سرهنگ جانباز سابق سپاه از مردم ایران دعوت میکند به صندوق انتخابات آزاد و دموکراتیک بپیوندند

من محمد علی محمدیان *شهروند ایران زمین هستم . جوان بودم حدود 15 سال که لباس رزم پوشیدم تا از کیان این مرز و بوم دفاع کنم . و در راه این دفاع حتی برادر کوچکم را نزد خود در جبهه نگه نداشتم و او را به دست دوست خود سپردم . و البته خونش برای حفظ این مرز و بوم ریخته شد* . و امروز به او باصطلاح میگویند " شهید " واژه ای بس غریب که امروز چسب مستحکم کننده پایه های ظلم ولی فقیه شده است !! واعسفا .خودم در این راه دو بار بشدت مجروح شدم . و 96 ماه حضور در جبهه های جنگ را دارم .

امروز میخواهم همان جمله ای را بگویم که در هنگام بازجویی به روی ورقه بازجویی ام نگاشتم .
- من معتقدم شما شهروند ایران زمین یا معتقد به ایران بزرگ و سرافراز که اکنون کمرش خمیده شده هستی یا معتقد به اسلام هستی که او نیز امروز به حال احتضار و موت رسیده . به هر کدام که معتقد باشی بدان تا زمانی که آخوند بر این مملکت حکمرانی میکند هیچکدام نمیتوانند جان سالم ز دست ندانم کاری های آخوند بدر ببرن . و بدان چه خوشت بیاید و چه بدت بیاید " اسلام یعنی آخوند " و این گفته بزرگترین کارشناس این رژیم از اسلام یعنی خمینی است . و اگر دل نگران سرنوشت هر کدام هستی بدان نشستن تو هیچ دردی را دوا نمیکند و آینده فرزندان تو حتی بصورت کورسویی روشن نیست . ( خود من شخصا معتقدم دین رابطه ای است بین بنده با خالقش و حکومت حق نداشته وندارد این دین را حکومتی کند )
- گفتمان درون حکومت در این 37 سال نشان میدهد هرگز تو و من بعنوان شهروند ایران زمین بحساب نمی آمدیم و البته این ازتمامیت خواهی آخوند میآید و شریعت مطلوب آقایان این اجازه را به آنها داده است . گفتمانی مثل "خودی و غیر خودی" . و متاسفانه امثال من در آن روزگار نمیدانستیم اینها در حال چانه زنی برای کسب قدرت هستند و شعارشان را " چانه زنی از بالا و فشار از پایین " برگزیده بودند اگر منتظرهستید از هاشمی و خاتمی و کلا اصلاح طلبان آبی گرم شود بگویم ممکن نیست و از خود پرسش کن چرا اصلاح طلبان هرگز وارد نقد کردن بطن نظام ولایت فقیهی نشده اند و نخواهند شد ؟ چرا هنگام رای گیری و ثبت نام فقط از نظارت استصوابی شورای نگهبان انتقاد میکنند و چراهای دیگر مثل حجاب اجباری و زندانیان سیاسی . چرا آنها فقط زندانیان خط خودشان را تبلیغ میکنند ؟ و متاسفم بگویم مردمی هستیم بزدل که هنگامی که گوشه ای از حرف دلمان را امثال علی مطهری یا دیگران میزنند از ته دل هورا میکشیم و نمیدانیم اینها نقش سوپاپ اطمینان را بازی میکنند.

- من بعنوان یک برانداز حکومت ولایت فقیهی اعلام میکنم بنا بر تجربه رای دادن و ندادن من هیچ تاثیری در ماهیت غیر انعطاف حکومت نداشته و ندارد . اعلام میکنم هیچ زمانی شاهد نبوده ام نمایندگانی که باصطلاح اصلاح طلب هستند {هرگز} در پی اصلاح قوانینی برآمده باشند که شهروندان ایران زمین برابر باشند چرا که در دید آقایانی مانند خاتمی یا خامنه ای فرق است بین یک بهایی با یک مسلمان و فرق است بین یک شیعه با غیر شیعه و از همه بدتر فرق است بین یک زن با مرد !! و متاسفم بگویم در قرن بیست و یکم هنوز اینان غیر خودی را برده میدانند ( نگاه کنید به شریعت و گفتمانی که آخوند خاتمی در حوزه خوانده است ) هر زمان امثال خاتمی موضع خودشان را نسبت به برتری طایفه خودشان بنا بر نص صریح شریعت رد کردند و لباس فخر فروشی و برتری را از تن خارج کردند آن زمان حق دارند خود را اصلاح طلب بنامند .هر زمان این آقایان حاضر شدند شریعت خود که میگوید جهان خلق شده برای این آقایان را پالایش کردند ، آن موقع من آنها را برسمیت میشناسم بعنوان اصلاح طلب .هر موقع اعلام کردند تفسیر ما از شریعت خصوصا آیات و روایاتی که حق برتری به اینان میدهد ، اشتباه بوده و ما حق نداریم بر مال و جان شهروندان سیطره داشته باشیم ، آن زمان ایشان حق دارند خود را اصلاح طلب بنامند .

