منصور اصاتلو :برای اولین بار کسانی که رد صلاحیت شدند خانه نشین نشدند وبه حکومت هم مراجعه نکردند

با درود ما همگی خیلی زحمت کشیده ایم وکار تازه شروع شده است نباید اجازه دهیم محدودیت در نگاه این گروه وگروه های دیگر را که فعال شده اند زود خسته ونا امید کند.اهداف ما کاملا مشخص است وتلاش برای رسیدن تا ساقط شدن حکومت جمهوری اسلامی ونظام ولایت فقیه ادامه دارد . حرکات وچشم انداز ها را لیست می کنم
 1- حضور سمبولیک در فرمانداری برای دفاع از حق جهانی کاندیدا شدن بدون توجه به نظامات حکومتی
 2- خط زدن تمام موارد ی که بر خلاف اعلامه جهانی حقوق بشر بوده است .
3- نادیده گرفتن ولایت فقیه وشورای نگهبان قراضه اش ونظارت ضد ازادی اش
 4-گرفتن یک سند قابل ارائه به نهاد های بین المللی ، چرا که برای اولین بار کاندیدا های رد صلاحیت شده ، رد صلاحیتشان در حد گسترده ای عنوان شده است .به عنوان شاکی در مراجع حقوق بشری با این رد صلاحیت ها ، شکایت خواهیم کرد وبرگی دیگر بر اسناد نقض حقوق بشر حکومت جمهورس اسلامی اضافه خواهیم کرد..5- برای اولین بار کسانی که رد صلاحیت شدند خانه نشین نشدند وبه حکومت هم مراجعه نکردند تا شکایت کنند بلکه به مردم روی کردند وخودشان را به مردم معرفی کردندوصلاحیت خود را از مردم گرفتند.
 6- بعد از این مرحله که هنوز در گیر ان هستیم تلاش برای جذب افراد دیگر که ستم جلوگیری از حضوردر انتصخابات حکومتی را نپذیرقتند که، یارانی چون اقای یار محمدی وارش سلیمانی و محمدیان عزیز ودوستی دیگر ،به صندوق انتخابات ازاد ودموکراتیک پیوستندهنوز از تلاش برای اوردن تونیا کبود وند ودیگر رد صلاحیت شده ها دست بر نداشته ایم. همه ما به مرور زمان به همدیگر معرفی شدیم وشکلی سازمان یافته وشبکه ای را برای کار تشکیلاتی به صورتی تجربی آغاز کردیم که در شبکه های دیگر هم با استفاده از امکانات اینترنتی حضور پیدا کردیم وسپس در تلویزیون های ماهواره ای طرحی نو را به مردم معرفی کردیم که امید افرین وجنجال افرین بود .رخوت را شکست.

7- تا روز 7 اسفند ما به همین روش در جستجوی افزایش پیوستگان به همبستگی وصندوق انتخابات دموکرانیک در محدوده ای که حسن آقا ,گفته است وجمع پذیرفته است می رویم .اما از 8 اسفند پروژه ما وارد فاز بعدی خود می شود یعنی فاز محدودیت 500 نفر ویا فقط از داخل ویا کسانی که کاندیدا شده اندورد صلاحیت شده اندرا کنار خواهیم گذاشت .

 8-بعد از این تاریخ ما صندوق انتخابات دموکراتیک وازاد را به عنوان مرکز ثبت نام همه مخالفان انتصخابات وحکومت ولایت فقیه وبه عنوان الترناتیو دموکراتیک وکم هزینه این حکومت معرفی خواهیم کرد. که از هم اکنون استقبالی که از سوی کانون ها وتلویزیون ها وجناح های مختلف به این پروژه شده است حکایت از پیروزمندی ان دارد. انکه ما با محدود کردن خودمان به صورت صوری در چهارچوب های داخلی قرار گرفتیم ، باعث شده است طیف وسیعی از مردم در شک وتردید بمانند که ایا اینها نمی خواهند مارا سوار قطار ولایت فقیه کنند وبه ما کلک بزنند ؟ که این البته به دلیل انکه مردم از این حکومت شدیدا زخم خورده وهمه جناح هایش انها را ازار داده وحقوقشان را به اشکال مختلف پایمال کرده اندودروغ به انها گفته اند طبیعی است که با تردیدنگاه کنند .از سویی چون راه تازه وبکر وپیشنهاد تازه ای است خیلی از دوستان خودمان هم نمی دانند ما تا کجا می خواهیم برویم .

