منصور اصانلو: اگر اعتماد چاپ نکند ، خبرگر که منتشر می کند.

دوستی در روزنامه اعتمادمطلبی را چاپ کرده بود ، تا حقنه کند که راهی به جز اصلاح طلبی حکومتی نداریم .من هم نظرم را نوشتم .اگر اعتماد چاپ نکند ، خبرگر که منتشرمی کند . وقتی حکومت حاکم از همه خشن تر وبی مروت تر است ، هر روز خبر اعدام وکشتار وتصادف ومرگ ومیر وسونامی سرطان وفقر وبیکاری وندادن حقوق کارگران ومزدبگیران ودرهم شکستن تولید داخلی ودلالی نامردانه
بنجل ترین کالاها وکشتار وزندانی کردن هر صدای اصلاح طلب واقعی ،نه حکومتی ویابه زندان بردن کارگران ومعلمان وخبرنگاران سندیکالیست و قانون گرا ،آلوده کردن جامعه به مواد مخدر وافیون دین وفساد واختلاس وارتشا وپرورش وحشتناک ریا کاری وفضولی وسرک کشیدن توی زندگی خصوصی مردم ، بنیان کنی فرهنگ انسانی وسنتی زیبای ایرانی وتولید حسودی وچشم وهم چشمی و بی تفاوت کردن مردم تا حد کرخ شدن در باره مهم ترین مسایل زندگی اشان واماده کردن زمینه تجزیه ونابودی کشور ودشمن افرینی وجنجال آفرینی وآتش زدن سفارت خانه مردم حتا در این شرایط ، چه چیزی از این هیولا برای اصلاح می ماند.هر روز ادامه عمر این حکومت بدبختی بیشتر از ده تا جنگ است .همین الان هم مردم را تاگلو در جنگ ای منطقه ای غرق کرده اند.

مگرنعش این جوانان ایرانی وافغانی وافریقایی وفرماندهان سپاه خودشان را که از سوریه وعراق می اورند نمی بینید. نفس برخی از جای گرم در می اید همین امروز کارگران 6 فاز عسلویه در اعتراض واعتصاب هستند.کارگران معادن کوهبنان را اخراج می کنند .کارگران البرز مرکزی وشرقی تهدید به حضور در شهر ها با خانواده هایشان می کنند کارگران برق در بی حقوقی کامل به مرحله تعرضی رسیده اند واعلام اخطار به قطع برق سراسر کشور می کنند .فقط در یک منطقه تهران بیش از 200 هزار بی خان ومان است که 15000 نفر از انان زنان هستند وجای خواب در این سرما ندارند. بیایید دست به دست بدهیم وبه سراغ این بی خانمان ها برویم وانها را به مساجد ببریم . مساجد خالی که عمومی است وبه درد این روزها می خورد. اصلاحات یعنی بیا جلو وبه مردم کمک کن تا از امکانات موجود که انحصاری شده است ، استفاده کنند.

حکومتی که با دروغ وفریب وکشتار وسرکوب فقط برای مردم خودش قدرت نمایی می کند واز جیبوتی تو گوشی می خورد در نیویورک به روی کفش امریکایی ها واروپایی ها می افتد وکفش انها را لیس می زند برای انکه به دزدی وغارتگری از سرمایه های عمومی مردم ایران ادامه دهد، هرگز سر سوزنی اصلاح نخواهد شد وهمه جناح هایش در غارت ونابودی مردم وکشور نقش وسکوت داشته اند. چنین هیات حاکمه فاسد والوات وچاقو کش وادمکش ودزد وفاسد،اصلاح نمی شود.لطفا سر مردم بیچاره اینقدر کلاه نگذارید.

کسی این را می گوید که حتا از درون زندان به یاران وخانواده پیام دادکه موسوی وکروبی را تنها نگذارید وخیلی بد وبیراه شنید که البته بعدش با پیشامد جنبش اعتراضی سبز رو سفید شد .اما خود شما دیدی که با مردمی که به مسالمت امیز ترین شکل به میدان وخیابان امده بودند چه طور رفتار کردند. مردمی که به دهانشان چسب زده بودند که صدایشان در نیاید. کسانی که سیر هستند از شکم گرسنگان خبر ندارند. چه بخواهید وجه نخواهید بزودی با قیام وشورش پابرهنه گان وبیکاران وحاشیه نشینان روبرو هستید.

 انها نان ندارند وخود رهبران سپاه می دانند که اگر پا برهنه ها ودمپایی پلاستیکی پوش ها به خیابان ها بیایند ، باید فرار کنند.البته زرنگ هایشان مثل خاوری ونوه های خمینی وخامنه ای ورفسنجانی سال هاست که در رفته اند وملیاردها ثروت چپاول کرده مردم ایران را به امریکا واروپا واسترالیا ونیوزیلند وامریکای جنوبی و... اورده وبا ان کیف می کنند.

عکس هایشان را هم که دیگر همه جا پخش شده می بینید .کسانی که منافعی دارند ویا منافعی را می جویند از وضع موجود واصلاح ان دفاع می کنند.گرسنگان وکارگران وبیکاران دیگر به انتهای خط رسیده اند.به شدت اعدام ها نگاه کنید حکومت تمام بچه های توانا وقلدر را که حکومتی نشده اند وزیر بار نرفته اند می کشد از انها می ترسد در زندان با انها هم سلول وهم بند بوده ام . انها را ازنزدیک می شناسم ،ترتیب این حکومت را انها خواهند داد .هرچقدر که حکومت بکشد باز از زمین خواهند رویید. مردم تمام نمی شوند.هر روز صبح با تلفن زندانیان وهم بندی هایم از خواب بیدار می شوم . می دانم که چه می گویم ، هرکسی به راه خود می رود من به راه توده می روم! تقدیم به دوستانی که با خودشان رو راست هستند.