منصور اصانلو : چرا شرکت در جنبش همبستگی ستم دیده گان دادخواه برای تعیین تکلیف اینده مردم ایران اهمیت حیاتی دارد؟


چرا شرکت در جنبش همبستگی ستم دیده گان دادخواه برای تعیین تکلیف اینده مردم ایران اهمیت حیاتی دارد؟ پلیس تهران از دستگیری 38 تن در تجمع صبح امروز مقابل وزارت نفت خبر داد. در پی تجمع صبح امروز مقابل وزارت نفت، 38 نفر از افرادی که در این تجمع شرکت کرده بودند، دستگیر شدند. براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، دستگیر‌ی‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شده و این افراد پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده خواهند شد.این افرادکارگران شرکت نفت وبازنشستگان این صنعت هستند ، که از سختی وضعیت معشیت به اعتراض قانونمند در امده اند.
الان ما از انها باید حمایت کنیم یانه ما باید با انها همبستگی نشان دهیم یا نه حالا اگر یک کارگر نفت ویا پتروشیمی ویا نیشکر را جزو نمایندگان خود بدانیم که از این طریق جنبش صنفی انها را به جنبش سیاسی وعمومی ودموکراتیک وازادیخواه نزدیک کنیم کار درستی است یا نه؟ برای پیشبرد همبستگی باید با همه جنبش های زحمتکشان ومزد بگیران وهمه ستم دیده گان دادخواه همراه شویم تا نظر انها را جلب کنیم تا ببینند ما به مشکلات انها توجه داریم وانها را از خود جدا نمی دانیم . به جز این چه راهی داریم تا یک قدرت اجتماعی ایجاد کنیم .

این پرسش های مهمی است که پیشنهاد می کنم همه ما به انها بیاندیشیم ودر کنار حرکات خود وبرای پیوستن همه ستم دیده گان با هم برای انها در پروژه آلترناتیو خود راهکار های متنوع ومتناسب پیدا کنیم. در جنبش همبستگی تا 7 اسفند برای تحقق حضور رد صلاحیت شده ها در کنار ما یاران جنبش همبستگی تلاش خواهیم کرد وپس از ان  چه؟ باید پیشنهادهایی را که می اید مطرح کنیم و بر پایه خرد جمعی ،با هر کسی که از قطار جنبش همبستگی ستم دیده گان دادخواه پیاده نمی شود مشورت کنیم . از مشورت ها یکی این است "چرا استانه صبر حکومت ایتقدر پایین امده است .امروز 35 کارگر نفت را دستگیر می کند وهفته های قبل 12 کارگر سیمان کارون و قبلش 10 کار گر معترض عسلویه را و8 کارگر معدن بافق را به بی دادگاه می برد.

برای انکه حق شان وحقوقشان را خواسته اند وسهم 5000 کارگر را از سهام معدن وسهم 50000 نفر از مردم شهر را از سهام معدن خودشان . امروز کارد به استخوان مزد بگیران رسیده ،چرا کانون صنفی معلمان اعلام می کندکه دیگر در هیچ انتصخاباتی شرکت نمی کند ؟ چون نمی خواهند بازیچه دست جناح های دزد وادمکش وغارتگر حکومتی بشوند. من به عنوان کسی که با گوشت وپوست واستخوانم وبا ذره ذره وجودم این در دها را حس کرده ام تا زنداه ام وتا می توانم از تلاش برای احقاق حق این توده ستم دیده به خروش امده پاپس نمی کشم .مگر انکه ترورم کنند. باکی نیست . اما مرافب باشیم جناح بازی شکلی حکومتیان مارا انچنان درگیر نکند که از قطار پیکار ستم دیده گان دادخواه جا بمانیم .من ایمان دارم وشواهدی دارم که کار این سیستم نمام است .

سپاه وبیت وهیات موتلفه برای انکه در حکومت بمانند می خواهند بخش مهمی از حوزه نفت کشور را با گرفتن رقم 600 ملیارد دلار به چین و اکثر حوزه های صنعت وتجارت وکشاورزی را با گرفتن 400 ملیارد دلار به روسیه واگذار کنند وخودشان بزنند به چاک جاده . البته اگر چینی ها وروس ها در این حوزه ها کار ایجاد کنند با کارگر چینی وروسی ان کار ها را انجام خواهند داد. کاری برای بیکاران ایران ایجاد نمی شود. باج خوری حکومتیان به سبب سکوت ونادانی بخشی از مردم ما ازقصه اینده سرزمین ایشان است. یعنی به زودی ته مانده بخش هایی مردم ایران که تا کنون در مشهد وشیراز وقم وشاه عبدالعظیم و در دوبی ودیگر شیخ نشین ها ی عرب ،توسط حکومتیان واعراب به باد فنا داده می شدند.مخصوصا زنان ودختران جوان ، بعد از این اگر این حکومت پلید را کنار نزنیم .

فرزندان ایران زمین برده های بی چشمداشت روسی ها وچینی ها خواهند شد وگوشت دم توپ دعوای انها وغربی ها. به این می گویند بازی "رولت روسی " که برای ما ایرانیان ترتیب داده اند.پس برای نجات میهن واینده فرزندان و روزگار فعلی خودمان وخانواده وفامیل وعزیزانمان مجبوریم این حکومت را براندازی کنیم. مرگ یک بار وشیون یکبار و ا لا با دلالی روحانی (جسمانی )و خامنه ای ملعبه دست روس ها وچینی ها شدن یعنی نابودی واسارت تا اخر الزمان. دیگر خود دانید ما که تلاش خودمان را ادامه می دهیم.