منصور اصانلو : یادمان باشد که وقتی زمینه دیکتاتوری فراهم بشود ، خود ما هم آماج آن قرار خواهیم گرفت


در پاسخ به دوستان وپرسشگرانی که در باره گوناگونی کاندیدا ها در صندوق آزاد ودموکراتیک پرسش هایی دارند.دوست عزیز لطفا توجه داشته باشید که سایت رای ازاد ودموکراتیک با دو شرطی که مخالفت با نظارت استصوابی وبرقراری حکومت دموکراتیک مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر وانسانگرایی به روی همه هم میهنان ستم دیده دادخواه گشوده شده است . تا به الترناتیوی در برابر نظام ولایت فقیه تبدیل شود ودر میان مدت حکومت اسلامی را به چالش بکشد.
افرادی که به این صندوق وارد می شوند به معنای ان است که نظام ولایت فقیه را قبول ندارند که در این صندوق ثبت نام میکنند ویک رای برآرای مخالفان حکومت اضافه می کنند. پس اصل وجودی صندوق جمع اوری عددی مخالفان برای اولین بار در یک صندوق بدون سانسور اینترنتی است . در مرحله بعدی معرفی کاندیدا ها از سوی مردم است که افراد مورد نظرشان را به صندوق معرفی می کنند. پس وجود اسامی افرادی که از نظر برخی از مردم که انها هم صندوق رای ازاد را به جای صندوق حکومتی برگزیده اند و با حکومت مخالف هستند ودر مقابل ان ایستاده اند وهزینه می دهند ، در یک انتخابات دموکراتیک امری طبیعی است .

ممکن است برخی را من ویا ما به رسمیت نشناسیم . اما انها را دیگر هم میهنان انتخاب کرده اند واز افرادی هستند که با تلاش هایی که در مرحله نهایی کرده اند، به حکومت ولایت فقیه ضربه جدی زده اند وانرا با بحران جدی روبرو کرده اند وتا حدی هم هزینه داده اند. به هرحال تمرین دموکراسی ودادن حق نظر به هم میهنان دیگر که مصل ما فکر نمی کنند از همین جا شروع می شود. اگر این کمترین حوصله وصبوری را نداشته باشیم وبه سوی کمال گرایی برویم به ناچار دوباره با نوعی سانسور وتمامیت گرایی روبرو خواهیم شد وکار دوباره به یک دیکتاتوری دیگری می انجامد که ما فکر می کنیم مطابق میل ماست ، اما یادمان باشد که وقتی زمینه دیکتاتوری فراهم بشود ، خود ما هم آماج آن قرار خواهیم گرفت .     2/12/2016