منصور اصانلو :در پاسخ به یک دوست اینترنتی :اصلا ساختار وتفکر حکومت اسلامی وسطح سواد وروش ها ی ان وتاریخ او سیستم ولایت

در پاسخ به یک دوست اینترنتی :اصلا ساختار وتفکر حکومت اسلامی وسطح سواد وروش ها ی ان وتاریخ او سیستم ولایت فقیه کجا ؟ با مقایسه در مقابل شوروی ! ما باید به واقعیت حکومتی که اصلا تولیدی نیست ودلال است وهمه چیز را از چین ودیگر کشور ها وارد می کندو تفاوتش با سیستم تولیدی وصنعتی وعلمی شوروی که در فضا نوردی وتولید برق اتمی وگسترش وحفظ سلاح هسته ای از همه پیش افتاد.تفاوت بگذاریم.لذا در جامعه خودمان تا می توانیم بر تقویت جنبش های کف جامعه و حضور مردم برای حق طلبی ،باید تکیه کنیم وبا استفاده از امکانات جدید انرا همینطور که همین جا داریم پش می بریم با روش شبکه ای جلو ببریم . دوتحلیل مهم از درون خود حکومتی ها بیرون امده است که اگر بخواهند دوباره تقلب کنند این بار در فضای موجود ممکن است اعتراضاتی بسیار گسترده تر از 88 پیش بیاید که نیروی ذخیره ای همچون حسن خمینی را هم به میدان اوردند. برای حفظ کلیت نظام . این بار اما ما مردم هم برنامه های تلویزیون های ماهواره ای داریم که هم جهت عمل می کنند بین دو نیروی اصلاح طلب وبرانداز ، همین تلگرام وبقیه ابزار های اینترنتی هست.

 افرادقاطع وشناخته تر شده ای از محرومان مثل من وبسیاری از یاران که بخش هایی بزرگ از مردم انها را می شناسند وجود دارند که حکومتی نیستند وبرای سرنگون کردن این حکومت قاطعیت ودلایل کافی دارند. کسانی که درسال 88 در زندان بودیم وحالا هم در داخل وهم در خارج با هماهنگی کامل در جنبش ستم دیده گان دادخواه حضور داریم وهر روز بیشتر خود را گسترش می دهیم . حزب کار ازموده وبی تردید دیگری در معادلات حضور دارد به نام حزب اباد ایران که اقایان عرفانی وافتخاری انرا رهبری می کنند که با تلویزیون دیدگاه خوب اموزش می دهند ودر حال گسترش هستند که من بسیاری از دوستان در همین تلگرام را می شناسم که گوششان به انهاست ودامنه شعار نویسی وکار مخفی را بسیار گسترش داده اند که حکومت هم این ها را می داند وبه همین دلیل از ترس شورش پابرهنگان در مذاکرات اتمی تسلیم کامل شد تا زودتر پول بدست بیاورد وجلوی شورش پا برهنگان را بگیرد که به شما قول می دهم حتا یک سنت تا سرنگون شدن این حکومت به ان نخواهند داد. برای نمونه پرداخت 4 ملیون دلار به هر کدام از دیپلومات هایی که در سال 1980 در سفارت امریکا بیهوده دستگیر شدند از پول های مردم ایران که در اختیار امریکایی هاست .

بانکداران امریکایی هم در جلسات خصوصی اعلام کرده اند ریالی به حکومت ولایت فقیه نخواهند داد .دوران انها به سر امده همانطور که دوران داعش شریک ونوه انها !دیدید روسیه چطور تار ومارشان کرد وحالا به سمت لیبی وافغانستان در حال فرار هستند. غربی ها می دانند که حکومت ولایت فقیه را،مردم قبول ندارند. پس ریسک معامله با انرا کنار گذاشته اند اتفاقا این انتصخابات برای حکومت جنبه مرگ وزندگی پیدا کرده که خواهران احمدی نزاد هم دوتا دوتا کاندید شده اند. چرخ با سرعت در حال چرخش است اینجا در امریکا خیلی خبر هاست . دیدیم: 1-قانون ویزا گرفتن برای افرادی که به 5 کشور از جمله به ایران بروند شرایط مشکلی برای عوامل لا بی های حکومت ایجاد کرد وهمکنون هم 2-قانون تروریستی شناختن کامل سپاه پاسداران در دستور کار است، وتحریم کامل ان وگرفتن تمام اموالی که سپاهیان از مردم دزدیده وبه خارج اورده اند.مثل ثروت های باقی مانده از صدام وقذافی وخانواده هایشان که همه را بانکداران سوئیس وامریکا و.. بالا کشیدند. این ها مامور غارت مردم خودشان وتحویل دادن به بانکداران بزرگ جهان هستند.

