زندانی سیاسی شاهین ذوقی تبار: رفتن حسن روحانی به فرانسه را محکوم میکنم،اینها نماینده مردم ایران نیستند

شاهین ذوقی تبار زندانی سیاسی زندان گوهردشت کرج در نامه‌ای اشخاص انتخاب شده در انتخابات ایران را نمایندگان مردم ندانسته و اینان را مهره‌هایی دانسته که مورد تایید ولی فقیه هستند و از همین رو رفتن حسن روحانی به فرانسه به عنوان رئیس جمهور ایران محکوم کرده است.

متن کامل نامه به شرح زیر می‌باشد:
دیگر برای همه روشن شده است که قبل از هر انتخاباتی در ایران کاندیداهایی که قرار است در آن شرکت کنند مهره‌هایی هستند که توسط باند خامنه‌ای و یا حداکثر بر اثر فشار دار و دسته رفسنجانی از بین تعدادی بسیجی و پاسدار و وابستگان رژیم دستچین می‌شوند و شخصی انتخاب می‌شود که نماینده و مورد تایید ولی فقیه است و به هیچ عنوان انتخاب مردم ایران نیست… انتخابات ریاست جمهوری نیز از این قاعده مستثنی نیست.
اما متاسفانه شاهد هستیم که هر دفعه‌ای که رئیس جمهور حکومت حاکم بر ایران انتصاب می‌شود به عنوان نماینده مردم ایران به کشورهای خارجی و یا به سازمان ملل سفر می‌کند و این بار نوبت به روحانی و سفرش به فرانسه است. اما آیا روحانی واقعا نماینده مردم ایران است؟؟!
اشخاصی که تا کنون به عنوان نماینده مردم و یا به هر عنوان دیگری به کشورهای دیگر سفر می‌کنند هیچ گاه انتخاب واقعی مردم ایران نبوده و نیستند، بلکه آنان بلای جان ملت و عاملان فقر و بدبختی مردم‌اند و به جز منافع خود و آقازاده‌هایشان به چیز دیگری فکر نمی‌کنند و برای بقای خودشان نه تنها دست به هر جنایتی در حق مردم ایران می‌زنند بلکه امنیت مردم دیگر کشورها را نیز به خطر می‌اندازند و برای رسیدن به اهداف شومشان حتی در سوریه و عراق و دیگر کشورها جنگ افروزی می‌کنند و به صورت سیستماتیک مردم ایران و به خصوص جوانان را در زندان‌ها به قتل می‌رسانند.