من فکر میکنم این ایده صندوق انتخابات آزاد و دمکراتیک اینترنتی ، ایده بسیار جالب و شدنی است که مزایای زیادی هم دارد

استاد عزیزم آقای منصور اسانلوی نازنین!! درور به شرفتون و شجاعت و غیرتتون! و تبریک به بینش عملگرا و عملکرد همبستگی آفرین شما! من فکر میکنم این ایده صندوق انتخابات آزاد و دمکراتیک اینترنتی ، ایده بسیار جالب و شدنی است که مزایای زیادی هم دارد . اول از همه اینکه امکان یک مبارزه حداقلی و بدون خطر و هزینه را برای همگان فراهم میکند ، و دیگر این که همه ایرانیانی که با این حکومت مخالفند صرف نظر از اعتقادات سیاسی یا قومی خود میتوانند در آن شرکت کنند ! امیدوارم همه ایرانبان این امکان را جدی بگیرند و در این صندوق شرکت کنند! (اگر آن روحیه بهانه تراش و نا امید و منفی باف اغلب ما ایرانیان غالب نشود) و امیدوارم بتوانیم خوب اطلاع رسانی کنیم و برای مردم توضیح دهیم که چرا این عدد و رقم مخالفان نظام تا این حد مهم است
و توضیح دهیم که چرا خطری حتا برای ساکنین در داخل ایران ندارد! این همبستگی مخالفان نظام تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده (حداقل در خارج از کشور که چنین بوده) اما امیدوارم اینبار هم میهنانم متوجه امکانات این صندوق اینترنتی باشند و متوجه این امر که مهم نیست چه اعتقاد سیاسی دارند و این یک حزب نیست ، بلکه صرفا صندوقی است که قرار است همه مخالفان نظام در آن شرکت کنند تا حداقل در مرحله اول مشخص شود که چه تعداد از ایرانیان مخالف حکومت ولایت فقیه هستند! من فکر میکنم اگر این صندوق خوب معرفی بشود و اهداف آن و بخصوص بی خطر بودن آن خوب روشن شود ، به رقمی بالاتر از نصف جمعیت کشور برسد (چون همه افراد 16 سال به بالا میتوانند شرکت کنند) البته همه دست رسی به اینترنت ندارند و توانایی کار با اینترنت ندارند آما اگر اهمیت آن را تشخیص دهند ، همان روستاییان هم راههایی برای شرکت در صندوق پیدا خواهند کرد ! از طریق جوانترهای روستا یا خانواده خود . مهم این است که اهداف و امکانات این صندوق برای همه به خوبی روشن شود ، امیدوارم بتوانید از طریق تلوزیونهای پر بیننده مثل بی بی سی یا صدای آمریکا و یا من و تو ، پیام این صندوق را به هم میهنان برسانید . بدیهی است که تلاش فردی هرکدام از ما در معرفی این پروژه از طریق فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی هم نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. در ضمن یک دنیا تشکر از این که دوستی فیسبوکی مرا پذیرفتید!. در پایان برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی دارم . به امید رهایی ایران و منطقه از چنگال خونخواران مذهبی و غیر مذهبی!