نطق نماینده مجلس درباره فساد حکومتی


نطق نماینده مجلس درباره فساد حکومتی/ خاوری هم محاسن داشت، چفیه برگردن می انداخت . نطق کم سابقه حسین دهدشتی نماینده حوزه انتخابیه آبادان درباره فساد حکومتی در ایران/ خاوری قبل از فرار، محاسن داشت، چفیه برگردن می انداخت- 22 آذر 94 پرونده های عدیده ای مانند اختلاس سه هزار میلیاردی، دکل های گم شده و آهن پاره ، بابک زنجانی و تخلفات فراوان سعید مرتضوی در تامین اجتماعی. متهمانی که به راحتی در دادگاه نقش شاکی را بازی کرده و از جمهوری اسلامی طلبکار هم می شوند.آقای زنجانی با صحبتهای خود سیستم قضایی و امنیتی را به سخره می گیرد و آقای مرتضوی دردادگاه همچنان تصور میکند قاضی است، با محافظِ مسلح وارد دادگاه می شود و به جای اینکه دادگاه وقت دادرسی تعیین کند ایشان برای دادگاه تعیین وقت میکند. او چه فرقی با سایر متهمان دارد؟ مگر نه این است که در پیشگاه قانون همه با هم برابرند؟ نکند خدای نکرده سابقه قاضی ودادستان بودنش در برخورد قوه ی قضاییه با او تاثیر گذاشته؟
سخنگوی قوه قضاییه ممنوع الخروجی او را رسما اعلام میکند، اما در مورد لغو بی سر و صدای آن کمترین اطلاع رسانی انجام نمی شود. با ارسال پیام نایب الزیاره ای ایشان متوجه میشویم که خارج کشور بوده و دعاگوی ملت ایران به ویژه بیمه شدگان است!
آیا ممنوع الخروجی ایشان لغو شده ! یا مسایل دیگری در بین است ؟
آقایان مسوول! آقای خاوری هم قبل از خروج از کشور، محاسن داشت، چفیه برگردن می انداخت و در راهپیمایی ها شرکت میکرد و ارزشی می نمود. 
همین ظاهرپسندی ها موجب هدر رفتن هزاران میلیارد از سرمایه های کشور شد.