چگونه یک نفوذی اطلاعات سپاه پاسداران در رسانه های خارج از کشور ظاهر می شود!

ناصر اشجاری : پارسال تقریبا همین موقع ها بود که بر سر اعدام ریحانه جباری با یکی از سربازان پنهان امام زمان بنام امیر فرشاد ابراهیمی درگیری لفظی پیدا کرده و از لیست فیسبوکم بیرون انداختم امیر فرشاد در ان مقطعه وقیحانه از رفیق گرمابه اش مرتضی سربندی قاطعانه دفاع میکرد من هم البته برای دفاع از ریحانه ای که نمی شناختم، دلایلی داشتم، چون معتقد بودم که: - زنان از بدو ورود انسان به دوران برده داری، همیشه تحت ستمی مضاعف بوده و مخصوصا با عجین شدن ستم برده داری با مذهب
، ستمی فوق العاده بر زنان تحمیل شد، نمونه فروش زنان ایزدی به عنوان کنیز توسط داعش، مصداق بارزی بر این عرض است - دوران فئودالیته هم از جهاتی ستم بر زنان را تشدید کرد، معروف است که ملاکین می گفتند: 10 تا روستا دارم و 1000 تا گوسفند و 500 تا گاو و 50 تا زن - اما ما به عنوان انسان های دموکرات در ایران فلاکت زده، موظف به حمایت از زن هستیم، فریاد ما باید به گوش فلک برسد که یک دولت ملی و دموکرات و عدالت محور، موظف به حمایت آمره از زنان با تصویب قوانین و مقررات و ارتقا فرهنگ باشد و از این طریق، تعادلی که در طول تاریخ بر علیه زن بهم خورده بود، به نقطه تعادل برسد و این میسر نیست به جز حمایت آمره دولت و قانون از زن من در چهره ریحانه جباری، زن ستم کشیده تاریخ را می دیدم ولی امیر فرشاد ابراهیمی، حقانیت رفیق گرمابه و عنصر همپالگی خودش را متاسفانه این مزدور با کمک مهدی فلاحتی، از صدای امریکا برای خود بلندگوئی ساخت که با افشاء برخی اطلاعات سوخته، به شهرتی برسد و خود را در قامت یک اپوزیسیون حکومت اسلام مطرح کند خیلی ها به امیر فرشاد، این تیغ کش حزب الله و عضو گروه های فشار اعتماد داشتند ولی همیشه ته دلم به این عنصر مشکوک بودم دیشب مطلع شدم که این عنصر سرباز پنهان امام زمان، به اصلیت خویش برگشته و در سوریه به لباس سپاه قدس ملبس شده و مثلا از حرم حضرت زینب محافظت میکند یاد سعدی بخیر