دستگیری یکی از روحانیون برای اجرای حکم به گفته رئیس دادگاه ویژه روحانیت

خبرگزاری هرانا ـ رئیس دادگاه ویژه روحانیت با اشاره به این مطلب که دستگیری یکی از روحانیون به نام “م-ن” ربطی به شکایت یکی از مراجع تقلید ندارد، گفت که این فرد دارای محکومیتی بود که این بازداشت برای اجرای آن حکم بوده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری رئیس دادگاه ویژه روحانیت در مورد دلایل بازداشت یک روحانی در شهر قم به نام (م-ن) و اینکه برخی رسانه‌ها علت بازداشت وی را شکایت یکی از مراجع تقلید مطرح کرده اند، گفت: “برخلاف اعلام رسانه‌های بیگانه این بازداشت هیچ ربطی به شکایت آیت الله مکارم شیرازی ندارد و اینها حرف‌های دروغ رسانه‌های بیگانه است”.

وی افزود: “در این پرونده آیت الله مکارم شیرازی هیچ گونه شکایتی حتی در این زمینه مطرح نکرده است اما متأسفانه این رسانه‌های بیگانه چنین مسائلی را مطرح می‌کنند”.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت گفت: “خود آقایان برای اینکه برای خودشون مفرّی پیدا کنند برخی مسائل را مطرح می‌کنند البته هیچ کدام صحت ندارد”.

منتظری تصریح کرد: “ایشان یک محکومیتی به زندان داشتند که این حکم قطعی شده و الان ایشان بازداشت شده اند تا این حکم اجرا شود”.

وی درباره اینکه اتهامات ایشان که منجر به صدور حکم شده چه بوده است گفت: “اتهامات ایشان مسائل مختلفی است”.

نظرات