زندانیان سیاسی اخراج شده، شرافتمندانه با محصول رنج و کار خود زندگی را می گذرانند

رضا شهابی، فعال کارگری و عضو سندیکای شرکت واحد که پس از تحمل ٦سال حبس، از کار اخراج شده و امکان بازگشت به کار را هم ندارد و دائما با تهدید های وزارت اطلاعات و برگشت به زندان هم مواجه است و در حال حاضر همراه با همسر شجاع شان ربابه خانم، به فروش ترشی مبادرت ورزیده است.

آسو رستمی فعال مدنی آزاد شده در دیداری که با همبند سابق خود رضا شهابی داشت مینویسد:
رفتم داخل ساختمان و از دور خانم رضایی را دیدم که خندان و شاداب با مشتری ها حرف میزد. این زن برای من تجسم وفاداری و استقامت است.رفتم جلو و خودم را معرفی کردم؛ شناختند و دنیایی از مهر را نثارم کردند.خندان لب همچنان که با من حرف میزد با مشتری ها هم صحبت میکردند. آقا رضا نبودند. اطراف بازارچه دوری زدم و وقتی برگشتم آقا رضا آمده بود و وسایل غرفه را جابجا میکرد. تا همدیگر را دیدیم 'ما شدیم و بغل های دلتنگی و کلی دوستی'.نشستیم و کلی از زندان و بندهایمان گفتیم. رضای عزیز هر از گاهی کمک ربابه خانم میکرد و به مشتری ها سرویس میداد. پرسیدم آقا رضا راضی هستی؟
گفت : من تمام اندیشه ام و کلیت عملکردم باید در یک راستا باشد، حالا که دیگر راننده نیستم کارگرم. باید با کارگرها در یک ردیف بمانم و مانده ام.
و بعد از همسر مهربانش گفت که چطور در مدتی که نبوده است با درنظر گرفتن اندیشه هایشان راه هایی را برای درآمد زایی خلق کرده است که با آن اندیشه ها همسو باشد.
گفت : حالا که آمده ام هم ، همسرم تمام آنچه را داشته گذاشته است تا من در مسیر باقى بمانم!عکس گرفتم و خداحافظی کردم. 
دوستانی که نیاز داشته باشند، تا روز جمعه می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:
خیابان وصال، نرسیده به انقلاب، کوچه نایبی، پلاک 23، ایوان خانه ماهان از 12 تا 14 اسفند و از ساعت 10 صبح تا 8 شب

برای خرید های بعد از روز جمعه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به کانال تلگرام رضا شهابی در لینک زیر مراجعه فرمائید:

https://telegram.me/shahabirobab

جهت استحضار، اقلام سفارش داده شده، توسط پیک موتوری یا خود رضا شهابی در محل، تحویل خریداران داده خواهد شد.