حمله به سفارت عربستان به سود کیست ؟

یا اینگونه سوال را مطرح کنم ، هاشمی ، روحانی ، خمینی یا خاتمی : کدامیک رهبر آینده نظام ولایت فقیهی خواهند شد ؟!!پرسش اول و سپس جواب به پرسش دوم که خودبخود نتیجه میشود . چه کسی از حمله به سفارت عربستان سود میبرد ؟ در نظر اول عطف به ماسبق انگشت اتهام به سمت بیت رهبری و شخص ولایت فقیه است . چرا که تجربه نشان داده در ایران نیروی خودسر هرگز وجود خارجی نداشته و ندارد .(کافیست به وقایعی که تجمعات در آن صورت گرفته کمی و واقعا کمی دقت کنیم . مثلا هرگز به رقص مردم در خیابان پس از شوی انتصخاباتی 92 تعرضی از هیچکس صورت نگرفت).
اما در این مقطع چه ؟ آیا مطابق گذشته باز آتیش از گور بیت بلند میشود ؟ 
خب حقیقتا نمیدانیم ولی میتوان حدس و گمانه زنی کرد که تیتر وار گفته میشود .

- تاریخ گواه میدهد هر زمانی رهبر یا پادشاه یک مملکت پیر شده و یا طول فرمانروایی او بیشتر از یک دهه شده است حتما و شدیدا اطرافیان بر او تاثیر گذار بوده اند . معمولا در اول فرمانروایی اطرافیان سعی در تحکیم قدرت او دارند و پس از قوت گرفتن اطرافیان بمرور میتوانند ذائقه آن فرمانروا را پیدا کنند !!! و یک رهبر هر چقدر هم نیک نفس باشد قطعا دیگر نخواهد توانست بر میل خود فائق آید زیرا سخنان و کردار اطرافیان مطابق میل او شده است . یک نظر به اندرونی حاکمانی که مدت حکمرانی آنها زیاد بوده نشان میدهد در اندرونی آنها انواع دسیسه ها صورت میگرفته .

و وای بر موقعی که آن فرماندار ناخوش احوال بوده و طبیب به سوگلی یا محارم اندرونی خبر میداده که بزودی آن فرماندار خواهد مرد . 
صف کشی ها تشدید میشود و بده و بستان های جدید بسته میشود و خود بخوان حدیث مفصل . 

-اگر فرماندار پیر صاحب فرزندانی باشد که ادعای همه چیز فهمی هم داشته باشد که مصیبت چند برابر خواهد شد . این شهزاده ها و یا آقازاده ها سخنانشان بر روی پدر پیر خود تاثیر خواهد گذاشت و...

- سخن بدرازا کشید و فقط خواستم بگویم یک حکمران پیر معمولا بازیچه دست اطرافیان خود خواهد شد . اطرافیانی که بد او را شاید نخواسته باشند . و میخواهم متذکر شوم که اساسا بازنشستگی برای همین است که تو به علت کهولت بازیچه اطرافیان قرار نگیری و طول خدمت در یک پست حتما نباید طولانی باشد .

- با این مقدمه طولانی اکنون دوباره سوال خود را مطرح میکنیم ، چه کسی فرمان حمله به سفارت عربستان را داد ؟ !!! 
آیا رهبری که توانسته بود قریب 27 سال با سیاست یکی به میخ و یکی به نعل همه عقلا و حتی سفها را به خود مشغول کند چگونه بناگاه در این برهه حساس انتخاب جانشین چنین خبط بزرگی میکند ؟ چگونه او نفهمید حمله به سفارت جای متهم و شاکی را عوض میکند ؟ !!(البته از نگاه آنها وگرنه از نظر من شیخ نمر یک تروریست است که این تروریست ها برایش اشک میریزند و اشکال میگیرند که چرا حکام تروریست سعودی تروریست دلخواه آنها را بسزای عملش رسانده است )

حال خودمان را تصور کنیم که در بیت مشغول هستیم و دست بر قضا قرار است نون دونی ما که همان فرمانروا است بمیرد ! آیا دست روی دست خواهیم گذاشت ؟!!

و یا اینکه به قول سیاسیون تخم مرغ های خود را در چند سبد قرار خواهیم داد ؟!!
- جایی خواندم این حمله به سفارت بخاطر این است که فضا را امنیتی کنند و بتوانند رد صلاحیت بزرگان (کوچک های بزرگ نما چون حسن خمینی یا هاشمی ) را کلید بزنند !!! 

رد نمیکنم ولی خیلی احمقانه فکر کرده اند و احمقانه تر عمل کرده اند 
اگر سپاه با بیت افراد را به سمت سفارت گسیل داده باشند واقعا احمق هایی هستند که هرگز نمیتوانند تحلیلی برای فردا داشته باشند زیرا با این عمل نابخردانه از آن چه واهمه داشتند که همان سقوط پسا رهبر است عملا بر آن صحه گذاشتند .

- نظرتان چیست که بگویم این حمله به سفارت توسط کسانی طراحی شده که تصمیم گرفته اند تخم مرغ های خود را در سبد هاشمی* ( تو بخوان روحانی** زیرا او الان دارد هاشمی پیر را بازی میدهد ) بگذارند !! 
با این کار چند هدف را خواهی زد 
اولا به اسم رهبر بی کفایت نظام نوشته خواهد شد .

