فیلم و گزارش تظاهرات صدای موج سبز به مناسبت گرامیداشت 16 آذر ،روز دانشجو ،روبروی سفارت ایران در لندن 1394

اين مراسم بنا بر دعوت صدای موج سبز با پخش سرود یاردبستانی درساعت ٢بعد از ظهر درمقابل سفارت ایران در لندن آغاز شد. در این همایش, اکبر کریمیان هماهنگ کنند صدای موج سبز ضمن تبریک روز جهانی مبارزه با سانسور، روز جهانی حقوق بشر و روز دانشجو گفت :ما از زحمات ، رنجها و مصیبتهای فرزندان خلف ایران زمین که برای آزادی و حق حاکمیت ملت کشیده اند، برای همیشه سپاسگزار و قدرانیم.
وی اضافه کرد؛ وی اضافه کرد:ما اینجا اعلام میداریم که نه قصد پیشتازی در مقابل حرکت مردم آزادیخواه ایران را داریم و نه همچون لنگری پایبند آنها شده تا جلوی مبارزه آنهاعلیه استبداد دینی را بگیریم. وی تاکید کرد: با نظام استبدادی نمی توان به نتیجه عقلانی رسید زیرا آنها تمکین ملت را می خواهند و ما تمکین حاکمیت از مردم را. این دو در هیچ جا به هم نزدیک نمیشوند. 


گزارش تظاهرات صدای موج سبز به مناسبت گرامیداشت 16 آذر ،روز دانشجو ،روبروی سفارت ایران در لندن 1394

مراسم روز دانشجو در۱۶ آذرمصادف با روزجهانی حقوق بشردر مقابل سفارت ایران در لندن و با شعارهايی مبنی بر خواست آزادی تمامی دانشجويان و زندانيان سياسی برگزار شد.

اين مراسم بنا بر دعوت صدای موج سبز با پخش سرود یاردبستانی درساعت ٢بعد از ظهر درمقابل سفارت ایران در لندن آغاز شد.در ميان جمعيت پلاکاردها و پارچه هایی سبز رنگ که روی آن شعارهایی از قبیل شکنجه ،تجاوز اعدام سه اصل ولایت فقیه، اعدام بس است، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، دانشجوی زندانی آزاد باید گردد نوشته شده بود, دیده می شد.

تظاهر کنندگان با فریاد: "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد// حقوق بشر در ایران اجرا باید گردد –// ولایت مطلقه نبود باید گردد “ ، در ادامه همراهان صدای موج سبز با سردادن شعارهایی اعتراض خود را به آنچه که در کشور میگذرد نشان دادند.


دانشجو ميميرد// ذلت نميپذيرد

استبداد نابود بايد گردد// حكومت مردمى، ايجاد بايد كردد

جمهورى اسلامى//اصلاح شدن نداره. اين قانون اساسى // راه به جايى نداره.

حقوق بشر درايران// هيچ ارزشى نداره. تا ولايت رو پاء// اعدام ادامه داره.

پیام روشن// حصرباید بشکنه

جمهورى استبدادى// نابود بايد گردد. حكومت مردمى//ايجاد بايد گردد.

زندانى سياسى//آزاد بايد گردد.

ولايت مطلقه//نابود بايد گردد. 

جنبش سبز ايران// كوبنده و پابرجاست

دموكراسى، آزادى// شعاراول ماست

اينست شعار مردم// رفراندم، رفراندم 

Dictator in Iran //must go(2

Political prisoners in Iran// must be free(2

We want democracy// in Iran (2.

Stop execution// in Iran (2.

Iranian government //shame on you(2.

Iranian supreme leader// shame on you(2.

Down with dictator. Down with terrorist


اکبر کریمیان هماهنگ کننده صدای موج سبز ضمن تبریک روز جهانی مبارزه با سانسور، روز جهانی حقوق بشر و روز دانشجو گفت :ما از زحمات ، رنجها و مصیبتهای فرزندان خلف ایران زمین که برای آزادی و حق حاکمیت ملت کشیده اند، برای همیشه سپاسگزار و قدرانیم.وی ادامه داد:هر کدام از شما عزیزان در بردارنده بخشی از درد مردم ایران هستید که به علل مختلف ترک وطن کرده یا قادربه بازگشت نیستید. اما ریشه و عشق شما به مردم و میهنتان در قلب و روح شما جاودانه است.

وی اشاره به شرایط زندگی در نظام جمهوری اسلامی کرد واظهار داشت:نظام ولایتی-فقاهتی با دو ترفند, صحنه سازی و با بازی خیمه شب بازیش در جهت اجرای استیلا بیشتر و باقی ماندن در عرصه قدرت, سخت مشغول فتنه علیه مردمند.

دومین ترفند ، بحران سازی دانست و اشاره کرد: نظام ولایتی-فقاهتی می خواهد مردم را در حول و حوش این بحرانها در جهت سیاستهای خود سامان دهند, تا اگر بخشی از نیروهای مردمی توانستند خود را سازماندهی دهند, نتوانند مردم را جذب و فعال نمایند. نظام ولایتی فقاهتی با توسل به این دو ابزار سعی در ترویج فرهنگ لمپنی را کرده تا از محصول آن ، یعنی داشتن خدمتگزاران بیشعوربهرمند شود.

وی اضافه کرد:ما اینجا اعلام میداریم که نه قصد پیشتازی در مقابل حرکت مردم آزادیخواه ایران را داریم و نه همچون لنگری پایبند آنها شده تا جلوی مبارزه آنهاعلیه استبداد دینی را بگیریم.

وی اضافه کرد:با نظام استبدادی نمی توان به نتیجه عقلانی رسید زیرا آنها تمکین ملت را می خواهند و ما تمکین حاکمیت از مردم را. این دو در هیچ جا به هم نزدیک نمیشوند. 

کریمیان پایان جنگ عراق علیه ایران – را نه تفاهم با رهبری و نه با دعا و بحثهای اقنایی دانست بلکه آن را تحمیلی دانست بر آیت الله خمینی. وی همچنین دلیل رسیدن به توقف بر سر پروژه هسته ای خامنه ای را, نه بدبختی ها و نه فشارهای روشنفکران و نه بیکاری و دعا و التماس و نه انتخاب روحانی ، بلکه فشار تحریمهای اقتصادی و خطر فروپاشی نظام, آیت الله خامنه ای مجبور به عقب نشنی کرد را اعلام کرد.

وی در پایان گفت : یکی از مهمترین اهداف صدای موج سبز، حمایت از مبارزان راه آزادی، برقراری دموکراسی در ایران وخانواده های محترم زندانیان سیاسی است و این وظیفه را با جان و دل ادامه خواهیم داد.