قتل یک جوان ۲۲ ساله کرمانشاهی به ضرب گلوله سرکوبگران نیروی انتظامی

شاهدان میگویند که پس از افتادن جسد بی جان حامد مظفری بر کف قهوه خانه ماموران به طور وحشیانه چند لگد نیز بر سر جانباخته کوفته اند
صبح روز یکشنبه 4 بهمن ،جوان 22 ساله صاحب یک قهوه خانه در شهرستان روانسر واقع در استان کرمانشاه توسط مأموران نیروی انتظامی با شلیک یک گلوله به سرش جان خود را از دست داد.
حامد مظفری فرزند یک فرهنگی بود و از ورزشکاران مطرح روانسر که گذران زندگیش را با قهوه خانه کوچکش تامین میکرد.

مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی صبح روزیکشنبه برای پلمپ قهوه‌خانه «حامد مظفری»به بهانه داشتن قلیان! اقدام کرده‌ بودند که در جریان درگیری لفظی میان آنها وصاحب قهوه خانه , مأموران نیروی انتظامی در حالیکه دستهای حامد با دستبند بسته شده بوده یک گلوله به سر وی شلیک کرده‌اند که در دم جان خود را از دست داده است.
گفتنی است که مردم شهرستان روانسر بدنبال شنیدن این خبر ناگوار به اعتراضات علیه نیروی انتظامی دست زده‌اند و از صبح روزیکشنبه وضعیت شهر امنیتی شده و نیروهای بیشتری به آنجا اعزام شده‌اند.
مردم با تجمع در مقابل درب بهداری روانسر که پیکر حامد را آنجا آورده بودند و همچنین در مقابل فرمانداری روانسر اعتراض خود را ابراز نمودند.
یکی از نزدیکان حامد گفته است :جسد حامد مظفری که از ورزشکاران مطرح شهر روانسر میباشد پس از تشریفات قانونی به زادگاهش انتقال و در آنجا با حضور صدها تن از شهروندان روانسری در آرامگاه "گل سفید" به خاک سپرده شد.
سایتهای محلی روانسر نوشته اند که نیروهای امنیتی و انتظامی امروز از نشان دادن پیکر حامد سرباز زدند و به هیچ کس اجازه ندادند که اورا ببینند و سریعا قبل از ورود مردم او را با آمبولانس از بهداری خارج کرده بودند و تا بحال نیز هیچ خبری از مضروب در هیچ یک از رسانه های دولتی بیان نشده است.نیروهای انتظامی ادعا میکنند که حامد زنده است و حالش نیز خوب میباشد!!!.اما شاهدان عینی که از نزدیک شاهد ماجرا بوده اند میگویند گلوله به سر او شلیک شده و درجا جانش را ازدست داده است.شاهدان میگویند که پس از افتادن جسد بی جان حامد بر کف قهوه خانه ماموران به طور وحشیانه چند لگد نیز بر سر جانباخته کوفته اند.