منصور اصانلو در پاسخ به دوستان انتشار اخبار دروغ "ترفند همبستگی حکومت جمهوری اسلامی " در باره خبر های زندان

منصور اصانلو در پاسخ به دوستان انتشار اخبار دروغ "ترفند همبشگی حکومت جمهوری اسلامی " در باره خبر های زندان سایت محترم اخبار روز وخانم نادیا گرامی و دیگر دوستان ورفقا وخبرگذاری های مستقل وغیر حکومتی ،من منصور اصاتلو هستم که با شما سخن می گویم . بر طیق کمترین حق برابری اطلاع رسانی وحق دفاع اطلاع رسانی انتظار انسانی دارم که این مطلب را در سایت خودتان وهمان جایی که خبر نادرست را منتشر کرده اید منتشر کنید ،تا افکار عمومی منحرف نشود وخودتان هم در اطلاع رسانی سالم ،راه دموکراتیک را طی کنید وبازیچه دست حکومتیان ولایت فقیه وجاسوسان هزار چهره حکومت جمهوری اسلامی نگردید واطلاعات نادرست به خوانندگان خود منتقل نکنید.
در ضمن قرار بود مصاحبه ای بدون تشریفات با من داشته باشید که صادق کار عزیزو زحمتکش شریف جنبش سندیکایی وکارگری در این باره هماهنگ کرد ولی تا امروز انجام نشده است . دلیلش را بگویید. جنبش همبستگی ستم دیده گان دادخواه کاملا بر اتداز است البته با روش های دموکراتیک وکم هزینه وتوسط امکانات پدید آمده نوین در اینترنت ودیگر مدیا ها ،بیانیه دعوت به انتخابات دموکراتیک وآزاد هم بر ایجاد صندوق انتخابات ازاد ودموکراتیک وکاملا خارج از چهارچوب های حکومت جمهوری اسلامی ونظام ولایت فقیه دلا لت دارد ودر سایت گوگل وزیر مجموعه نظارتی وحفاظتی این کمپانی بزرگ جهانی اینترنتی ودر ارتباط با نهادهای حقو ق بشری پایه گذاری شده است وهزاران نفر از هم میهنان به ان پیوسته اند. . خواهش می کنم به ادرس سایت هایی که برایتان می گذارم مراجعه فرمایید ومفاد کامل این حرکت دموکراتیک را ملاحظه ومطالعه بفرمایید. در ضمن من صدای آقای بهنام ابراهیم زاده را که خودش اسامی ثبت نام کردن خودش وپدر ش ویاران دیگر را داده است دارم ودر قسمت مسیج خصوصی اتان شماره تلفنم را می گذارم .به من تلفن بزنید تا صدایش را برای شما منشر کنم وبشنوید .

در ضمن اگر به درستی حرف های من با سند ومدرک رسیدید ، این توطئه پیچیده حکومت را که می خواهد ما را سر درگم کند ،برای دوستان دیگر روشن کنید که انها هم به این موضع گیری غلط نیفتد وبه این همکاری نا اگاهانه ویا شاید اگاهانه با حکومت جمهوری اسلامی خاتمه دهند. .من می توانم صدای بهنام را از بسیاری از تلویزیون ها پخش کنم اما هزیته بسیاری برای او خواهد داشت. .در تلفن بعدی ،خودش گفته است که تکذیب کار من نبوده وبه پدرم اطلاعات غلط داده اند واین نامه را ازسوی پدرم نوشته اند ونام مرا هم اضافه کرده اند. متن مکالمه را هم دارم .اصولا من از دوران سندیکا ودر گفتگو با مقامات دولتی همه گفتگو ها ومذاکرات را ضبط می کردم برای ثبت در تاریخ وجلوگیری از اتهام زنی های حکومتی ها وحسودان وتنگ نظران بی عرضه .لطفا به من تلفن بزنید تا همه را با صدای خودش بشنوید. این کارها اعتبار انها را در زندان کم می کند واطلاع رسانی را مشکل می کند ونهایت به سود حکومت واطلاعاتی ها تمام می شود .

 من سال ها در زندان وزیر شکنجه بودم واز کسانی بودم که به ایجاد خط ارتباط از زندان به بیرون کمک های زیادی کردم .می دانم که دوستانم در چه شرایط سختی هستند . برادرم را در زندان کشته اند.من با چنین حکومت جلادی مماشات می کنم؟ اما سو استفاده برای انکه خودمان را مطلع ومخبر معرفی کنیم نباید به انتشار هر خبری بدون تحقیق وبررسی بیانجامد که برای زندانی وخود متشر کننده خبر رسوایی وگرفتاری درست کند. بعد از مطالعه اسناد سایت خبر گر وموضع گیری های ما وگوش دادن به سخنرانی های من لطفا با من تماس بگیرید. علاوه بر شما ان دوستی که این خبر را بالا اورده است باید مسوولیت اتفاقاتی که برای بهنام می افتد را، به گردن بگیرد .ما بدون سند ومدرک هیچ خبری را منتشر نمی کنیم وهیچ اسمی را در جایی ثبت نمی کنیم .برای جلب توجه وخبر سازی نباید با اعتبار افرادی که سال ها بلا وشکنجه کشیده اند واعضای خانواده انها را حکومت در زندان ها زیر شکنجه های مختلف کشته است ، بازی کرد. نباید به زندانیان اطلاعات نادرست داد که انها را در جهت فکری خودمان وبرای تخریب تلاش های ضد حکومتی دیگران مورد سو استفاده قرار دهیم .این کار فقط اعتبار زندانی را زیر پرسش می برد که دیگر صدایش به راحتی منتشر نمی شود واین بلا را کسانی که احساس مسوولیت مشترک جمعی در امر مبارزه ضد دیکتاتوری ندارند بر سر زندانی ومبارزان خارج از زندان می اورند .

در صورتیکه خیلی اسان می توانند با گفتگوی درونی وپرسشگری ماهیت موضوع را پیدا کنند نیازی به غوغا سالاری ندارد که به اعتماد ها خدشه بزند. تمام خانواده من با این حکومت پلید در گیر بوده وهستیم . مادر پیروبیمارم جنایت های خمینی را با شیوتا ترین زبان بر سر گورگاه مصطفای عزیز بیان می کند وجانش را در معرض خطر قرار می دهد تا حقیقتی را در درون کشور بگوید مثل بقیه مادران ستم دیده دادخواه حتمن ویدئویش را دیده اید.، آن وقت مبارزان ضد ولایت فقیه می شوند طرفداران حکومت ضد بشری اسلامی ؟لطفا مطابق آیین جوانمردی واستاندارد جهانی مطلب مرا در سایت وفیس بوک های خودتان منتشر کنید. با احترام منتظر تلفن شما هستم. ادرس سایت های مربوطه www.khabargar.co وسایت rayazad.com لطفا مراجعه ومطالعه نمایید وبه ما ستم دیده گان دادخواه بپیوندید.
 منصور اصاتلو 1/22/2016 از بنیان گذاران جنبش نوین سندیکایی کشور در دهه 80 خورشیدی
























































ان چنان هياهوي اين بالمساكه حمله به سفارت عربستان واقدامات بعدي دولت هاي ضد حقوق بشر وجنگ طلب… 




KHABARGAR.CO