از نامه های رسیده : واسه همینه عاغا از ترسش گفته رهبری شورایی بشه


نمی توانم در اينباره نظر مثبت بدهم وهنوز چيزی که اينرا تاييد کند وجود ندارد يا من بدست نياوردم.....لااقل به اين صورت که در بالا نوشته شده نيست زير اين تکه که بصورت درشت نوشته خبر فوری که از سوی از سوی «مقاومت ملی مدنی و مبارزين ايرانيان» يا گروهی شبيه اين درست شده خبری از پيک ايران پيدا کردم که در باره اختلاف اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات مربوط به 23 دسامبر 2015 است ولی، ولی متن نوشته به دوران احمدی نژاد مربوط میشود و ربطی به امروز و فردا ندارد حتا به مسئله درگيری مسلحانه چيزی ننوشته است. البته منبع خبر ها همه غير موثق است. 
در رسانه های معتبر غربی چيزی نيست. البته شايع است و در بخشی از خبر های خبرگزاری پارس وابسته به رژيم آمده کنگره آمريکا دو لايحه در دست بررسی دارد تا برخی از عوامل سپاه را به دليل همکاری با تروريست ها و نقض حقوق بشر تحريم نمايد.



در صورت قضيه اختلاف بين دو جناح آمريکایی و انگليسی-روسی يا آمريکایی و ديگر کشور ها که میتوان به گروه 5 کشور به اضافه آمريکا نامگذاری شود نمیتوان شک کرد زيرا لابی اسراييل برای نابود کردن سپاه و قطع دست آنان در مبارزه با داعش در تلاش است. 

همه چيز ممکن است ولی هيچ چيز نوشته شده در اين ايميل قطعی نيست تا بتواند سند ارائه کرد. تنها برای آگاهی است. منبع خبر ها موثق نيست.

باهم میخوانيم...
واسه همینه عاغا از ترسش گفته رهبری شورایی بشه
=============================================
اين مطلب مربوط به سال 1392 يعنی دو سال پيش است و ممکن است همين مطلب اين گروه بی مسما را به اشتباه انداخته است.
سایت «باکری آنلاین» پس از افشای دخالت‌های سپاه در امور وزارت اطلاعات از دسترس خارج 

دیگربان : سایت «باکری آنلاین» به خاطر افشاگری درباره نفوذ اداره اطلاعات سپاه پاسداران در وزارت اطلاعات فیلتر و از دسترس خارج شد. 

این سایت نزدیک به تیم احمدی‌نژاد روز دوشنبه (۲۹ فروردین) گزارش کرده بود که حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه سرحلقه امنیتی «باند امنیتی‌ـ افتصادی» علیه دولت در داخل و خارج از وزارت اطلاعات است.

«باکری آنلاین» همچنین اعلام کرده بود که حیدر مصلحی به بدنه وزارت اطلاعات اطمینان ندارد و نیرو‌های ناکارآمد سپاه را در وزارت اطلاعات به‌کار گرفته است.

با انتشار این یادداشت٬ مقام‌های امنیتی و قضایی آن‌طور که سایت‌های «جهان‌نیوز» و «الف» گزارش کرده‌اند این سایت را فیلتر و از دسترس خارج کرده‌اند.

این سایت‌ها بدون آنکه نامی از سایت «دیگربان» ببرند٬ نوشته‌اند که گزارش «باکری آنلاین» در مورد دخالت‌های سپاه در وزارت اطلاعات «به شکل قابل ملاحظه‌ای در رسانه‌های ضدانقلاب منعکس شده است.»

«جهان‌نیوز» و «الف» اضافه کرده‌اند که گزارش اخیر سایت «باکری آنلاین» در حال حاضر «میان رسانه‌های ضدانقلاب دست به دست می‌شود.»

آن‌ها نوشته‌اند: «اقدام به هنگام دستگاه قضائی در فیلتر کردن این سایت توانست در انتشار دروغ بافی‌های تشکیلات رسانه‌ای جریان انحرافی موثر واقع شود.»

متن کامل یاددشت «باکری آنلاین»

دلایل عزل وزیر اطلاعات
رئیس جمهور مردمی و مکتبی در اقدامی انقلابی و شجاعانه که نشأت گرفته از تدبیر سیاسی و ولایت مداری ایشان است، ظهر روز یکشنبه پس از یک دوره چند ماهه از دعوت وزیر محترم اطلاعات به اجرا نمودن منویات رهبر معظم انقلاب و پرهیز از تصمیمات جناحی، اقدام به عزل ایشان از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نمودند.

متأسفانه این اقدام آقای دکتر احمدی‌نژاد که در تنازع با حفظ و گسترش نفوذ چند باند قدرت-ثروت بانفوذ امنیتی بسیار بالا بوده است با دروغ پراکنی‌ها و گمانه زنی‌های پیاده نظام این گروه‌ها و بعضاً رسانه‌های ساده اندیش روبرو گردید.

