نامه اعتراضی «سعید حسین زاده» به دادیار زندان اوین؛ اعتصاب غذا می‌کنم

به گزارش سهام «سعید حسین زاده» فعال مدنی محبوس در بند ۷ زندان اوین، که با وجود کارشکنی‌های مکرر سپاه پاسداران تا این لحظه موفق نشده برای درمان خود از مرخصی پزشکی و درمانی استفاده کند، طی نامه‌ای اعتراضی به دادیار ویژه زندانیان سیاسی زندان اوین از کارشکنی‌های صورت گرفته برای عدم درمان خود انتقاد کرد.
وی اعلام کرده که «در صورت ادامه این وضعیت که با تشدید و بدتر شدن بیماری‌هایم همراه بوده و هست، از تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه مجددا اقدام به اعتصاب غذا می‌کنم.»
متن نامه «سعید حسین زاده» به دادیار ناظر بر زندانیان سیاسی به شرح زیر است:
دادیار زندانیان سیاسی آقای حاجیلو

۱. در مورد حکم نامشروع و غیرقانونی صادر شده برای اینجانب که با پرونده سازی و فشارهای غیر متعارف عوامل جانی و ناشی معاونت اطلاعات قرارگاه ثارالله سپاه از مراحل دادگاه بدوی و تجدیدنظر گذشت، قطعی شده است «اجرای احکام» علنا از اختیار قانونی ما برای اعتراض به دیوان‌عالی کشور جلوگیری می‌کند.

۲. در مورد بیماری‌ها و آسیب‌های وارده به اینجانب که مربوط به دوران بازداشت غیرقانونی در بند دو الف میباشد گزارشات مکرری توسط پزشکان معالج در مورد تشدید و وخامت بیماری‌ها به علت شرایط نامساعد و عدم رسیدگی مناسب ثبت شده است. پزشک بهداری زندان گزارشی در مورد بیماری‌های اینجانب که در دوران حبس ایجاد شده است نوشته و خاطرنشان کردند که درمان در زندان مقدور نمی‌باشد، با این وجود تا این لحظه اقدام مشخص انجام نگرفته است.

 در صورت ادامه این وضعیت که با تشدید و بدتر شدن بیماری‌هایم همراه بوده و هست از تاریخ ۳۰ بهمن ماه مجددا اقدام به اعتصاب غذا می‌کنم. مراتب را به مقامات مسئول انتقال دهید. گفتنی است سعید حسین زاده با مشکل خون‌ریزی معده مواجه است و چندی پیش پس از انتقال به بیمارستان مشخص شد که مشکل خون‌ریزی معده و گوارش وی به دلیل داروهایی است که به دلیل مشکل روماتیسم و دردمفاصل در زندان مصرف می‌کند. بر همین اساس و با پیگیری‌های صورت گرفته، پزشکی قانونی گواهی «عدم تحمل حبس» را برای وی صادر کرده که با کارشکنی سپاه پاسداران وی هنوز نتوانسته از زندان آزاد شود.