منصور اصانلو :پیام نوروزی من همان پیام مادران ستم دیده دادخواه است بهتر از این چه بگویم.

در این واپسین روزهای زمستان که درختان بیدارشده و بر شاخه ها نخستین جوانه ها به نشانه تغییر فصل پدیدار شده ،
در این روزها که خورشید طلایی در آسمان میتازد و بر سرما و تاریکی پیروز میشود ،
در آستانه نوروز ، عید پرواز جمشید جم به سوی خورشید
برای مردم میهنمان ؛ خصوصا دختران و پسران جوان ، سالی پر از نیکبختی و دلخوشی آرزو میکنیم . سالی که سر منشاء آزادی و ابادی میهنمان باشد

سالی که با اتحاد و همدلی غول اعدام و شکنجه را از کار انداخته و بساط چوبه های دار از سراسر این سرزمن برچیده شود .
سالی که دادخواهی اسیب دیدگان به بار نشسته و قوه قضائیه موظف به پیگیری و مجازات عاملین قتل فرزندان ایران ، چه آنانکه پشت میله های زندان اعدام ، چه بر کف خیابانها خونین و مالین و چه آنان که زیر شکنجه کشته شدند ، گردد .
مجازاتی عادلانه و انسانی . چرا که معتقدیم رعایت حقوق انسانی برای تک تک افراد بشر واجب است حتی قاتلین فرزندانمان .
سال جدید را نوید بخش اتحاد و بهم پیوستن پدران و مادران و بازماندگانی که فرزندان برومند و عزیزان جوان وزیبایشان را به جفای ظالمان از دست داده اند دانسته و مشتاقانه چشم انتظار بهم پیوستن جویبارهای کوچک شفقت و دستهای دادخواهان هستیم .
به رسم روزگار ، ظلم پایدار نمیماند و خواهی نخواهی خون مظلوم خواهد جوشید . در زیباترین روزهای سال ، در بهار و نوروز ، برای همه انسانها شادی و لبخند آرزو میکنیم . با اینکه لبخندمان از سر تلخی ست . با اینکه ریشه ی شادی در قلبمان خشکیده .
با اینحال ، همراه با مردم نوروز را ارج نهاده و روزی نو و برگی تازه در دفتر تاریخ آزادیخواهان آرزو میکنیم .
همچنین از خدای دانا و توانا میخواهیم که بدکرداران را به راه راست هدایت کند . در غیر اینصورت به جبر تاریخ ، جز بدنامی و ننگ چیزی از نامشان باقی نخواهد ماند .
پیشاپیش سال نو ، بهار نو ، ماه نو ، و روز نو را به ملت بزرگوار و مهربان ایران و همه ی انسانهای نیک اندیش و همراه تبریک و تهنیت میگوییم .
اعضای مادرانه(ستم دیده گان دادخواه ) : مادر اسانلو . شهین مهین فر . اکرم زینالی . منصوره بهکیش . سیمین عیوض زاده . شعله پاکروان . شهناز اکملی .حوری گلستانی . حوری فرج زاده طارانی
و یارانی که همواره در کنارمان بوده اند . بی نام و نشان .