دوما طیف مقابل رهبر قوی تر خواهند شد و با این عمل مردم خام اندیش بیشتری به این طیف رای خواهند داد .
سوما را باید از دید این گردانندگان این شو خواند : ما با تعویض رهبر کماکان بر سر قدرت خواهیم بود . 
نتیجه :
بعنوان یک میهن دوست که اولا دلم میخواهد سر به تن اینها نباشد میگویم اگر من کاره ای در این مملکت پر آشوب بودم قطعا به کسانی که با اخلاق ایرانی خود رونالدینیوهی عمل میکنند شک خواهم کرد و قطعا در اول قدم از آنها میپرسیدم چرا به چپ نگاه میکنید و به راست میزنید ؟!!! 

از حسن روحانی سوال میکردم چگونه شد که در این هنگام این تعریف را از 9 دی ارائه دادید ؟!! 
آیا توافقات ضمنی با جناحی از پاسداران بین شما صورت گرفته است ؟!! 

پی نوشت 
* همانطور که رهبر پیر شده هاشمی نیز پیر شده و بنظر من کسانی که این حمله را طراحی کرده اند و قطعا سرشان در بیت رهبری است با یک تیر دو نشان خواهند زد و علاوه بر رهبر هاشمی را نیز بدرک واصل خواهند کرد و مضافا در تاریخ نوشته خواهد شد "عامل همه بدبختی ها علاوه بر رهبر موجودی پلیدی به نام هاشمی است . و هاشمی تنها شخصی در ایران است که همه اقشار از او نفرت دارند . 

** همانطور که در پست قبلی نوشتم حسن خمینی را آورده اند تا سیبل شود مقابل حملات و ورق اصلی آنها خاتمی است . این بازی را قبلا انجام داده بودند و به هنگام میر حسین جای خاتمی آمد . 

بنظر من بی دلیل نیست و نبود که حسن روحانی در روز جعلیه 9 دی از اسهال طلبان و میر حسین تبری جست . او نیز در سر خود سودایی دارد و تمام هم و غم او تصاحب صندلی ولایت فقیه است . 

او خوب بازی را خوانده و میداند رقیب او نه حسن خمینی و نه کس دیگری است بلکه رقیب او فقط خاتمی است !!
باید دید آیا این دودوزه بازی حسن با تایید امریکا و آیه الله بی بی سی بوده و یا اینکه غرب از روی جنازه حسن روحانی عبور خواهد کرد ؟!!

کنشگران نظام ولایت فقیه که خصلت ایرانی بازی شان بشدت قوی است و در دودوزه بازی ید طولانی دارند و متاسفانه فراوان نیز هستند نیم نگاهی به خاتمی این روباه مکار نیز دارند . بدنه سپاه بهمراه جمعی از سرداران طرفدار طیف اسهال طلب طرفدار خاتمی هستند .

و باید منتظر بود و دید در این جنگ قدرت آیا آن کس که از همه ساکت تر است و پشت پرده قدرت دارد و بیگانه هم بر او نظر دارد هدف اصلی است یا خیر 

(آیه الله بی بی سی و صدای امریکا که هر موقع عکسی از او منتشر میشود آب از لب و لوچه شان آویزان میشود ).
با این مردم منفعل باید منتظر ماند و دید که زور کدام سمت بیشتر میشود و باید منتظر ماند و دید بازی به کدام سمت پیش میرود و آیا برای رسیدن به قدرت کماکان از کیسه منافع ملی خرج خواهد شد یا نه ؟ 

همانگونه که هزینه زیادی دادیم بابت تسخیر سفارت امریکا و (ما مردم با دست خود کمک به خمینی کردیم که گروه های دیگر را قلع و قمع کند )و تاوان آن را پرداختیم و یا تا ریال آخر تاوان حمله به سفارت انگلیس را دادیم ، قطعا اگر این حکومت استمرار یابد تا ریال آخر تاوان این بی خردی(از نظر ما ولی از نظر خودشان تسخیر قدرت آینده ) را به عربستان خواهیم پرداخت و مطلبی که این وسط از دید آقایان اهمیت ندارد منافع ملی ست .

+++++++
این تحلیل هم میتواند براحتی رد شود و هم میتوان با اندکی تامل مهره های این صفحه شطرنج را شناخت و شاید بتوان در این عرصه بازی را به نفع خود و با توان دشمن به پایان برد . 

میگویند درد را بشناسی درمان را خواهی شناخت و بهتر میتوانی با بیماری مقابله کنی و از خود سوال کنی که چگونه به استقبال صحنه انتصخابات بروم ؟
صحنه کارزاری که متاسفانه هنوز نمیدانیم ما مهره این برگزیدگان الله هستیم !! 
و پرسش مهم اینکه : 
آیا میتوانیم سربزنگاه رودست به این تروریست ها بزنیم و مملکت و خانه مان را از دست آنها نجات دهیم ؟
حقیقت نمیدانم و اعتراف میکنم که دارم دیوانه میشوم از ندانم کاری های خودم و هم وطنانم