- هموطن بدان و آگاه باش تا کنون در هیچ جای دنیا تجربه نشده رفاه اقتصادی بدون آزادی باشد و کشور ما نیز مستثنی نیست . هرگز و هرگز جهان شاهد نبوده رفاه اقتصادی بدون آزادی . خصوصا آزادی اهل قلم بعنوان نقاد حکومت و آزادی حزب های مخالف . و از خود بپرسیم چرا اصلاح طلبان در طول حیات شوم خود که مستحکم کننده نظام ولایت فقیهی بودند هرگز در پی فراهم کردن آزادی قلم و آزادی احزاب نبودند و نیستند مرادشان از آزادی فقط کسانی است که هم نظر خودشان هستند ، بوده است ؟!! و متاسفم بگویم که مطابق شریعتی که اینان ترویج میکنند اصلا کلمه آزادی معنی و معنا ندارد بلکه مخالف شریعت محسوب میشود ( و چه زشت از شعار آزادی برای اسیری و برده کردن من و تو استفاده کردند) و متاسفم بگویم امثال من امروز مجبوریم اول از خاکریز این اصلاح طلبان بگذریم که الحق بخوبی انجام وظیفه کرده اند در حفظ تمایت نظام ولایت فقیهی و فقط کافیست روند شکل گیری آنها را ما قبل دوم خرداد واکاویی کنیم تا چهره زشت اینان عیان شود

- و نکته ای که پیران ما با حسرت و جوانان ما با آرزو از آن یاد میکنند مهرورزی هموطنان ما در قبل رخ دادن فاجعه 57 این است که آخوند بظاهر مشفق در گوش ما خواند هر کس خودش را اصلاح کند جامعه اصلاح خواهد شد !! او با این سخن بظاهر زیبا ولی بسیار زشت باعث شد حتی نظام خانواده بپاشد و برادر از برادر گریزان شود . (کلا نظام مولکولی ما بپاشد و همگان را اتمیزه کرده) . و امروز کلا اعتماد کردن به هم نوع در این سرزمین رخت بربسته . من معتقدم "خوشبختی جمعیست و فردی نیست" و شعارم که برخاسته از شعورم است این است که "هیچکس به تنهایی به بهشت نخواهد رفت" . واگر روزی من و تو بفهمیم که مثلا خوشبختی کارگر خوشبختی ما است و کارگر متوجه بشود که خوشبختی صاحب سرمایه خوشبختی اوست و...آن روز درست بمانند دیروز میشود که هنوز آخوند سوار خر بود و بنز سوار نبود .معتقدم رمز ظلم و جور آخوندی فقط در فرد فرد کردن ما نهفته است .
- در سپهر سیاست ایران کلا یا شیر یا خط !! و هیچ موقع گزینه سومی نبوده . یا صلاح طلب یا اصولگرا !! یا برانداز نظام آخوندی یا تایید کننده !!! یا طرفدار رای دادن یا مخالف رای دادن !! ندیدم در این عمرم گزینه سومی غیر شیر یا خط ، غیر امروز . کلا ما ایرانیان غیر دو گزینه فکر کردن راه سومی پیش پایمان نبوده .

- گزینه سوم امروز که جلوگیری میکند از یاس و ناامیدی روز افزون رای دادن در فضای مجازی در صندوق انتخابات است . گزینه ای که میگوید طبق قوانین بین الملل مخالف حق ابراز نظر دارد . و اکنون قشر عظیمی از مردم ایران مخالف رژیم ولایت فقهمی و بدون پاسخگو هستند ولی تا کنون نمیدانستند کجا و چگونه ابراز مخالفت کنند . دوستان کنشگر و فعال سیاسی مخالف خشونت این صندوق را راه اندازی کرده اند تا بعنوان شاهد در تاریخ بماند و به آیندگان گفته شود که ایرانی جماعت از خشونت متنفر بوده و هست و شاید اولین بار در تاریخ باشد که تغییری صورت گرفته باشد بدون خشونت ( در همه جوامع ،تا کنون در تاریخ نشان داده نشده که دیکتاتوری با روی باز تغییرات انجام دهد و تاریخ گواه ندارد تغییرات بدون خشونت بوده باشد )
- من بعنوان یک کهنه سربازهرگز درد مشکلات شهرم را ندارم و نگاه من ملی است و باور دارم "ماهی از سر گنده گردد نی ز دم ". و تو هموطن چه بلوچ باشی و چه کرد یا هر نقطه دیگراین مرزو بوم با هر نژاد و رنگ و مذهب و جنسیت و اگر نگاه شما هم مانند من است که خوشبختی جمعی است و نگاه محلی نداری لطفا به من رای بدهید . این سیستم رای گیری هم اصلا به شهر وابسته نیست .

- اگر کسی خواست به من رای بدهد لطفا به صندوق رای آزاد(www.rayazad.com ) یا http://goo.gl/forms/ggcjJURFZM برود . صفحه من در سایت رای آزاد جهت مطالعه http://www.rayazad.com/p/muhammadian.html و کلام آخر که پی نوشت است اینکه ای کاش کمی دیوانگی بسراغ ما مردم بیاید و با عقل و خرد خود سبک سنگین نکنیم و کمی شجاعت را چاشنی زندگی نکبت بار خود کنیم . و اگر تو به این راه با عقلت باور نداری خواهشا هرگز از ظلم و جور آخوند ناله مکن و به همان عقل و خرد داشته ات بچسب .و مرتب تکرار کن خلایق هر چه لایق که انصافا همین آخوند سزاوار توست .