همین سرنوشت رو در روی سران سپاه وبیت رهبری واعوان وانصار حکومتیان قرار گرفته است وروسیه هم با برکناری اسد موافقت کرده است ،تا سهمش در طرطوس بر جا بماند. از فرماندهی سپاه خبر هایی درز کرده که ،اگر خامنه ای بمیرد سپاهی ها تصمیم دارند که رفسنجانی وشرکا را قتل عام کنند برای همین درست در روز های 22 بهمن به بعد بزرگترین وبی سابقه ترین مانور نظامی بخوان کودتای نظامی را طراحی کرده اند که تا 7 اسفند فاصله ای ندارد. رفسنجانی وشرکا یعنی خاتمی وروحانی ویارانشان دو راه بیشتر در پیش ندارند 1- تمام نیروهای نظامی وناراضی مثل بدنه ارتش وسپاه ودوستان قدیمی اشان را در سطوح فرماندهی وبدنه متوسط ودون پایه گرد اورند که با سرعت در حال یار گیری هستند. مخصوصا رفسنجانی که برای خامنه ای وتمام جناح راست افراطی شمشیر را این بار از رو بسته است و مساله شورایی کردن ولایت فقیه را مطرح کرده وخودش هم گفته من این را بالا بردم خودم می اورمش پایین ومتاسفانه ولایت فقیه کارکرد خوبی نداشته ویواش یواش باید کنارش بگذاریم. 2- برای اولین بار با مردم رو راست باشند وبرای نجات خودشان مردم را به میدان اورند نه به عنوان سیاهی لشکر بلکه به عنوان شریک بزرگ تر .

طرف مقابل یعنی کله گنده های غارتگر وادمکش سپاه واطلاعات هم این را می دانند که اگر بازی به میان مردم برود انها همه چیز را باخته اند .برای همین مصباح یزدی دو روز پیش سران سپاه به خصوص جعفری را ملاقات کرد واز انها خواست که اصلا عقب نکشند تا غرب بداند انها طرف معامله هستند ومی توانند اکشور را اداره کنند و با انها بر سر میز مذاکره بنشینند .اما امار گیری دقیق گالوپ ودیگر روش های دقیق امار گیری فیس بوک وگوگل تلگرام و...وروانشناسی اطلاعات ایرانی ها ونظرات دقیق ماموران نفوذی در تمام ارکان حکومت ولایت فقیه سطح بالای تنفر مردم به خصوص پا برهنگان ومزد بگیران را به غربی ها اعلام کرده اند.

این ها هیچ راهی ندارند. برای نجات جان خودشان ای کاش عاقل باشند وکوتاه بیایند وبا هزینه کم کنار بروند. دیشب فیلمی در تلویزیون دیدگاه دیدم از در گیری مسلحانه در نازی اباد تهران بین دو گروه از جوانان به تنگ امده که دیگر قمه نمی کشند واز اسلحه گرم استفاده می کنندو آماری هست که نشان می دهد بیش از 17 ملیون اسلحه گرم در اختیار مردم ایران به صورت قاچاق قرار دارد. 

وانباری از خشم ونفرت ونداری وستم دیده گی و ازردگی شدید از حکومت .حکومت هم این را می داند وبرای همین مثل ریگ جوانان مردم را به دار می زند که از تعداد افراد اهل اقدام بر علیه موجودیتش بکاهد. اما سیر حوادث بر خلاف راه حکومت پیش می رود. تلویزیون من وتو وخاطرات اکثر مردم به خصوص پدر ومادر ها از مقایسه بین زندگی عادی در بین دو حکومت شاه وولایت فقیه نقش اصلی را در ساختن ایدئولوژی و محمل فکری حرکت اینده به خوبی بر عهده دارد. توفان از سوی دیگری می وزد و خان با چشم های از حدقه در آمده با شمشیر چوبی به استقیال آن می رود.