مسجد ابوذر ،پایگاه رژیم بود، آنجا که خامنه ای را برایش زنگ خطر زدند که گردش به راست کند ، الان امام جماعتش اینجورحرف می زنه


یاران جنبش همبستگی همه جا هستند ، این صدا ها که می خوانید ومی شنوید ،توسط یاران جنبش همبستگی از درون پایگاه های حکومت به بیرون درز می کند ، دیشب در مسجد ابوذر جلسه ای بوده است ومردم نا راضی با سخنران همراهی می کنند تا یک مقاومت مدنی را سازمان بدهند ، آنها به این نتیجه می رسند که در برابر ماموران حکومتی که برای نصب کنتور های جدید به مغازه هایشان می خواهند بیایند ، مقاومت کنند واجازه ندهند کنتور هایشان را ببرند ، چرا که هزینه اضافه وبیخودی را حکومت می خواهد به انها تحمیل کند . مسجد ابوذر ،پایگاه رژیم بود. انجا که خامنه ای ترور شد.


الان امام جماعتش اینجورحرف می زنه بخوانیم وبشنویم : ... کسی حق نداره 27 سال پادشاهی کنه واسمشو بگذاره جمهوری ... به اسم جمهوری اسلامی حکومت سلطنتی درست کردند ....همه این ها دختر ها وپسرانشان را به عقد هم در آورده اند ...چطور می توان حریف تقلب های این ها شد.صد هزار فامیل درست کرده اند...


خودشان کاندیدا ی خبرگان هستند. خودشان هم در شورای نگهبان رد صلاحیت بقیه را می کنند ، چه کسی صلاحیت شما را رد کند؟ شما فکر کرده اید گوش مردم دراز است؟ نه گوش های شما دراز است...مردم اگراز اداره برای عوض کردن کنتورهای آب وبرق آمدند جلوی انها بایستید واجازه ندهید .... از شهرداری به من می گویند، برای یک مجوز ساختمانی یکی از همین اهالی محل رفته به او گفته اند دو ملیارد تومان باید بدهی ، با من تماس گرفته که وساطت کنم ، با مسوول مربوطه صحبت کردم به من می گوید"ششصد ملیون تومان به خودمان بدهد قضیه تمام است ودیگر نمی خواهد دو ملیارد تومان بدهد...این حکومت اسلامی است که درست کرده اند.مردم با اتحاد فقط می توانیم جلوی انها بایستیم واز حق خود دفاع کنیم.