9- آن چه که از ادامه حرکت می فهمم استمرار بر رای گیری وقانع کردن وروشن کردن زوایای مبهم ادامه پروژه وهمان نقشه راه است همین دیروز جلسه ای با خانم صادقی وتعدادی از دوستان داشتیم از جمله اقای گلچین فر ،بعد از دریافت پاسخ هایشان بلا فاصله ثبت نام کردند. وهمین طور رفیق عزیزمان اقای محمدی که اسامی هوادارانشان اضافه می شود.

وهر یک نفر که به سایت وارد شود وثبت نام کند به هر عنوانی کاندیدا ویا رای دهنده ورای دادن به افرادی که تاکنون مطرح نکردیه ایم مثل زندانیان ومبارزان داخل وخارج از کشور وتوضیح انکه ما دقیقا تحریم را سازمان می دهیم وبرنامه ریزی می کنیم وقابل شمار وسنجش واندازه گیری می کنیم .پس کار ما آغاز شده است که برای اولین بار ارای مخالفان حکومت ولایت فقیه با هر تفکر وایدئولوژی در جایی که استاندارد نسبی دارد ثبت می شود ومرحله به مرحله قابل ارائه به مردم ونهاد های حقوق بشری وپارلمان ها وکنگره های کشور ها وقاره های بزرگ خواهد بود ومرکزیتی برای معلوم کردن تعداد مخالفان این حکومت پدید می اید که هیچ زمان پایانی ندارد وتا روز سرنگونی این حکومت و استقرار حکومت دموکراتیک وانسانگرا ،این دعوت به صندوق وثبت نان مخالفان وناراضیان از حکومت بدون هیچ محدودیتی ادامه پیدا خواهد کرد.فقط باور به پیروزی می خواهد که ما داریم .

همکاری بیشتر وبیشتر ودعوت افراد بیشتر ی به صندوق دموکراتیک .تمام قدرت های بزرگ تعیین کننده جهانی اگر چنین نیرو وعدد قابل سنجشی را ببینند مسلما در نوع رابطه ای که با سیستم مو جود برقرار می کنند موثر خواهد بود .همانطور که دیدن حرکت میدانی جنبش سبز انها را تا مرز نابودی اقتصادی حکومت ولایت فقیه پیش برد .حالا با دیدن عدد مخالفان حکومت که در حال افزایش است انها را به تفکر برای نابودی سیاسی حکومت ولایت فقیه پیش بخواهد برد. انها می خواهند با حکومتی طرف باشند که تنش نداشته باشد، بحران افرینی نکند واماده رعایت استاندارد های بین المللی باشد واز درون اکثر مردم قبولش داشته باشند تا بتوانند با ان حکومت قرار داد بندند وسرمایه گذاری کنند. حکومت ولایت فقیه که با انواع بحران ها روبرو است چنین تضمینی به سرمایه گذاری وبرنامه ریزی نمی دهد ما می توانیم التر ناتیو دموکراتیک ومتعهد به حقوق انسان ها و استاندارد های جهانی را با ادامه فعالیت خود وروشن کردن مرز روشن خود با این حکومت ، اول از همه به خود مردم ایران نشان دهیم که با کمترین هزینه می توانند بزرگترین نیروی سیاسی مخالف حکومت را به جهانیان نشان دهند و افرادی این کار را سازمان دهی می کنند که هیچ تزلزلی در اجرای پروژه خود ندارند. من سازمانده هستم واز نزدیک احساسات ادم ها را برای باور به یک کار وپیوستن ان لمس کرده ام .بیش از هر چیز ما باید خود به افتادن هر چه زودتر این حکومت با شرایط موجودش باور داشته باشیم تا دیگران حرف ما را بپذیرند. در سفر های این چند روز وبعد از سخنرانی هایم ، خیلی از هم میهنان امده اند وبا من دست داده اندویا مرا در اغوش کشیده اندوگفتند ممن نا امید شده بودم اما شما دوباره امید را در دلم زنده کردید. اری نیروی روانی ما وباور ما به کاری که می کنیم روی دیگران اثر می گذارد وبه انها اطمینان بخشی می کند.

