افزایش اعدام های جمعی در تمامی نقاط ایران

فاشیسم دینی حاکم بر ایران، با نزدیک شدن زمان نمایش انتخابات خبرگان و مجلس، ناتوان از مقابله با انزجار و اعتراضات فزاینده مردم در شهرهای مختلف کشور، بیش از پیش به سرکوب به ویژه مجازات سبعانه اعدام روی آورده است.
جمهوری ننگین اسلامی، صبح روز چهارشنبه ١٦دی ٩٤، برخی از زندانیان زیر اعدام در زندان گوهردشت را در یک اعدام جمعی بدار آویخت.


اسامی برخی از این اعدام شدگان عبارت است از :
1. مهدی صادقی
2. صادق حیدری
3. مقصود مهدی زاده
4. محمد ندیرنژاد
5. حمیدرضا خدابنده لویی

بر اساس گزارشات احتمال اعدامهای بیشتری در صبح امروز در زندان گوهردشت کرج وجود دارد. تعداد اعدام شدگان امروز صبح بین 6 تا 9 نفر گزارش شده است.

 جمهوری ننگین اسلامی، صبح روز یکشنبه ۱۳ دی ماه (۳ژانویه) ۱۶ تن از زندانیان زندان گوهردشت کرج را برای اجرای حكم اعدام به سلولهای انفرادی این زندان منتقل کرد.
در حالي اين گروه از زندانيان در نوبت اعدام قرار مي گيرند كه در فاصله روزهای دوم تا ۱۴دیماه اعدام ۳۱ زندانی به شرح زیر به ثبت رسیده است: 
در روز ۱۴ دی یک زندانی در بلوار گهرباران شهر سورک میاندرود در استان مازندران در ملأعام و یک زندانی دیگر در زندان نوشهر حلق آویز شدند. 
در روز ۱۲ دي مهدی رنجکش یک زندانی که دچار معلولیت جسمی و ‌‌ذهنی بود در زندان خرم آباد و دو زندانی دیگر در زندان مرکزی مشهد به دار آویخته شدند. 
در روز ۵ دیماه سه زندانی در زندان بارسیلون خرم آباد به دار آویخته شدند. بهروز امیری متأهل و پدر سه فرزند که پس از تحمل بیش از ۵ سال حبس اعدام شد، در میان اعدام شدگان بود. 
اعدام ۱۶زندانی در دو اعدام جمعی در روزهای اول و سوم دیماه (۲۲و ۲۴دسامبر) در زندان مركزي قزوین، به دار آویختن پنج زندانی در زندان کرمان در روز سوم دی، و اعدام دو زندانی ۲۸ و ۳۰ ساله در روز دوم دی در زندان قزلحصار کرج از دیگر جنایتهای جمهوری ننگین اسلامی در این فاصله است.