان یافت .دوی صبح بود.
وقتی مکالمه پایان یافت به حرف ها فکر کردم یکهو متوجه شدم که اقای .نه. چه تناقضی در حرف هایش بود. از سویی گفت خانه اقای شجریان نرفته وآدرس ندارد واز سویی برای قانع کردن .م. نازنین گفت که خانه شجریان کوچک است وساده است واین اتاق خانه ایشان است وکوچک است ومیز هفت سین را کنار دیوار هل داده اند تا جا برای مصاحبه وپیام نوروزی باز شود. (ای داد بیداد این همان حرف هایی است که علی ن هم بعد از انکه از وضعیت غیر عادی پیام نوروزی شجریان گفتم به من تحویل داد!!!!) همین ها را وقتی دوباره زنگ زدم وبه .میم . عزیز گفتم،او سکوت کرد وگفت باشه من تمام سعی ام را می کنم تا از طریق پزشکان راهی بیابم . تا حالا نام سه پزشک توسط این دوستان به من گفته شده است که هیچکدام با نام پزشکی که وزیر بهداری گفته است نمی خواند. در پایان این کنجکاوی اگر پزشکان گرامی اجازه دهند حتمن با انها مصاحبه خواهم کرد واسامی اشان را هم خودشان خواهند گفت. به هر حال شرح ماوقع گفتگو با هادی خرسندی را با .میم. عزیز در میان گذاشتم. اصلا تعجب نکرد!گفت من باز هم تلاش می کنم تا راهی برای ارتباط با شجریان پیدا کنم. اسم تحقیقات امروز را چه بگذاریم خواننده گان محترم نظر دهند. منتظر نظرات وتلاش های همه خوانندگان مطلب فوق هستم تا شماره تلفن وادرس اقای آواز ایران شجریان را بیابم .