بهانه جديد پليس براى جلوگیری از عبور خودروی گردشگرها

  چرا زن و مرد کنار هم در اتوبوس نشستند ؟ بهانه جديد پليس براى جلوگیری از عبور خودروی گردشگرها به گزارش ایسنا، «پلیس راهنمایی و رانندگی»، 32 گردشگر را ابتدای نائین متوقف کرد و به آنها اجازه ورود به شهر را نداد، تنها به این جرم که زن و مرد کنار هم در اتوبوس نشسته بودند.این منبع ، از افزایش سرکوبگری در دولت آخوند روحانی تحت بهانه‌های آخوند‌ساخته خبر داد و نوشت:
شب پنجشنبه، 19آذرماه، اتوبوسی با 32 گردشگر که بیشتر آنها خانواده و متاهل بودند از تهران راهی اصفهان شد، قرار بود تور دو روزه‌ای در کویر ورزنه اجرا شود.
اتوبوس سه ایستگاه پلیس راه را در قم، کاشان و اردستان پشت سر گذاشت تا حوالی ساعت 5 صبح به پلیس راه نایین رسید. وقتی راننده برای کنترل مدارک به پاسگاه مراجعه کرد، پلیس به آن اتوبوس و مسافرانش اجازه ورود به شهر را نداد و آنها را به اتهام مختلط بودن زن و مرد متوقف کرد.

پلیس جز مختلط نشستن مسافرانی که 80 درصدشان نسبت خانوادگی داشتند، نتوانسته بود به این تور ایراد دیگری وارد کند. اما با همه‌ی این‌ها پلیس راهنمایی و رانندگی نایین مدارک راننده را گرفت و اتوبوس را به همراه مسافران‌اش در دمای منفی دو درجه صبح متوقف کرد تا پلیس امنیت اخلاقی نایین از راه برسد.

گفته ميشود مسافران تا ساعت یک بعدازظهر درگیر بازجویی بودند، حتی فرصت نشده بود صبحانه بخورند، پلیس به سختی و با وساطت یکی از تورگردانان نایین "موقتا" اجازه داد آن‌ها برای صرف نهار وارد محدوده شهر نایین شوند. به راهنمای تور هم گفتند؛ اگر اجازه عبور بدهند در کویر ورزنه به حکم دادستان اصفهان با این تور برخورد خواهد شد و ممکن است مسافران آن، مثل دو تور دیگر دستگیر شوند.