با انتشار این خیر به این زندانی سیاسی سابق کمک کنیم

سلام جناب اوسانلو خبری دارم كه ميخوام لطف كنى و در انتشارش كمكم كنى.من بعد از آزادى از زندان در يك مدرسه علوم انسانى غير دولتى تدريس ميكردم،درسى كه تدريس ميكردم ترجمه و ويرايش متون ،اسناد و مدارك سياسى بود.هر هفته سه جلسه كلاس داشتم كه در اوقات آزاد كلاس با شاگردهام درباره انديشه هاى سياسى خودم و سوسياليسم صحبت ميكردم.ديروز سه نفر لباس شخصى به محل كارم اومدن و با لحن خيلى تندى گفتند كه بايد كلاس هام رو تعطيل كنم. من اول مقاومت كردم اما رفتند سراغ رييس مجتمع و بهش گفتند كه درصورتی كه كلاس هاى ئاسو رستمى همچنان اینجا برگذا بشه،شما تاوانش رو ميدى و ...اين افراد نه مدركی نشون دادن نه حكمىاما با حرف هاشون و ترسوندن مدیر مجتمع كلاس هاى من رو تعطيل كردنو شاكردهام رو ترسوندنمن توى اين كلاس ها به نفع كودكان كار تدريس ميكردم ، يعنى حق التدريسم رو براى نيازهاى درمانى دوتا دختر بچه افغان اختصاص داده بودم حالا هم كلاسم رو غير قانونى بستنهم شاگردهام ترسيدنهم منبع درآمدى كه واقعا بهش نياز داشتم رو بستنلطفا کمک کن تا بتونم این موضوع رو تا جایی که میتونم در رسانه ها منتشر کنم و با کمک خودت یا دوستانی که با رسانه ها در رابطه اند این اتفاق رو رسانه ای کنیم.