نتیجه گیری های شهلا خانم واقا بهرام یاران قدیمی شجریان که هر دوموسیقی دان هستند.


امروز هفتمین روز است که در جستجوی شجریان هستم وصدایی از او وخانواده اش در نمی اید چرا؟
لطفا به این عکس که در صفحه هادی خرسندی منتشر شده است با دقت نگاه کنید. یکی از دوستان که از یاران قدیمی آقای شجریان است به نام شهلا خانم همین الان زنگ زد وگفت ((شما که می دانید اولین کنسرت برای اقای شجریان را ما در امریکا برای او ترتیب داریم ومی دانید که 5 سال پیش هم که کلیه عمل کرد پیش ما بود. مگر می شود او به امریکابیاید وما بی خبر باشیم ؟ ایشان استاد موسیقی ومدرس موسیقی هستند.
شهلا خانم خودش ده دقیقه پیش به من زنگ زد وگفت ما هم تعجب می کنیم چرا بعد از 6 یا 7 روز پیگیری شما ،چرا صدایی از شجریان شنیده نمی شود. .
من وبهرام الان با دقت به این عکسی که در صفحه هادی خرسندی منتشر شده نگاه کردیم .خیلی نگاه کردیم !تعجب کردیم که چرا این عکس اینقدر بدون روح است؟ چرا در این عکس پنجره ها اینقدر بالا قرار گرفته است ؟ چرا این همه آهن زخیم دارد .چرا این پنجره ها با لوله های دوجداره پوشیده شده است مثل پیجره های زندان اوین وزندان رجایی شهر ؟ والان ما هم معتقدیم که همه چیز غیر عادی است ! برای یکی از دوستان تلفن زدیم .شماره تلفن مژگان دختر شجریان در لس انجلس را به ما داد. برای مژگان تلفن زدیم جواب نداد پیغام گذاشتم می داند که شجریان به خانه ما امد وشد دارد .مرا می شناسد ومن هم تمام اشنایی ها و نشانه ها را در تماس تلفنی گفتم . وگقتم ما نگران هستیم با ما تماس بگیرید وجواب بدهبد تا صدای شجریان را با گوش خودمان بشنویم. .تا الان دوساعت گذشته وجواب نداده)) به او گفتم :من هم به ادرس ایمیلی که یکی از دوستان فیس بوکی برایم فرستاد وایمیل شوهر مزگان خانم هست ،ایمیل زدم وتا کنون جواب نداده است . به این عکس نگاه کنید لطفا : عکسی که در فیس بوک هادی خرسندی هست اما در فیس بوک رایان تا این لحظه نبوده است. ادامه مطالب از روی مطالبی است که در فیس بوک هادی خرسندی نوشته ام .

چرا اين اتاق پرده ندارد چرا پنجره ها اين همه ميله دارد چرا كادر اين عكس اينقدر بسته است ؟چرا از همايون خبري نيست ؟ چرا از هيچ گلي وسنبلي وسبزه اي نشانه ای در بين نيست ؟چرا اين عكس در صفحه هادي خرسندي منتشر شده ولي در صفحه رايان وهمايون نيست .کتایون خانم چرا هیچ چیز نمی گوید ؟آ یا این فضا به فضای یک خانه شبیه است؟ تناقض لباس شجریان وجوان عینکی کنار دستش و... ادرس خانه شجریان کجاست؟ تلفن خانه اش چه شماره ای دارد / تلفن دستی اش شماره اش چند است شماره تلفن دیگر اعضای خانواده را چه کسانی میدانند؟ لطفا هر کس هر سرتخی دارد به ما بدهد .الان دیگر ما هستیم جمعی بزرگ که کنجکاو شده ایم. علی نصیری کسیت که مدعی است؟
Like · Reply · 33 mins

mansour Osanlou
خانواده چرا حرف نمي زند ؟چرا صداي شجريان را نمي توانيم بشنویم ؟ چرا تصویر معمولی او را نمی توانیم ببینیم در حال زندگی روز مره فقط چند دقیقه ،چرا پنجره ها اينقدر امنيتي هستند ؟ چرا در عكس شجريان با كلاه نشسته است ؟ چر ا همه چيز اينقدر غير عادي است ؟در ست یک مکان اداری نه خانه ومنزل ها عکس رابزرگ کنید وبه پنجره ها نگاه کنید چقدر غیر عادی است این همه لوله دوجداره ؟ هرچقدر می خواهیم فکرمان به جاهای بد نرود نمی شود شما هم عکس را بزرگ کنید .به جزییات با دقت نگاه کنید لطفا .
Like · Reply · 31 mins
Mansour Osanlou

چرا هادي خرسندي جواب مرا با عصبانيت مي دهد ؟ چرا به من نمي گويدكه خودش با شجريان حرف زده است وَيَا با كتایون خانم و يا با علي نصيري؟ چرا تلفن را قطع می کند؟ بعد مي گويم چرا علي نصيري ارتباط بين من وشجريان را برقرار نمي كند تا دو دقيقه حرف بزنيم ، تا این کنجکاوی خاتمه یابد؟ چرا این عکس ها را علی نصیری برای شما می فرستد راستی این علی نصیری کیست که راه گفتگو با خانواده شجریان را به خوبی بسته است. وهادی خرسندی را با فیس بوکش جلو انداخته است؟ چطور خودش ( علی نصیری ) مي گويد كه اوباچرا باهيچكس حرف نمي زند ، شجريان با هيچكس حرف نمي زند ،چطور با وزير بهداري و هادي خرسندي حرف زده است . چرا با دیگران حرف نمی زند .من حالا ما شده ایم .دوسنی دیگر از لندن تماس گرفت ومتلکی نصیب هادی خرسندی کرد از بانوان جوانی است که با سیاست کاری ندارد اما بعد از گفتگو پیگیر شد که درست است همهچیز مشکوک است ومن هم شروع به تحقیق می کنم ودوستانی از همه کره زمین به این همبستگی پیوسته اند تا از یکی از بهترین یاران خود خبر بگیریم.
از مصاحبه خانم کایون خوانساری -شجریان -

نشریه موسیقی اصیل سنتور :
درباره حلقه دوستان شجريان مي‌پرسم و اينكه صميمي‌ترين دوستان شجريان چه كساني هستند، توضيح مي‌دهد: «شجريان آدم مردمداري است. در بين دوستانش از همه گروه و سليق‌هاي پيدا مي‌شود. شما ببينيد وقتي شجريان در يك محيط عمومي است، مردم زيادي دور او حلقه مي‌زنند و او چنان با حوصله به همه مي‌پردازد كه مثال‌زدني است. با تك تك افراد عكس مي‌گيرد، امضا مي‌دهد، خوش‌وبش و شوخي مي‌كند. اين روحيه باعث شده تا شجريان با گروه‌‌هاي مختلف مردم ارتباط داشته باشد. او به اين ارتباط و نقش آن در كارهايش اعتقاد زيادي دارد. به‌هر حال دوستان خوبي داريم كه برخي از آنها خارج از كشور و بسياري از آنها نيز در ايران هستند. دوستان پر محبتي كه لطف دارند و اميدوارم كه بتوانيم پاسخگوي همه دوستي‌هايشان باشيم». آیا کسانی که اینقدر مردم دوست هستند ، می توانند به این همه تلاش برای یک گفتگوی ساده این قدر بی تفاوت باشند؟

http://mehdisadat.blogfa.com/post/107