 ما به عنوان کادر ها واتاق فکر وبازوی شبکه ای موجود می توانیم این باور را ارائه دهیم .سازماندهی کنیم. گسترش دهیم وبه توده های نا امید وترس خورده راه را نشان دهیم .راه کم هزینه ثبت نام در صندوق دموکرانیک جایی که دیده وشنیده ومحاسبهمی شوند. با ثبت نام در صندوق دموکرانیک والترناتیو واز سوی دیگر فرهیحتگی خود را در استفاده از ابزار اینترنت برای سازماندهی به جهانیان نشان دهیم که با استفاده از فضای مجازی چگونه می توان قدرت اجتماعی ساخت واز ان نیروی میدانی تولید کرد. که برای یاران نمونه های اموزشی وامتحان شده اش را به مرود را تقدیم خواهم کرد، تا پروژه خود را گام به گام پیش ببریم. به عنوان تولید فکر وسازمانگران اجتماعی ،مارکس وانگلس دو نفر بودند وجهانی را تغییر دادند. لنین ویارانش هم 17 نفر بودند که توانستند تاریخ را تغییر مسیر بدهند. ما که در این اناق با ابزار های اینترنتی 70 نفر هستیم به جز انهایی که با ما هستند وجدا گانه که نمی دانیم هر کدام از ما چقدر نیروی دیگر در جاهای دیگر دارد. در اعماق ودر حاشیه ها که خشم انها در حال متبلور شدن است. همین واقعه شوش نشانی از ان است هرچه زودتر باید خودمان را سازمان بدهیم تا حکومت با سو استفاده از شورش های کور خودش را فراری نداده است . مثل رگبار دارند پول ها را از کشور خارج می کنند. خیلی پلید هستند. طلب 14 ملیارد دلاری خرید اسلحه در زمان شاه را با گرفتن یک ملیارد و400 ملیون دلار به حکومت امریکا واگذار کردند. امریکایی ها زیرکند ، می فهمند ترس از بی پولی وعدم اعتماد به نفس به ظریف اجازه می دهد چنین خیانت ملی را انجام دهد. از همین روی روی انها کمتر حساب می کنند چون اقتداری در انها نمی بینند. هر لحظه منتظر بر افتادن این حکومت با کمترین هزینه هستند.البته نیروهایی هم برای تند کردن روند حوادث در اختیار دارند. 


در مقابل ما چه نیروی جوشانی داریم وچه امکانات هیجان انگیزی .کافیست خودمان را باور کنیم ودعوت به صندوق را هر لحظه وبا هر امکان ادامه دهیم .تازه بهرام مشیری هم به جمع کنشگران ما پیوست با 90 هزار نفر از هواداران ولایک کنندگانش ودیشب برنامه مشترک داشتیم وامروز رسانه های چپ به طرف ما جلب شده اند مثل تلویزیون پرتو که با انها 5 ساعت دیگر قرار مصاحبه دارم همان رسانه ای که با حشمت مصاحبه خوبی داشت با حضور یک نفر دیگر برای چالشی کردن برنامه. یک لحظه رسانه ها ما را رها نمی کنند وهمه این حرف وروش را تازه دریافته اند. حالا ما باید خودمان را باور کنیم وتلاش هایمان را چند برابر کنیم وهمه را به جنبش همبستگی ستم دیده گان دادخواه دعوت کنیم. با مهر واحترام منصور اصانلو 1/23/2016