بازهم شجريان كجاست ؟ قسمتی از نظر یکی از خوانندگان

نقل قول یکی از خوانندگان :((به هر حال امیدوارم تا پایان امشب از نگرانی بیرون بیاییم ! چون با پیگیری هایی که شما کرده اید و تماس با شخصی که هادی خرسندی معرفی کرده بود ، تا پایان امروز باید معلوم شود که قضیه از چه قرار است ! ایشان مدعی شده اند که استاد در خانه ایی در آمریکا مهمان ایشان هستند درسته ؟! و قرار بر این شده که با وجود ترافیک به آنجا بروند و ارتباط تلفنی شما و استاد را برقرار کنند !
درسته ؟ پس اگر تا چند ساعت دیگر این اتفاق افتاد که هیچ ! و اگر نیافتاد میتوان به طور جدی ادعا کرد که مسئله ایی از طرف حکومت برای استاد پیش آمده ! بیصبرانه منتظر نتیجه تحقیقات شما هستیم !))تا این لحظه نتوانسته ام با شجریان حرف بزنم وصدایش را بشنوم نمی دانم چرا به هرکس می رسم که تا لحظه قبل دوستی می گفت او شجریان را دیده است ، به بن بستی تبدیل می شود مثلا آقای ب یا ن که در ساکرامنتو هستند ودوستم م می گفت که به منزل انها رفت وآمد دارد وقتی تا ساعت دوی بعد از نیمه شب دیشب صحبت کردیم .

اخر سر گفت هرگز به خانه شجریان نرفته وادرس ان را حدودی می داند وبه شکل پستی هم نمی داند که لا اقل یک کارت تبریک نوروزی برای شجریان بفرستیم. همه صحبت ها به کتایون خانم می رسد وبعد هم به گفته اقای علی ن ایشان نه شماره تلفن به کسی می دهند ونه حاضرند به من یک زنگ بزنند که شماره تلفنم را از دوطریق علی ن واقای ن برایشان فرستاده ام . واقعا چرا ؟من به عنوان یک انسان نباید صدای انسانی را که نگرانش هستم ودوستش دارم بشنوم .چرا همه این افراد که مدعی نزدیک بودن به شجریان هستند درک نمی کنند که شجریان هنرمند مردم است ودیگران هم حق دارند نگران او باشند وحق دارند نسبت به او care کنند.نه فقط برای شجریان!برای هر انسانی ، هر انسانی حق دارد که نسبت به انسان های دیگر مسوولیت از خودش نشان دهد تا دیگر احساس تنهایی نکنیم.

 تا به سرنوشت هزادان کشته دهه شصت وقتل های زنجیره ای ودانشجویان وکارگران در جریان 18 تیر 1378و امثال :فرج سرکوهی وسعیدی سیرجانی وپوینده ومختاری ، پیروز دوانی ومجید شربف وعلی فاضلی و کاظم رجوی وفروهر وپروانه اسکندری وفرخزاد و این دونویسنده وشاعر ایرانی که به تازه گی در آلمان وسوئد که ترور شدند وهیچکس قضیه را پیگیری نمی کند ... ده ها نمونه دیگر وقتی می گوییم نترسید ما همه با هم هستیم در هر جای دنیا که هستیم این با هم بودن خود را عملا نشان دهیم واز کنار اخبار ومشایل بی توجه مگذریم. من در زندان توطئه حکومتی ها را بسیار دیده ام ومار گزیده ام .برای همین از ریسمان سیاه وسفید می ترسم. در ضمن برای اطمینان از ادامه تلاش هایم 

برای یافتن پاسخ پرسشم ،با دو کارشناس پزشکی ومتخصص امور روانشناسی اجتماعی گفتگو کردم هر دو این علاقه مندی واین کنجکاوی مرا انساندوستانه ،واین تلاش را تایید کردند .من تقریبا تمام گفتگو هایم را برای شما دوستانم منتشر میکنم تا بدانید دوطرف چه می گویند : کسانی می گویند ایشان در امنیت هستند ،وکنجکاوان که ،علاقه مند به داشتن خبر دقیق وقابل لمس هستند . تا یکی دوساعت دیگر به این دوستان در ساکرامنتو تلفن خواهم کرد .آنجا الان ساعت 6 بامداد است . یکی از دوستان .م .قول داد که با یکی از پزشکان که ایشان را هر روز می بیند گفتگو کند.شاید از ان طریق راهی به گفتگو وداشتن آدرس پیدا شود.