منصور اصانلو : در جواب گروهی از یاران هموند پیام دانشجو و اتاق های گفتگو و راویژ در تلگرام

منصور اصانلو : در جواب گروهی از یاران هموند پیام دانشجو و اتاق های گفتگو و راویژ در تلگرام :سربلند باشید . یاران ماعلاوه بر فضای اینترنتی و رسانه ای میکوشیم که در محیط های کار وخیابان وکارخانه ومزرعه وپالایشگاه وخودرو سازی ومزرعه ومعدن و...هر جا که صاحبان واقعی میهن حضور دارند . مطالب خبر گر وهمبستگی و جبهه دموکراتیک و حزب آباد ایران ودیگر یاران هم سو را با هر امکانی که می توانیم ،دست به دست به میان توده های عظیم نیروهای کار یدی وفکری و فرزندانمان ،دانشجویان ودانش اموزان ببریم .از شیوه های دادن بیانیه ها واطلاعیه ها وتراکت های کوچک و سی دی ، به دست افراد ودیوار نویسی وشعار نویسی واسکناس نویسی در روز هاو شب های معمولی تا نصب بنر و عکس و پوستر های تبلیغاتی در روزهای شلوغ تبلیغات (انتصخاباتی )، در میان تبلیغات حکومتی ها وتایید شده ها واشنا کردن مردم کوچه وبازار با یاران همبستگی ودرخواست های مشخص جنبش همبستگی را به میان مردم ببریم. تا انها بدانند که جنبش همبستگی صرفا یک حرکت سیاسی نیست ،بلکه یک کنش ونهضت سیاسی واجتماعی توامان است.

 در خواست های بسیار مشخصی که در درون جامعه طرح شده است وبرای ان مبارزه شده وهم اکنون هم این مبارزه برای اجرایی کردن این درخواست ها ادامه دارد :

1- نه به اعدام ومخالفت با اعدام که بسیاری از ما جزو اولین امضا کننده گان بیانیه لگام در رابطه با مخالفت با اعدام از گذشته هستیم

2- آزادی همه زندانیان سیاسی وبیگناه که شامل حال زندانیان عادی هم می شود ، چرا که بسیاری از زندانیان عادی از قربانیان بی مسوولیتی هاو برنامه ریزی ها وستم های حکومتی ها هستند ،تا دعوت به همبستگی ستم دیده گان ،هرچه فراگیر تر باشد.

3- نه به حجاب اجباری به عنوان سمبل برابری خواهی حقوقی همه زنان ومردان ایران زمین که با مبارزات پیگیر زنان پیر وجوان در این سی وشش سال ادامه داشته است.

4- دفاع از محیط زیست و به خصوص ،منابع آبی کشور برای جلوگیری از نابودی سرزمینی وجلو گیری از کوچ های ده ها ملیون نفره مردم از مناطق قحطی زده وبی اب که سال هاست در سیستان وبلوچستان شروع شده است وطی سال های اخیر دامنه این مهاجرت ها به مناطق حاشیه خلیج فارس ودریای عمان رسیده است.

5- تلاش برای داشتن معیشت شرافتمندانه برای همه خانواده های مزد بگیران ایران اعم از کارگر وکارمند ومعلم ویرستار وخبرنگار و...با داشتن حداقل 4 ملیون تومان درامد در ماه و داشتن قراردادهای رسمی کار ،برای انکه اداره زندگی انها زیر خط فقر نباشد و امنیت شغلی وخاطر داشته باشند. گسترش اعتصابات واعتراضات کارگری ومعلم ها و دیگر مزد بگیران ،که روزانه اخبار انها منتشر می شود، بیانگر واقعی بودن این درخواست سراسری است (منبع پرداخت این مزد وماهیانه منابع درامد های عمومی کشور وصندوق های غارت شده زیر نظر بیت و مجموعه های رهبری وحساب های بانکی فرماندهان دزد وغارتگر سپاه وحساب های تازه مسلمان شده های هیات موتلفه ودیگر حکومتیان دزد که شریک بابک زنجانی ها ورضا ضراب ها وشهرام جزایری ها وهمراهان انها هستند، که به عنوان دست نا پاکان در جامعه شناخته شده اند. کسانی که دست هایشان به خون وجان واموال مردم ایران آلوده است.)در مقابل این ها نمایندگان واقعی مردم ایران حضور دارند که از درون زندان ها وبیرون زندان ها وداخل وخارج کشور برای نجات کشور در تلاش هستندو دست هایی پاک دارند، ودر نتیجه

6- ششمین خواسته بر حق حنبش ستم دیده گان دادخواه رفراندوم قانون اساسی ولایت فقیه است. چرا که بیش از 80 در صد مردم واجد شرایط رای دهی که امروز ایرانی هستند عملا در 37 سال پیش ، به این قانون اساسی رای نداده اند. و اوضاع اشفته کنونی نتیجه سیستم ولایت فقیه است که عملا کارکرد خودش را از دست داده است.به همین دلیل با چشم انداز رفراندوم قانون اساسی حکومت فعلی ،تکلیف ما مردم ،با ستم کاران ناپاک حکومتی روشن می شود. توضیح : کسانی در حکومت هستند که تا به حال دستشان به خون وجان ومال واموال عمومی اغشته نشده است ، عزیزانی هستند از خانواده های جان با ختگان در راه جنگ وجانبازان مثل خانواده رفیقمان حشمت طبرزدی وباکری ها و همت ها که چه بسا نماینده ده ها هزار خانواده ستم دیده دیگر باشند ، که تا کنون الترناتیوی در مقابل ستمکاران حاکم ندیده اند ، در نتیجه حرکت مشخصی نداشته اند ، اما امروز با روشن شدن افق دموکراتیک ، آزادیخواه ، عدالت گرا وانسانگرای جنبش ستم دیده گان دادخواه ، آلترناتیو را در همه جا می توانند ببینند وبا شجاعت به ان بپیوندند .

بسیاری از ارتشیان وسپاهیان میان درجه ودون پایه هم جزو ستم دیدگانی هستند که هنوز به مرحله دادخواهی نرسیده اند وما باید به انها جنبش ستم دیده گان دادخواه را معرفی کنیم ، تا در شرایط پیچیده کنونی در مقابل جناح های تاراجگر حکومتی که دوباره می خواهند گروهی از ما را دنبال خودشان پای صندوق های رای بکشانند ،وسپس ما را رها کنند ، راهی نشوند.اما ا ین بارما ستم دیده گان ومحرومان ابزار وامکانات حداقلی که توسط اینترنت ورسانه های متنوع ایجاد شده است را در اختیار داریم تا ، جناح ستم دیده گان دادخواه را با حضور همه مردم محروم از امکانات حکومتی و همه بلا کشیدگان را سازماندهی کنیم وشورش پا برهنگان گرسنه را که در پیش است ،با کمک همه ستم دیده گان دادخواه سازمان دهیم ، تا ان شش خواسته مشخص مردمی را به انجام برسانیم و جلوی فرو پاشی کشور ونابودی آنرا بگیریم . آن هم به رهبری خود ستم دیده گان دادخواه وبا دست ستم دیده گان دا دخواه که چون شبکه ای جهانی در همه جا حضور دارند و بیانیه همبستگی وسند همبستگی کمک می کند که یکدیگر را باز یابند. راه ما روشن وپیکار ما دشوار ودرازمدت است ، اما افق ها در حال گشوده شدن است. چرا که ما تازه دوباره در حال پیدا کردن دست های یکدیگر هستیم .