چگونگی فرم ثبت نام در صندوق آزاد ودموکراتیک توسط مهندس حشمت طبرزدی برای آشنایی با فرم ثبت نام کاندیدا ها...

چگونگی فرم ثبت نام در صندوق آزاد ودموکراتیک توسط مهندس حشمت طبرزدی برای آشنایی با فرم ثبت نام کاندیدا ها و تشویق هم میهنان به کاندیدا شدن در صندوق دموکراتیک وآزاد.
نام خانوادگی :طبرزدی   نام   حشمت اله شهر محل سکونت :تهران نام پدر یا مادر:
فضل اله     ایمیل tabarzadi@gmail.com   تاریخ تولد 1338/1/1 استان محل اقامت تهران :  خلاصه ای از سوابق زندگی : در سال 56 وارد دانشگاه شدم و از همان زمان به مبارزات جنبش دانشجویی برای رسیدن به ازادی و عدالت پیوستم. در انجمن اسلامی دانشجویان و دفتر تحکیم وحدت فعالیت کردم.
در سال 62 به تشکیل تشکل انجمن های اسلامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مبادرت کردم. طی سال های 61 تا 65 سه بار در دورههای سه ماهه ی نیروی داوطلب بسیجی در جنگ شرکت کرده و دوبار مجروح شدم در سال 78 در رشته ی مهندسی عمران از دانشگاه پلی تکنیک فارغ التحصیل شدم. م. در سال 73 هفته نام پیام دانشجو را راه اندازی کردم و به مبارزه با فساد،رانت خواری،تبعیص و شکنجه و سرکوب پرداخته و عملا مخالفت خود با رژیم حاکم را اعلام نمودم و گذشته ی خود را نیز نقد کرده و علیه ان قیام نمودم. از سال 73، این نبرد، بی امان و از طرق مسالمت امیز ادامه داشته است که 16 سال زندان و شکنجه، در همین دوره برایم، رقم خورد. 
شرح سوابق مبارزاتی
21 سال مبارزه ی بی امان از طریق، انتشار نشریات گوناگون از جمله پیام دانشجو راه اندازی میتینگ های دانشجویی نوشتن صد ها مقاله و ایراد سخنرانی و مصاحبه علیه شکنجه،رانت خواری، تبعیض، نقض سیستماتیک حقوق بشر از سوی رژیم پایه گذاری تشکل های گوناگون برای سازماندهی مبارزات. از جمله جبهه ی متحد دانشجویی، جبهه ی دموکراتی ایران، همبستگی و کارزار حقوق بشری تلاش،
شرح برنامه های پیشنهادی :
تغییر قانون اساسی و حذف اصول ایدئولوژیک در ان به نفع دموکراسی سکولار مبارزه با فساد و راتت خواری و ستم و تبعیض حاکم. تغییر قانون انتخابات فعلی به نفع یک قانون دموکراتیک، مطابق اعلامیه ی جهانی حقوق بشر مبارزه با تبعیض، مذهبی، جنسیتی، قومی و طبقاتی و تشکیل ساختاری دموکراتیک و عاری از هر نوع تبعیض به جای رژیم مذهبی و استبدادی کنونی. مبارزه با حجاب اجباری ازادی بی قید و شرط کلیه ی زندانیان عقیدتی و سیاسی. اقدام به تشکیل قوه ی قضاییه ی مستقل و انحلال دادگاههای غیر قانونی مثل دادگاه انقلاب و ویژه روحانیت. تامین حد اقل دستمزد برای کلیه ی مزد بگیران، متناسب با رشد تورم و تامین زندگی شرافتمندانه و تامینات گوناگون مثل بیمه ی اجتماعی، بهداشت و درمان، از کار افتادگی و لغو قرار داد های سفید امضا. مخالفت با اعدام و لغو قانون اعدام و هر نوع خشونت حکومتی و اجتماعی. تشکیل کمیته ی حقیقت یاب و دادخواهی. مبارزه با تمرکز قدرت و توزیع قدرت و ثروت ، متناسب با ویژگیهای جغرافیایی، استانی یا ایالتی و فرهنگی- اجتماعی که ضمن از بین رفتن زمینه های تبعیض مذهبی و زبانی،امکان برابری همگانی فراهم گردد و زمینه ی تمرکز قدرت و برگشت دیکتاتوری وجود نداشته باشد. تضمین ازادی های مذهبی، ازادی احزاب، ازادی بیان و ازادی شرکت در انتخابات برای انتقال مسالمت امیز قدرت و تضمیین حق تعیین سرنوشت. پاسداری از زبان فارسی به عنوان زبان اداری و احترام به زبان های گوناگون اقوام ایرانی به عنوان زبان مادری و کاربری انها در مناطق ساکن، مطابق اعلامیه ی جهانی حقوق بشر. و

امید اتحاد مردم ایران برای رسیدن به ازادی،دموکراسی، حقوق بشر و ایران توسعه یافته و مدرن را دارم.