جنگنده های روس داعشیان را بمب باران می کنند . چه ربطی به سرنوشت میهن ما دارد؟

      جنگنده های روس داعشیان را بمب باران می کنند.
 طبق اخباری که از منابع روسیه منتشر شده است ، حملات آنها برعلیه داعش با همکاری واشتراک نظر آمریکا بوده است. اوباما هم چند روز پیش اعلام کرد که داعش را نابود می کنیم. حالا این اتفاق ،می افتد ، پس از پخش ویدئو هایی که نشان می داد مراکز نفتی وستون های تانکر های نفت داعش که به سمت ترکیه می رفتند مورد حمله ارتش روسیه واقع شده اند ، ترکیه با موشک، جنگنده روسیه را درخاک
سوریه مورد حمله قرار می دهد.و ناتو را می خواهد پشت سر خودش قرار دهد تا جلوی نابودی داعش را بگیرد. به نظر من نابودی داعش آغاز ور افتادن تمام اسلامگرا ها خواهد بود ، چرا که انها با ظاهر شیعه وسنی مردم را به جنگ با همدیگر وادار می کنند وافکار انحرافی را پراکنده می کنند تا خشم مردم را به جای انکه متوجه سردمداران حکومت های خائن به مردم مثل نظام ولایت فقیه باشد، انرا متوجه عرب ها و یا نیروهایی که اصلا مشخص نیستند بنمایند. برای نمونه به گزارشی که در همین سایت موجود است توجه می دهم ، طبق گفته یکی از مقامات حکومتی ولایت فقیه ،همین امسال حکومت ولایت فقیه با اعزام حاجی ها در حج واجب مبلغ 3ونیم ملیارد دلار به جیب حکومت عربستان حامی داعش والقاعده ریخته است. تا با آن پول ها انها دوباره داعش را تقویت کنند ویک بهانه وجودی به نظام ولایت فقیه بدهند که در مقابل مردم معترض ودرخواست های بر حق اعتراض گران ،لولوی داعش را نشان دهند ومردم را بترساند وساکت کند که حق طلبی نکنند. از سوی دیگر جوانان وبرخی از ساده دلان سپاه وبسیج وبرخی افغانی ها وپاکستانی ها وافریقایی های زندانی را اجبارا به پادگان امام علی شیراز ودیگر شهر ها ببرد ،آموزش دهد وبه زور انها را به عراق وسوریه بفرستد ودر یک جنگ بی معنی درگیر کند ، که وضعیت بحرانی همیشه ریشه دار بماند وکشور روی آرامش وآسایش نبیند وبه سوی تولید ودانش متکی به ان نرود. تا سطح اگاهی ومطالبات مردم هم رشد نکند ودر یک سطحی گرایی هیستریک مخالفان خودش را هم با افکار تند ناسیونالیستی وشووینیستی جذب کند وبه جای دموکراتیک کردن کشور ورعایت حقوق مردم افکار کشور گشایانه را تبلیغ کند که حالا ایران تا مدیترانه بزرگ شده است وباید این پیشروی را حفظ کنیم، که این وسط برای مردم به جز، سرکوب وکشتار وزندان وفقر وگرانی وبی خانمانی وفحشا وفساد حکومتی ورشوه خواری وارتشا و نابودی فرهنگ انسانی دستاوردی نداشته است. 

با نابودی داعش نظام ولایت فقیه یکی از بهانه های اصلی برای سرکوب وتحمیق مردم میهن را از دست می دهد!الا کلنگ جنگهای اسلامی ودینی ومذهبی یک طرفش را از دست می دهد وطرف دیگر هم ساکن می شود وشرایط نابودی اش بهتر فراهم می شود. همین چند روز پیش افشاگری یکی از فرماندهان پیشین ارتش انگلستان منتشر شد که حکومت ولایت فقیه خودش به داعش کمک های مالی وفنی وسیاسی می کند. ارتباط این موارد را با هم به خاطر داشته باشیم .اطلاعاتی های حکومت ولایت فقیه وکارشناسانشان برای به انحراف کشاندن مبارزات مردم انقدر مار خورده اند که افعی شده اند وعواملشان را با لباس های مختلف ، مخصوصا با افراطی گری در هواداری از هر نظر وسیستمی به درون مردم ومبارزان وفضاهای اینترنتی فرستاده اند تا هم افرادموثر را شناسایی وبه روش های مختلف بی اثر وکم اثر کنند وهم به تفرقه ها تا می توانند دامن بزنند وخرد ورزی را به پشت صحنه رانده وهیاهو گری وتند روی های بی دلیل را با آرم های سیاسیون معترض به مبارزان تحمیل کنند. در دنیای سیاست همه چیز به همه چیز ربط پیدا می کند، من سعی می کنم بگردم تا سر نخ ها را پیدا کنم. حتمن به همفکری ومشورت با یکدیگر نیاز داریم. سرنگون کردن جت روسی را ساده در نظر نگیریم . پیامد های ان را می توان با دقت کردن در شناخت اتفاقات پیش رو ملاحظه کرد وبر پایه آن راهکار های اجرایی خود را تنظیم کنیم.
منصور اصانلو
12/4/2015