ایران اسلامی ؛ گروگان‌گیری جسد توسط بیمارستانی در مشهد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی جزئیات ماجرای تحویل ندادن جسد بیماری به خانواده‌اش به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های بیمارستان را تشریح کرد.
نصراله پژمان‌فر (نماینده مجلس شورای اسلامی) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص تذکر دیروز خود به وزیر بهداشت در مجلس با اشاره به نگه داشتن جسدی در بیمارستان در مشهد به دلیل تسویه نشدن هزینه‌ها گفت: این موضوع مربوط به خانمی است که به دلیل مشکلات مالی در یک کوره پزخانه در منطقه‌ای در اطراف مشهد کار می‌کرده و در‌‌ همان محل نیز به تنهایی زندگی می‌کرده است.

وی ادامه داد: وقتی حال این خانم به هم می‌خورد، افرادی که در آنجا بوده‌اند؛ اورژانس را خبر می‌کنند و این فرد را به بیمارستان امدادی در مشهد می‌برند که معمولا برای موارد اورژانسی به آنجا مراجعه می‌شود، ولی این بیمارستان از پذیرش وی خودداری می‌کند و می‌گوید؛ بیمار حالش بسیار نامساعد است و باید به بیمارستان دیگری برود.
وی افزود: همراهان بیمار تصمیم می‌گیرند که وی را به بیمارستان هاشمی‌نژاد که معمولا خود فرد به آنجا مراجعه می‌کرده؛ ببرند، اما در حالی که خود بیمار بیهوش بوده است، طبق تصمیم مسوولان اورژانس به هر دلیلی فرد به بیمارستان خیریه‌ای در مشهد که تحت مدیریت دانشگاه آزاد است؛ برده می‌شود و در آنجا بستری می‌شود.