اوج اقدامات غیر اخلاقی رسانه‌ای و پخش شایعات بی‌اساس صورت گرفته در موضوع مورد اشاره، پایگاه خبری-تحلیلی باکری آنلاین که خود را ملزم به دفاع از حیثیت دولت مکتبی و رئیس جمهور ولایی می‌داند را وادار به بیان نکاتی چند در خصوص عزل وزیر محترم اطلاعات می‌نماید:

الف) نظر به ضرورت نگاه عمیق و بررسی فرمایشات و اقدامات مقام معظم رهبری توسط اقشار مختلف امت حزب‌الله، نکاتی چند در خصوص بازدید اخیر معظم له از وزارت اطلاعات و دیدار با پرسنل این وزارتخانه قابل تأمل و بررسی است:

۱- فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با پرسنل و مدیران وزارت اطلاعات حاوی انتقادات و تذکرات اساسی به نحوه مدیریت وزارت بوده است که بنا به اقتضائات امنیتی به ذکر چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم. لازم به ذکر است فرمایشات معظم له در این قسمت نقل به مضمون است:

۱. ۱. «رعایت مسائل شرعی و قانونی و عدم استفاده از روش‌های غیر قانونی برای رسیدن به اهداف» که متأسفانه شدت قاطعیت رهبر معظم انقلاب در بیان این موضوع حکایت از وجود چنین ضعف‌هایی در عملکردهای اخیر وزارت تحت مدیریت حجت الاسلام مصلحی دارد که از ذکر مثال رهبر معظم انقلاب و عملیات‌های غیر قانونی مشابه خودداری می‌کنیم.

۱. ۲. تشریح تفاوت عملیات اطلاعاتی با عملیات پلیسی و تأکید بر اشتباه بودن اقدامات اخیر وزارت اطلاعات در پرداختن به عملیات پلیسی به جای عملیات اطلاعاتی و تأکید بر این نکته که وظیفه وزارت اطلاعات پرداختن به عملیات‌های اطلاعاتی است.

۱. ۳. اشاره و تأکید مقام معظم رهبری به «ضرورت انجام کارهای عمیق اطلاعاتی مانند تدوین طرح جامع امنیت کشور» و پرهیز از اقدامات سطحی که ربطی به مأموریت‌های در نظرگرفته شده برای وزارت اطلاعات ندارد.

۱. ۴. توجه دادن به «پرهیز از جابجایی‌های بیش از اندازه در وزارت اطلاعات»

۱. ۵. برشمردن برجستگی‌های ویژه دولت و اشاره به اینکه این دولت بهترین دولت چند دهه اخیر است که در برابر تفکرات امام خمینی (ره) خاضع می‌باشد و...

۱. ۶. ضرورت ارائه تحلیل‌ها و پیش بینی‌های کار‌شناسی شده در حوزه‌های داخلی و خارجی که متأسفانه در خصوص موضوعات مختلف داخلی و تحولات منطقه‌ای گزارش‌ها و تحلیل‌های جامعی به مسئولین تصمیم گیرنده جهت اتخاذ تصمیمات صحیح ارائه نگردیده است.

و نکات فراوان دیگر که به دلایل امنیتی از ذکر آن خودداری می‌کنیم...

۲- با در نظر گرفتن شرایط بحرانی و بی‌برنامه گیهای امنیتی موجود در مقطع زمانی قبلی بازدید مقام معظم رهبری از وزارت اطلاعات پس از وقوع قتل‌های زنجیره‌ای و حوادث کوی دانشگاه چه نگرانی‌هایی در دوره کنونی منجر به بازدید شخص معظم له از وزارت اطلاعات گردیده است؟

ب) عدم اجرای دستور رئیس جمهور توسط وزیر محترم اطلاعات در جهت ارتقای سازمان حراست‌های وزارت اطلاعات (که در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی پیش بینی شده بود) علی رغم تذکر چندین باره رئیس جمهور.

ج) به کارگیری نیروهایی با عدم توانمندی‌های لازم در موضوع اطلاعات خارجی که منجر به ضعف جبران ناپذیر دستگاه امنیتی کشور و عدم اشراف اطلاعاتی راجع به حوادث اخیر منطقه و انقلاب‌های صورت گرفته گردید که متأسفانه در این خصوص هیچ گزارش قابل اعتنایی به مسئولین ذی ربط ارائه نگردیده است.

د) با توجه به اینکه حجت الاسلام مصلحی اکثر دوران مدیریتی خود را در سپاه گذرانده است و به نیروهای این نهاد انقلابی بیش از نیروهای دیگر نهادهای انقلاب اعتقاد دارد و همچنین عدم اعتماد ایشان به بدنه وزارت اطلاعات در موضوعات مختلف که بعضاً در محافلی به آن اشاره نیز می‌کردند و به کارگیری عناصر سپاهی در وزارت اطلاعات که بدنه آن از نیروهای اصیل انقلابی و مکتبی شکل گرفته است، کار را تا آنجا جلو می‌برد که ایشان در پی جلسات سازمان یافته با اعضای یک باند امنیتی-اقتصادی به دنبال اجرای خواسته‌های این جریان در وزارت اطلاعات بوده‌اند که متأسفانه عزل برخی از معاونین وزارتخانه که از نیروهای باسابقه و قدیمی وزارت اطلاعات بوده‌اند، در این راستا بوده است.

گفتنی است آقای حسین. ط سرحلقه امنیتی باند مذکور از فعالان ستاد یکی از کاندیداهای انتخابات دور نهم ریاست جمهوری بوده‌اند که در تقسیم غنائم بعد از انتخابات دور نهم بنا بود به پست وزارت اطلاعات دولت آقای (ق) برسند ولی تقدیر جور دیگری رقم خورد و متأسفانه ایشان پس از آن در مناصب گوناگون امنیتی که حضور داشتند، اقدام به جریان سازی و سازماندهی‌های فکری-پشتیبانی، مالی و امنیتی در خصوص تخریب دولت خدمتگزار نموده‌اند و تا این لحظه از هر آنچه چنگ اندازی بر چهره دولت خدمتگزار بوده است، فروگذار نکرده ‌ند...

امید است با اطلاع رسانی رسانه‌های حقیقت طلب، جریان سازی رسانه‌ای این باند خنثی شده و بار دیگر شاهد نوشاندن جام زهر از سوی تحمیل گران به ولایت نباشیم...