سیامک شجریان : شجریان رو به بهبودی است وبه انرژی مثبت همه ما نیاز دارد.

کار گروهی:
بعد از انتشار پیام نوروزی شجریان که باعث شد من وتعدادی از دوستداران ایشان ،نسبت به غیرعادی بودن این پیام مشکوک شویم ،(به یاد پرونده تلخ فرج سرکوهی افتادم )

دراین مورد اقدام به پیگیری کردیم تا خبری مطمئن از سلامتی شجریان توسط خانواده اش به دست اوریم .دیروز بالاخره بعد از ده روز با برادر ایشان سیامک شجریان موفق به گفتگو شدم. ایشان از سلامت رو به بهبودی ایشان خبر داد . من هم می خواهم این آرامش خاطر را با دوستداران ایشان سهیم شوم.در این مدت متوجه شدم که اگر ما مردم پیگیر مسایل یکدیگر باشیم ،شاید حکومت نتواند به آسانی سر هرکسی را که خار راه خود می بیند،به زیر اب کند و به راحتی آنها را از صحنه زندگی اجتماعی حذف کند. مثل پوینده ومختاری و...


در خاتمه عکسی که امروز در پروفایل رسمی تلگرام شجریان منتشر شده است را به دوستدارانش تقدیم می کنم.