نامه ها و مطالب بینندگان

جناب آقای اسانلو
با سلام و احترام
یکی از شگردهایی که دولت پنهان بکمک نیروهای موازی و مهره چینان انتخابات در چند دور گذشته بکار می بردند دامن زدن به تحریم انتخابات از سوی اپوزیسیون برانداز و معترضین ساده اندیش بود تا بتواند مزاحمین را از صندوقهای رأی دور نگه دارد و راحت تر بقول شما به انتصخاب خود بپردازد.

معترضین داخلی در مقابله با این روند، روش حضور معترضانه را ابداع و بشرحی که در مقاله قبلی (که هنوز منتشر نکرده اید) گزارش شده در عالیترین سطح ممکن به تأیید شخصیتها و سازمانهای سیاسی غیر حکومتی رساندند. پا تک حکومت در مقابله با مشارکت اعتراضی هم بهم زدن ترتیب زمانی انتخابات شوراها و نیز تعویق مجلس خبرگان بود که اکنون دنباله آن را شاهد هستیم.

غرض از ذکر این مقدمه کوتاه اینستکه صندوق انتخابات آزاد و دموکراتیک نیز ممکن است به همان ترتیب مورد سوء استفاده حاکمیت هم قرار گیرد و حتی با انتقاد از آن در سطوح پایین تر توجه منقدان را از اصل انتخابات به این سو معطوف نماید.و لا اقل به ایجاد شبهه در مورد ماهیت دست اندر کاران بپردازد.

به هر حال جنابعالی و عزیزانی که نامشان در لیست انتخابات آزاد و دموکراتیک هست و یا آنانی که میخواهند به این لیست بپیوندند و تعدادشان با توجه به رد صلاحیتها میتواند بسیار هم زیاد تر از این باشد، میتوانید با تشریح هر دو مورد برای طرفداران خود بهره مضاعف از هر دو پروژه هم درجهت سلبی (مشارکت معترضانه و دادن رأی باطله درانتخابات داخلی ) و هم درجهت ثبوتی ( شرکت در صندوق انتخابات اینترنی) از تقارن دو پروژه استفاده نمایید و ضمناً از پیش شائبه زدایی نمایید.

با توجه به محدودیت فرصتها اگر نتیجه تصمیم خود را برای بنده بنویسید ممنون میشوم و اگر لازم دانستید میتوانیم مکالمه تلفنی داشته باشیم، که در این صورت دانستن وقت مناسب و شماره تماس با شما لازمه کار است.



با تشکر

ا - ر - ص