گزارش یک هموطن در مورد سیرک ٢٢ بهمن

 این عکس از راهپیمائی امروز ٢٢ بهمن ٩٤ است که رژیم با آبروریزی سختی مواجه شد. جمعیتی که در تهران دیده شد حد فاصل میدان آزادی تا نزدیکی های دانشگاه شریف آنهم متفرق و چون لشگریان شکست خورده بود.
اوج جمعیت در میدان آزادی بود که میتوان گفت در کل میدان به غیر از ماموران انتظامی و اطلاعاتی و لباس شخصی ها و یک مشت بچه های دبیرستانی و کارمندان بخشنامه ای و جمعیتی که از شهرستانها آورده بودند جمعیت قابل توجهی بچشم نمیخورد.
بیش از نیمی از میدان خالی بود و جمعیت متفرقه مشغول تماشا و گشت و گذار تفریحی بودند. این عکس در اوج حضور جمعیتی امروز در میدان آزادی گرفته شده.
جالب بود که وقتی روحانی در حال سخنرانی بود صداوسیما چند بار یک صحنه هوایی از انبوه جمعیت را نشان داد که مربوط میشد به زمان خاتمی و اینها آن را مونتاژ کرده بودند و داشتند بخورد ملت میدادند. بوضوح مشحص بود که صحنه ها مربوط به گذشته است، حتی بعضی صحنه های شهرستانها .....
نتیجه اینکه راهپیمائی بهمن ٩٤ تیر خلاص دیگری بود که از سوی مردم بستوه آمده به پیکر نظام جمهوری اسلامی شلیک شد. دریافتم که حتی خمینی چی های دو آتشه هم از این نظام درمانده دل کنده اند و چشم به روزگاری دیگر دوخته اند.