نامه زنداني سياسي مسعود عرب چوبدار به رئيس جمهور فرانسه در مورد سفر روحاني نماينده ديكتاتوري حاكم بر ايران به فرانسه

خطاب به فرانسوا اولاند رئيس جمهور فرانسه- اينجانب مسعود عرب‌ چوبدار زنداني محبوس در زندان گوهردشت يکي از زندان‌هاي جمهوري اسلامي هستم که با وضعيت فاجعه‌بار انساني روبرو است. بنده و تمام دوستانم در بدترين شرايط ممکن زير شکنجه و فشارهاي روحي به سر مي‌بريم به طوري که حتي داروهاي مورد نياز بيماري حاد و مزمن بنده که بر اثر شکنجه‌هاي اين حکومت به آن مبتلا شده‌ام از من دريغ شده و اين تنها درد من نيست تمام دوستان و خانواده‌هاي ما توسط حکومت زير فشار هستند.

با توجه به توضيح گوشه کوچکي از مشکلاتي که ما با آن روبرو هستيم شنيدن سفر چند روز آينده آقاي حسن روحاني به فرانسه بار ديگر خونم را به جوش آورد. باز هم سردرد گرفتم و ضربان قلبم بالا رفت و فهميدم که بايد قلم بر دست گيرم. وقتي در کشوري زندگي مي کنم با حکومتي که هيچ درک و فهمي از شرافت ملي ندارد بايد هم سردرد بگيرم.

جناب آقاي فرانسوا اولاند شما با ناديده گرفتن وضعيت مردم ايران پذيراي فردي به نمايندگي از يک حکومت ديکتاتوري و ضد بشري هستيد و با به رسميت شناختن اين حکومت شما نه تنها به مردم ايران خيانت کرده‌ايد بلکه گامي بر ضد اين خلق برداشته‌ايد. شما قلب مردمي را به درد مي‌آوريد که ولايت فقيه سال‌هاست آن را مورد اهداف ظالمانه خود قرار داده است. شما مثل اينکه واقعا باورتان شده که پرونده فعاليت غير قانوني هسته‌اي ۱۲ ساله حکومت جمهوري اسلامي توسط (۱+۵) و يا سازمان ملل بسته شده، نه تنها اينطور نيست بلکه زنان و مردان شجاع از همين آب و خاک همچون دوست عزيز، مجاهد بزرگ مردي چون غلامرضا خسروي و ده‌ها افسران نظامي اين کشور بوده‌اند که آزادانه تصميم به خدمت به ملت شجاع کشور خود گرفتند، حتي اگر روانه زندان‌ها و بازداشتگاه‌هاي اين حکومت شوند و در زير شکنجه ماه‌ها و حتي سال‌ها در سلول‌هاي انفرادي به سر ببرند و تا پاي چوبه‌دار هم ايستادند و دل بريدند از زندگي و خانواده خويش در راه وطن و با اقتدار پيام مقاومت رابه ملت شجاع ايران رساندند.

با تمام درد و رنج‌هايي که از طرف اين حکومت به بنده و خانواده‌ام تحميل شده اعلام مي‌دارم که تا نابودي و ريشه کن شدن ظلم و ستم و احياي حق مردم و کشور عزيزم ايران به مسير خود ادامه خواهم داد. با توجه به شرايط و وضعيت زندان و با وجود محدوديت و فشارهاي در آن از تمام هموطنان خود در اروپا درخواست مي‌کنم تا صداي بنده را به گوش جهانيان برسانند و بگويند که حسن روحاني نه تنها نماينده مردم ايران نيست بلکه نماينده حکومت اعدام، جنايت و تروريسم است.

مسعود عرب چوبدار- زنداني سياسي زندان رجايي شهر کرج ۳ بهمن ماه ۱۳٩٤