راهپیمایی اعتراضی کارگران در خیابانهای ساری اگر دستمزدهایمان پرداخت نشود اینبار با خانواده هایمان خواهم آمد

راهپیمایی اعتراضی کارگران در خیابانهای ساری
اگر دستمزدهایمان پرداخت نشود اینبار با خانواده هایمان خواهم آمد
صبح روز ١٧ بهمن کارگران نساجی مازندران به‌دلیل طلب ٥ ماه دستمزد و ٦ ماه حق بیمه خود ‌در سطح خیابان‌های مرکز استان مازندران راهپیمایی اعتراضی کردند. این راهپیمایی از بلوار ارتش به سمت سبزمیدان انجام گرفت.
و سپس کارگران مقابل استانداری مازندران تجمع کرده و خواستار دیدار با استاندار مازندران و یا معاون سیاسی امنیتی استانداری شدند. کارگران معترض پس از دقایقی تجمع در مقابل استانداری مازندران به تحصن در پیاده‌روی مقابل ساختمان استانداری پرداختند و شروع به شعار دادن کردند. نیروی‌های امنیتی استانداری مازندران با قرار دادن میله‌های آین و کوچک کردن فضای مقابل استانداری موجب عقب رفتن معترضان تا پیاده‌رو و قسمتی از خیابان انقلاب شدند که همین مسئله موجب ترافیک سنگین در خیابان انقلاب ساری تا میدان ساعت و خیابان قارن شد.
کارگران با شعاردادن های مکرر خواستار دیدار با مسئولان استانداری مازندران شدند، اما هیچ یک از مسئولان استانداری مازندران در جمع کارگران حاضر نشد. پس از گذشت دو ساعت از تجمع اعتراضی، کارگران نساجی با شعار دادن ‌‌ در وسط خیابان انقلاب تحصن کردند و همین مسئله موجب شد تا خیابان انقلاب به‌مدت ۱۰ دقیقه مسدود شود. نیروهای امنیتی و انتظامی سعی بر هدایت معترضان به حاشیه خیابان انقلاب داشتند که با مقاومت کارگران معترض کارخانه نساجی مواجه شدند و همین مسئله موجب درگیری کوتاهی بین یکی از معترضان و نیروهای یگان ویژه شد.
با ادامه یافتن اعتراض کارگران "سردار مسعود جعفری نسب" فرمانده انتظامی استان مازندران در جمع کارگران معترض کارخانه نساجی حاضر شد. و با گفتن اینکه بهتر است "درخواست صنفی آنان به مشکل امنتی" استان تبدیل نشود ، به کارگران قول رسیدگی به خواستهایشان را داد و خواهان ترک محل ار سوی آنان شد. در مقابل کارگران اعلام کردند که ٥ ماه حقوق طلب دارند. دفتر چه های بیمه شان را نمیتوانند تمدید کنند و شب عید نزدیک است و این وضع تحمل پذیر نیست و تا مدتی در محل باقی ماندند. کارگران اعلام کردند اگر فورا طلبهایشان پرداخت نشود، به اعتراضشان ادامه میدهند و این بار با خانواده هایشان خواهند آمد.