وضعیت وخیم جسمانی سه زندانی سیاسی و عدم رسیدگی به آنان در زندان رجایی شهر

گزارشات رسیده از زندان رجایی شهر حاکی از وخامت وضعیت جسمانی سه تن از زندانیان سیاسی محمد سیف زاده، رسول حردانی و مسعود عرب چوبدار است.
به گفته منابع مطلع این سه زندانی از مدت ها پیش با وضعیت جسمانی نا مساعد در زندان به سر برده و مسئولن برای درمان آنها هیچ گونه اقدامی صورت نداده اند. بنا بر همین گزارش روز گذشته مسعود عرب چوبدار در حالی که خواب بود دچار تشنج و خون ریزی از بینی شده و توسط همبندیانش به بهداری منتقل شده است اما پزشک کشیک تنها به وی یک آمپول آرامبخش تزریق کرده و بعد از دو ساعت او را به بند باز گردانده است.

سیف زاده نیز با دستور پزشک برای درمان و رسیدگی های پزشکی همچنان با وضعیت نامناسب در زندان نگهداری می شود، این وکیل زندانی از مدت ها پیش با مشکلات عدیده ای روبرو بوده اما مسئولین هر بار از اعزام وی به بیمارستان خودداری کرده و مانع می شوند.
رسول حردانی زندانی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر و همبندی دو زندانی نام برده نیز از هفته پیش دچار سرماخوردگی شدید بوده و نیاز به دارو و درمان دارد، به گقته همبندیان این زندانی، بیماری او عود کرده اما همچنان بدون دارو و شرایط مناسب برای بهبودی در زندان به سر برده و از کوچکترین امکانات لازم بی بهره است.
به گفته زندانیان عدم درمان و رسیدگی های به موقع و مناسب پزشکی و جلوگیری از در اختیار داشتن دارو روشی معمول برای آزار و اذیت، شکنجه سفید و از بین بردن زندانیان سیاسی-عقیدتی در زندان های ایران به خصوص زندان رجایی شهر است. زندانیان سیاسی از تمامی سازمان های حقوق بشری خواهان رسیدگی هر چه سریع تر به شرایط و وضعیت بیمارانی که از درمانشان جلوگیری می شود شدند.