نرم افزار جدید خودروهای بدون راننده تسلا رونمایی شد

میتوان امیدوار بود هر چقدر که میزان استفاده از انرژیهای پاک برای تولید برق گسترش پیدا کند به همان نسبت وابستگی به نفت و مشتقات آن کاهش یابد , در نتیجه خاور میانه بدلیل داشتن منابع بزرگ نفتی از دستور کار سودطلبان به تدریج خارج شود و امید به رفع بحرانها و برقراری صلح بیشتر شود . دسترسی ارزان به انرژی های الکتریکی به کاهش سطح فقر در سراسر جهان کمک میکند .
برای نمونه خبر تمایل به خرید و استفاده بیشتر از خودروهای الکتریکی میتواند چشم اندازی از این امید واقعی به ما ارائه دهد . به عنوان مثال شرکت تسلا، سازنده خودروهای برقی، از نمونه جدید و بروز شده نرم افزاری رونمایی کرد که قابلیت رانندگی خودکار این خودروها را بهبود بخشیده است، نظیر محدودیت و تنظیم سرعت در بزرگراه ها و قابلیت فراخواندن خودرو توسط راننده.ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا روز یکشنبه گفت ایده رانندگی خودکار خودروهای برقی تسلا، با وجود آن که تنها یک سال از عمرش می گذرد، پیشرفت های قابل توجهی داشته است؛ اگرچه نمی توان هنوز خودروهای تسلا را یک خودروی تمام اتوماتیک نامید.
با این حال او ابراز امیدواری کرد که طی ۲۴ تا ۳۶ ماه آینده خودروهای خودکار و بدون راننده تسلا بتوانند به مراتب، امن تر از رانندگان در جاده ها رفت و آمد کنند.