زرتشت احمدی :آماده باشید تا بزودی برای آزادی همه زندانیان مدنی ، سیاسی ، عقیدتی به جنگ استبداد برویم

آقای زرتشت احمدی راغب از فعالین جنبش اعتراضات مدنی پس از آزادی از زندان در پیامی به دوستان و هموطنان آزاده در فیسبوکشان نوشتند :درود . دوستان جان ، یاران مهربان . همانطور که پیش از این به حاکمیت اخطار داده بودم که دوستان زندانی سیاسی، عقیدتی ، صنفی ما را آزاد کنید تا درکنار ما باشند وگرنه ما به زندان رفته و در کنار آنها قرار می گیریم . بر پیمان خود ایستادیم و با آغوشباز به زندان اوین رفتیم و یاران اسیرمان را در آغوش گرفتیم . باور کنید که هر کدام از آنها
سروهای ایستاده و دلاور سرزمین مهر هستند. با دیدن ما جانی دوباره گرفتند و روزهای خوشی را در کنار این مبارزان آزادی میهن سپری کردیم . رسول بداقی ، جعفر عظیم زاده ، امید علیشناس ، آسو رستمی ، رویین عطوفت ، محمدرضا احمدی ، دکتر رفیعی ، عزیزی کارگردان ، پوریا ابراهیمی ، اسماعیل عبدی، بهزاد فروزش ،سعید ملکپور ،جواد قنبر ،مهدی ساجدی،علی شریعتی ، مجیدآذرپی ،علی معزی ،علی مشتاق و ...دوستان دیگر که احکام سنگین و ناجوانمردانه قضات و بازپرس های امنیتی و اطلاعاتی را در زندان تحمل می کردند .

اما امشب به سختی و با اشک و آه و آغوش گرم از آنها جدا شدم و قول شرف دادم که فریاد راستین آزادیشان باشم . در هنگامی که من در زندان اوین در کنار یارانم بودم ، دوستان بسیاری به خانواده من اظهار لطف کرده و بدیدارشان رفته بودند از جمله نوری زاد گرامی و کریم بیگی نازنین و... از همراهی سحر بهشتی نازنین و سیمین بانو عیوضی با همسرم بسیار سپاسگزارم . آماده باشید تا بزودی برای آزادی همه زندانیان مدنی ، سیاسی ، عقیدتی به جنگ استبداد برویم . جاوید ایران....