روح انقلابی هاشمی بیدار شد!

آقای هاشمی درود من اخراجی دانشگاهم، فکر نکنید درسم بد بوده مشروط شدم، نه بر عکس هم درسم خوب بود، هم رسمم. من به جرم کتک خوردن اخراج شدم، شاید یادتان نیاید اما سال 78 اخراج کردنِ کتک خورده هایی مثل من راحت بود، آنموقع شما طرف ده نمکی ها بودی و امثال من از شما متنفر بودیم، 10 سال طول کشید تا شما متوجه شوید که جوانکهایی مثل من راست میگویند، در آن 10سال قتلهای زنجیره ای شد، روزنامه ها را بستند، نفسها در قفسها حبس شد، آقاجری را مرتد کردند، وزیر زدند، سر شکستند و شما سکوت کردید!!! سال 88 بود که خوابتان شکست، کودتا را به چشمتان دیدید و انگار روح انقلابیتان بیدار شد،
اما من دیگر دانشجو نبودم، اینبار به عنوان یک شهروند کتک خوردم، گویی درهای دانشگاه باز شده بود و مردم همه دانشجو شده بودند... آنروزها چقدر سخت بود، فکر میکردیم جنگ قدرت است اما وقتی اختلاسها و دزدیها را دیدیم فهمیدیم که چرا میخواهند با چنگ و دندان بمانند، کیسه دوخته بودند برای چپاول میهنمان... پدرم همیشه میگفت؛ «سیاست پدر و مادر ندارد» آنوقتها پدر نبودم که معنای حرفش را بفهمم، حالا که پدر شده ام و پسرم زیر پَرم بزرگ میشود میفهمم او چه میگفت.

شما عمری را با علمی بی پدر و مادر سر کرده اید، اکنون که ریشهایم سفید شده است و به گذشته نگاه میکنم میبینم کاش با سیاست زدگی آینده پسرم را به خودم وصله نمیکردم. آقای هاشمی، 7اسفند من و تمام آن کسانی که به شما رای دادیم سینه چاکتان نبودیم، شما دیوار مهربانی بودید که این جماعت آرزوهایشان را بر میخ سیاستتان آویزان کردند، ما به پیرمردی اطمینان کردیم که شاهد کتک خوردنمان بود و سکوت کرد، فرزندانش را به زندان بردند و سکوت کرد، فحشش دادند و سکوت کرد، اجنبی خواندنش و سکوت کردو... ما به ماندنتان اطمینان کردیم، به اینکه شاید در واپسین سالهای عمرتان جامه ی سرخپوشی از تن برکنید و سپیدبختمان کنید.

ما به شما رای ندادیم، ما آرش گونه آخرین تیر در ترکشمان را برای ماندن سرزمینمان رها کردیم. از فردا دیگر شما نماینده مایی، مارا فراموش نکن و حقمان را بر سرنوشتمان محترم بشمار؛ ما آزادی میخواهیم ما کار میخواهیم ما حق انتخاب میخواهیم ما قانون میخواهیم ما از حصر متنفریم ما آشتی با دنیارا میخواهیم ما رفاه میخواهیم ما از جنگ بیزاریم ما مداخله در کشورهای دیگر را دوست نداریم ما ایرانی هستیم ما آرامش میخواهیم آقای هاشمی درود ما را فراموش نکن، ما گول نخوردیم، ما فقط به شما اعتماد کردیم، لایق ما باش.