وخامت وضعیت جسمانی زندانیان سیاسی در حال اعتصاب غذا در زندان گوهردشت کرج

ارژنگ داوودی و افشین بایمانی در 25مین روز اعتصاب غذای نامحدود هستند
بهنام ابراهیم_زاده و ابراهیم فیروزی 4مین روز اعتصاب غذای نامحدود هستندکه از روزسه شنبه 8 دی ماه ۱۳۹۴در حمایت از ارژنگ داوودی دست به اعتصاب غذا زدند
فریدآزموده، علیرضافراهانی، ایرج_حاتمی، بهزادترحمی 5 روز اعتصاب غذای نامحدود
ارژنگ داووی وافشین بایمانی در آستانه بیست و ششمین روز اعتصاب غذای خشک و نامحدود قرار دارند . ارژنگ داوودی و افشین بایمانی که از تاریخ 17 آذر به دلیل عدم در نظر گرفتن اصل تفکیک جرایم توسط سرکردگان زندان دست به اعتصاب غذا زده اند هم اکنون در وضعیت وخیم جسمی به سر میبرند .

ارژنگ داوودی از بیماری قلبی و دیابت رنج می‌برد وسه بار در مدت زمان اعتصاب غذای خود به بهداری و بیمارستان منقل شده است اما سرکردگان و پزشکان بهداری هیچ گونه اقدامی برای درمان وی صورت نداده‌اند. به گفته زندانیان، بهداری این زندان فاقد امکانات برای بیماران دیابتی است و این گونه بیماران در زندان به ناچار مجبور به تحمل درد و رنج فراوان هستند.
افشین بایمانی و دخترش دنيا بايمانی که در حمایت از پدرش در بيرون از زندان در اعتصاب است نیز در وضعیت جسمی وخیمی هستند . دنيا تنها ١٦ سال سن دارد و سالهاست که با حبس پدر از ديدن او در كنار خود، حتي به مدت چند ساعت محروم بوده است. دنیا كه از ناراحتي قلبي هم رنج مى برد در دو سال گذشته بدلیل ساکن بودن در اصفهان و ناتوانی از پرداخت کرایه رفت و برگشت به زندان، حتی از دیدن پدرش در پشت میله ها هم محروم بوده .
خبرهای رسیده از زندان حاکی از وخامت وضعیت جسمانی 4 تن از زندانیان سیاسی در ششمین روز اعتصاب غذا است.
فریدآزموده، علیرضا فراهانی، بهزاد ترحمی و ایرج حاتمی چهار زندانی سیاسی بند 2 زندان گوهردشت نیز در آستانه هفتمین روز اعتصاب غذا قرار دارند و وضعیت جسمانیشان نامساعد گزارش شده است.
به گفته همبندیان این چهار زندانی، با گذشت شش روز از اعتصاب غذای آنها نه تنها سرکردگان زندان اهمیتی برای جان آنها قائل نیستند بلکه آنها را تهدید به پرونده سازی، انتقال به سایر بندهای عادی هم می کنند و ضرب و شتم چند روز گذشته در مورد ایرج حاتمی و تهدیدهای مکرر فرید آزموده گواه این موضوع است.
لازم به یادآوری است که فریدآزموده به همراه ایرج حاتمی، علیرضا فراهانی، بهزاد ترحمی به دلیل عدم احتساب مدت زمان بازداشت و نگهداری در بین زندانیان عادی بدون در نظر گرفتن اصل تفکیک جرائم دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند