ارژنگ داودی : حاجی لو ، وحشی تر از سایر وحوش جنگل فقیه

زندانی سیاسی ارژنگ داودی طی دست نوشته ای به حوادث اخیر زندان اشاره نموده و در اعتراض به رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی زندانبانان با وی و همچنین بازجویان وزارت اطلاعات که کارگردان این اعمال وحشیانه هستند در اعتصاب غذا میباشد.این دست نوشته جهت اطلاع افکار عمومی و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است.
متن دست نوشته به قرار زیر می باشد:
وحشی تر از سایر وحوش جنگل فقیه
مدتی پیش شخص منفوری به نام خدابخشی که به اصطلاح قاضی ناظر بر امور زندانیان سیاسی ، امنیتی و عقیدتی زندانهای اوین و رجایی شهر بود به علت تخلفات عدیده از جمله سوء استفاده از موقعیت شغلی ، اختلاس، فساد اخلاقی و ..... با رسوایی و فضاحت تمام برکنار شد.
چند روزی است که جانور دوپای نتراشیده و نخراشیده ای به نام حاجی لو جانشین او شده است . این جانور درنده که ذهنیت اراذل و اوباش حکومتی دهه ۶۰ را دارد زندان را با جنگل عوضی گرفته و به خیال خام می خواهد با رفتار سبوعانه خود مبارزان سیاسی را مرعوب و سرکوب کند .
اما در اولین جلسه حضور در زندان رجایی شهر در تاریخ دوشنبه ۱۶آذر ۹۴ وقتی دید که هیچیک از مبارزان سیاسی به او اعتنایی نکرده و به جز جاسوسان و زندانیان موسوم به اصلاح طلب ( نیروهای اعزامی وزارت اطلاعات در زندان )هیچیک از مبارزان به او مراجعه ننموده است.
به بهانه درگیری روزهای جمعه و شنبه تاریخهای ۲۹ و ۳۰ آبانماه ۹۴ فی ما بین تنی چند از جیره خواران سرگردنه داری خامنه ای و شرکا با زندانی سیاسی افشین بایمانی که با وساطت اینجانب ختم به خیر شده بود از طریق شجاعی رئیس جدید بند ۴ من و آقای بایمانی را به طور جداگانه احضار کرد که هر دو مورد منجر به مشاجره لفظی شدید و بی آبرو شدن این لات بی سر و پا گردید.
چون انتقال زندانیان از وظایف رئیس زندان است از محمد مردانی گردنه دار رجایی شهر خواست که ما ۲ نفر را از سالن ۱۲ انتقال دهد. محمد مردانی نیز که بر خلاف نامش از مردی و مردانگی بویی نبرده و سرکرده مافیای قاچاق در زندان است بناچار همچون یک غلام حلقه به گوش خواسته مقامات را بی چون و چرا انجام می دهد.
صبح روز بعد اقدام به انتقال زندانی سیاسی افشین بایمانی به بند ۲ سالن ۵ و انتقال اینجانب به بند ۱۰ سالن ۱۲ نمود که به محض ورود به بند ۱۰ رسما اعلام اعتصاب غذا و دارو نمودم و امروز سه شنبه ۲۴آذر ما ۹۴ ، ۸ روز از اعتصابم می گذرد.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی
زندان گوهردشت کرج (رجایی شهر)
آذر ۱۳۹۴